Një kompani konsultimi ka listuar markat më të rëndësishme të vitit 2019. Këto marka kanë marrë këtë lloj renditjeje në bazë të tre faktorëve të rëndësishëm. Fuqia e tanishme e markës është një nga kriteret kryesore që një marke e bën në top listën si nga më të rëndësishmet në botë.
Kriteret e tjerta janë vlera që i shton marka kompanisë dhe planet e markës për të ardhmen.
Kompania që mori përsipër këtë listim është Interbrand.
Në krye të kësaj liste kryeson Kompania, Apple, një vlerë prej miliardë $234.2 e kryesuar nga Google me $167.7 miliardë.
Apple, vlera: $234.2 miliardë
Google, vlera: $167.7 miliardë
Amazon, vlera: $125 miliardë
Microsoft, vlera: $108.8 miliardë
Coca-Cola, vlera: $63.4 miliardë
Samsung, vlera: $61 miliardë
Toyota, vlera: $56.2 miliardë
Mercedes-Benz, vlera: $50.8 miliardë
Disney, vlera: $44.3 miliardë