Sektori i automobilave rrezikon të jetë ndër më të penalizuarit nga përhapja e Koronavirusit. Pjesërisht për shkak të rënies së pashmangshme të konsumit në tregun gjigant kinez. Pjesërisht për shkak të zvogëlimit të prodhimit për shkak të efektit të mbylljes së detyruar të fabrikave dhe ambienteve të punës të parashikuara si pjesë e masave të kontrollit të vendosura nga Republika Popullore. Për këtë arsye, S&P Global Ratings ka rishikuar një rënie në vlerësimet e tij si për prodhimin ashtu edhe për regjistrimet.
Industria kineze e komponentëve të automobilave është një furnizues i rëndësishëm i disa grupeve të makinave globalisht dhe mbyllja e fabrikave të vendosura nga autoritetet kineze si një masë paraprake për të ndaluar përhapjen e virusit do të çojë, sipas S&P Global Ratings, deri në një rënie të prodhimit në 15% në tremujorin e parë të vitit. Kjo është një ndalesë që mund të rrezikojë rikuperimin në prodhim që analistët kishin marrë parasysh pas -4.2% dhe -7.5% të regjistruar përkatësisht në 2018 dhe 2019. E gjithë kjo do të ketë efekte zinxhir furnizimi për industrinë globale të automjeteve. Pasojë e kësaj është se prodhuesit e makinave, përfshirë vetë FCA, po përjetojnë probleme me furnizimin e disa komponentëve.
Ndër kompanitë e mëdha të katër rrotave, ajo që ekspozohet drejtpërdrejt ndaj rënies së prodhimit dhe shitjeve është Volkswagen i cili në Republikën Popullore bën gati 40% të prodhimit të tij (përfshirë përbërës dhe automjete të montuara) në 23 fabrika. Megjithëse pjesa më e madhe e fabrikave janë në zonën Shanghai (larg nga epiqendra e epidemisë), analistët kanë marrë parasysh një mbyllje të zgjatur të tyre. Agjencia e vlerësimit ka vlerësuar shitjet për 4.1 milion njësi për këtë vit (nga 4.2 në vitin 2019). Në mesin e multinacioneleve që disponon VW, shtëpia në Volwsburg është tani ajo që shet më shumë në Kinë. E dyta në renditje është General Motors që bën 19% të prodhimit në Republikën Popullore dhe shet më pak se gjysmën e Volkswagen. (ilsole24ore)