Facebook, njoftoi këtë të hënën se do të japë 25 milion dollarë në grante urgjente për mediat lokale për të mbështetur gazetarinë gjatë pandemisë së koronavirusit, dhe do të shpenzojë 75 milion dollarë më shumë në reklamat në media që kanë pësuar një rënie të konsiderueshme në të ardhurat e tyre.
Megjithëse leximi dhe shikueshmëria janë ngritur gjatë pandemisë, shumë organizata të lajmeve kanë parë rënie të të ardhurave nga reklamat e humbura dhe mënyrat e tjera të bërjes së parave. Në të gjithë botën, organizatat lokale të lajmeve në veçanti, janë goditur shumë, disa kanë mbyllur botimet e tyre të shtypura deri në pushim të stafit.
Facebook (FB) thotë se investimi prej 100 milion dollarësh është përveç 1 milion $ në grante për media lokale dhe 2 milion dollarë në grante për përpjekjet për kontrollimin e faktit, të cilat i kishte njoftuar më parë.
“Shumë organizata të lajmeve po luftojnë intensivisht për shkak të ndikimit ekonomik nga shpërthimi,” tha Campbell Brown, kreu i Facebook i partneriteteve globale të lajmeve, në një intervistë për CNN Business.
“Edhe pse konsumi i lajmeve përgjithësisht është në rritje, dhe në disa raste ju po shihni se abonimet rriten, kjo rritje nuk është e mjaftueshme për të kompensuar humbjen që shumë organizata të lajmeve po përjetojnë nga reklamat.“.
Paratë e grantit do të shpërndahen në qindra pika mediash përmes një procesi aplikimi.
Paratë e njoftuara të hënën janë të ndara nga angazhimi i një viti më parë i Facebook për të investuar 300 milion dollarë në gazetari lokale në tre vjet.
Brown tha që ato ishin “mbingarkuar” nga numri i aplikimeve pasi fillimisht Facebook ofroi një milion dollarë në grante për mediat në fillim të këtij muaji. Shumë prej aplikantëve ishin “thjesht duke u përpjekur për të paguar dritat”, tha Brown. “Kjo sapo ka goditur shumë mirë dhe mediat lokale.”
Shtesa e rritur e marketingut do të jetë “në tregjet që janë me të vërtetë më të goditurat” nga virusi në të gjithë botën, tha Brown, ndërsa industria e reklamave po ngadalësohet./CNN