Covid-19/ Facebook dhuron 100 milionë dollarë për t’iu ardhur në ndihmë medias

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Facebook, njoftoi këtë të hënën se do të japë 25 milion dollarë në grante urgjente për mediat lokale për të mbështetur gazetarinë gjatë pandemisë së koronavirusit, dhe do të shpenzojë 75 milion dollarë më shumë në reklamat në media që kanë pësuar një rënie të konsiderueshme në të ardhurat e tyre.

Megjithëse leximi dhe shikueshmëria janë ngritur gjatë pandemisë, shumë organizata të lajmeve kanë parë rënie të të ardhurave nga reklamat e humbura dhe mënyrat e tjera të bërjes së parave. Në të gjithë botën, organizatat lokale të lajmeve në veçanti, janë goditur shumë, disa kanë mbyllur botimet e tyre të shtypura deri në pushim të stafit.

Facebook (FB) thotë se investimi prej 100 milion dollarësh është përveç 1 milion $ në grante për media lokale dhe 2 milion dollarë në grante për përpjekjet për kontrollimin e faktit, të cilat i kishte njoftuar më parë.

“Shumë organizata të lajmeve po luftojnë intensivisht për shkak të ndikimit ekonomik nga shpërthimi,” tha Campbell Brown, kreu i Facebook i partneriteteve globale të lajmeve, në një intervistë për CNN Business.

“Edhe pse konsumi i lajmeve përgjithësisht është në rritje, dhe në disa raste ju po shihni se abonimet rriten, kjo rritje nuk është e mjaftueshme për të kompensuar humbjen që shumë organizata të lajmeve po përjetojnë nga reklamat.“.

Paratë e grantit do të shpërndahen në qindra pika mediash përmes një procesi aplikimi.
Paratë e njoftuara të hënën janë të ndara nga angazhimi i një viti më parë i Facebook për të investuar 300 milion dollarë në gazetari lokale në tre vjet.

Brown tha që ato ishin “mbingarkuar” nga numri i aplikimeve pasi fillimisht Facebook ofroi një milion dollarë në grante për mediat në fillim të këtij muaji. Shumë prej aplikantëve ishin “thjesht duke u përpjekur për të paguar dritat”, tha Brown. “Kjo sapo ka goditur shumë mirë dhe mediat lokale.”

Lexo edhe :  Kush është i dërguari special i Trump që do takohet në Moskë me Putinin

Shtesa e rritur e marketingut do të jetë “në tregjet që janë me të vërtetë më të goditurat” nga virusi në të gjithë botën, tha Brown, ndërsa industria e reklamave po ngadalësohet./CNN

Të fundit

Nga miqësitë e mëdha tek telefonata me ish-banoren, Arbër Hajdari flet pas BBV

Opinionisi i BBV Abër Hajdari ka dhënë së fundmi një intervistë teksa ka treguar të gjitha përshtypjet për edicionin...

15 mijë euro ryshfet për banesat sociale në Durrës, zbardhet skema

Gjykata e Posaçme kundër Korrupsionit dhe Krimit të Organizuar ka shpallur fajtorë dhe ka dënuar 8 persona të përfshirë në një skemë korrupsioni për...

Basha: Sakrifica e demokratëve s’mund të përdoret për të nxjerrë Metën nga burgu

Drejtuesi Politik i Koalicionit Euroatlantik, Lulzim Basha, ka zhvilluar një bashkëbisedim live në Facebook me ndjekësit e tij, ku ka dhënë përgjigje për pyetjet...

Kryeministri kanadez: Meritojmë respekt nga SHBA, me Trump do të hymë në…

Kryeministri kanadez Mark Carney tha se vendi i tij meriton respekt nga SHBA-të dhe do të hyjë në bisedime tregtare dhe sigurie me Presidentin...

“S’po del më në derë, por anash”, si Suel Çela rekrutoi snajperistin Prekë Kodra

Por komunikimet në Sky ECC kanë zbuluar pikërisht atë që është përballja më e ashpër midis dy prej klaneve më të rrezikshme që kanë...

Lajme të tjera

Web TV