Covid-19/ Facebook dhuron 100 milionë dollarë për t’iu ardhur në ndihmë medias

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Facebook, njoftoi këtë të hënën se do të japë 25 milion dollarë në grante urgjente për mediat lokale për të mbështetur gazetarinë gjatë pandemisë së koronavirusit, dhe do të shpenzojë 75 milion dollarë më shumë në reklamat në media që kanë pësuar një rënie të konsiderueshme në të ardhurat e tyre.

Megjithëse leximi dhe shikueshmëria janë ngritur gjatë pandemisë, shumë organizata të lajmeve kanë parë rënie të të ardhurave nga reklamat e humbura dhe mënyrat e tjera të bërjes së parave. Në të gjithë botën, organizatat lokale të lajmeve në veçanti, janë goditur shumë, disa kanë mbyllur botimet e tyre të shtypura deri në pushim të stafit.

Facebook (FB) thotë se investimi prej 100 milion dollarësh është përveç 1 milion $ në grante për media lokale dhe 2 milion dollarë në grante për përpjekjet për kontrollimin e faktit, të cilat i kishte njoftuar më parë.

“Shumë organizata të lajmeve po luftojnë intensivisht për shkak të ndikimit ekonomik nga shpërthimi,” tha Campbell Brown, kreu i Facebook i partneriteteve globale të lajmeve, në një intervistë për CNN Business.

“Edhe pse konsumi i lajmeve përgjithësisht është në rritje, dhe në disa raste ju po shihni se abonimet rriten, kjo rritje nuk është e mjaftueshme për të kompensuar humbjen që shumë organizata të lajmeve po përjetojnë nga reklamat.“.

Paratë e grantit do të shpërndahen në qindra pika mediash përmes një procesi aplikimi.
Paratë e njoftuara të hënën janë të ndara nga angazhimi i një viti më parë i Facebook për të investuar 300 milion dollarë në gazetari lokale në tre vjet.

Brown tha që ato ishin “mbingarkuar” nga numri i aplikimeve pasi fillimisht Facebook ofroi një milion dollarë në grante për mediat në fillim të këtij muaji. Shumë prej aplikantëve ishin “thjesht duke u përpjekur për të paguar dritat”, tha Brown. “Kjo sapo ka goditur shumë mirë dhe mediat lokale.”

Lexo edhe :  Greqia padit Adidas për reklamën me Akropolin, shkelje e trashëgimisë kulturore

Shtesa e rritur e marketingut do të jetë “në tregjet që janë me të vërtetë më të goditurat” nga virusi në të gjithë botën, tha Brown, ndërsa industria e reklamave po ngadalësohet./CNN

Të fundit

Tottenham thyen “mallkimin” pas 17 vitesh dhe fiton trofeun e Europa League ndaj United

Tottenham i është kthyer fitoreve të  trofeve duke fituar pas 41 vitesh nga hera e fundit turneun e Ligës...

Gjysmëfinalja e Nations League ndaj Spanjës, Franca publikon listën

Franca do të përballet me Spanjën në fillimin e qershorit, në sfidën e vlefshme për gjysmëfinalen e Nations League. Para sfidës, trajneri i “Gjelave”,...

I penduari Nuredin Dumani, zbulohet për herë të parë akt-marrëveshja me drejtësinë

Pas transferimit në spitalin e burgut, në prani të ish drejtorit të Përgjithshëm të Policisë dhe ish drejtorit të Krimeve, ai shprehu gatishmërinë për...

FOTO: kush është “Visi i Pojës”, i përfshirë në trafikun ndërkombëtar të drogës

Personi në foto është Elvis Doçi i njohur me nofkën "Visi i Pojës", ndaj të cilit ka një urdhër arrest si pjesë e grupit...

Dini gjë pse është zhdukur Floriana Garo?

Që nga 11 maji, një personazh interesant nuk është dukur më në rrjetet sociale dhe konferencat për shtyp të PD. Bëhet fjalë për zëdhënësen...

Lajme të tjera

Web TV