Bizneset rrisin teknologjinë, por jo shitjet në internet

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Gjatë vitit 2019 është rritur përdorimi i teknologjisë së informacionit nga kompanitë, raportoi INSTAT. Pjesa më e madhe e ndërmarrjeve raportojnë përdorimin e kompjuterëve dhe internetit, megjithatë shumë pak shesin nga interenti (rreth 6%).

Ndërmarrjet që kanë përdorur kompjuter për qëllime pune gjatë vitit 2019, përfaqësojnë 97,5 % të ndërmarrjeve ekonomike, nga 97,3 % që ishte në 2018.

Gjatë vitit 2019, përqindja e ndërmarrjeve të cilat kanë specialist të fushës së teknologjisë së informacionit dhe komunikimit është 23,4 %, nga 22,9 % që ishte në vitin 2018.

Punonjësit që kanë përdorur kompjuter për qëllime pune përbëjnë 27,0 % të të punësuarve gjithsej të ndërmarrjeve, nga 26,0 % që ishte në  2018. Përqindja më e ulët e punonjësve që përdorin kompjuter vërehet në aktivitetin e industrisë përpunuese me 7,6 % dhe në aktivitetin e ndërtimit me 14,3 %. Kompjuterat janë përdorur në një masë më të madhe nga punonjësit e ndërmarrjeve që kanë aktivitet në fushën e informacionit dhe komunikacionit me 77,7 %, aktivitetet profesionale, shkencore dhe teknike me 68,7 % dhe aktivitetet e riparimit të kompjuterave, artikujve personal dhe familjarë me 65,6 %.

Nga ndërmarrjet që përdorin kompjuter për  qëllime pune në vitin 2019, 97,8 % e tyre kanë akses në internet.

Në vitin 2019, ndërmarrjet me 250+ punonjës përdorin 100 % kompjuter me akses në internet.

Në vitin 2019, në 95,7 % të ndërmarrjeve, lidhja në internet ka qënë e tipit DSL ose të tjera broadbandi,  nga 95,3 % që ishte në vitin 2018.

Në vitin 2019, numri i ndërmarrjeve që kanë patur shpejtësinë e shkarkimit të informacionit më të lartë se 10 Mbit/s është 63,2 % nga 56,3 % që ishte në vitin 2018.

Në vitin 2019, ndërmarrjet që kanë pasur faqe interneti janë 44,5 % e ndërmarrjeve që përdorin kompjuter me akses në internet nga  44,9 % që ishte në vitin 2018.

Në vitin 2019, 87,8 % të ndërmarrjeve, faqja e internetit është përdorur për të shfaqur katalogët e produkteve ose çmimet e tyre nga 80,4 % që ishte në vitin 2018.

Në vitin 2019, 5,8 % e ndërmarrjeve kanë shitur produkte/shërbime nëpërmjet faqes së internetit apo aplikacioneve të dedikuara, nga 5,6 % që ishte vitin e kaluar. Peshën më të madhe të tregtisë elektronike e zënë ndërmarrjet që ushtrojnë aktivitet në fushën e informacionit dhe komunikacionit me 28,5 %, pasuar nga akomodimi dhe aktivitetet e shërbimit të ushqimit me 12,8 % dhe shërbime administrative dhe mbështetëse me 9,7 %.

Lexo edhe :  Shpresa shuhet në Gaza, embrionet e fekondimit in vitro shkatërrohen nga sulmet izraelite

Në vitin 2019, shërbimet cloud të cilat i referohen shërbimeve që përdoren në internet për të aksesuar programe kompjuterike, kapicitete ruajtëse, etj janë përdorur nga 11,4 % e ndërmarrjeve që kanë akses në internet nga 10,7 % që rezultoi në vitin 2018.

Në vitin 2019, ndarja automatike e informacionit brenda ndërmarrjes, e cila përdoret për planifikimin dhe menaxhimin e burimeve të ndërmarrjes, duke ndarë informacionin midis fushave të ndryshme funksionale është përdorur nga 38,5 % e ndërmarrjeve nga 38,3 % që rezultoi në vitin 2018.

Aplikimi i software-it për menaxhimin e marrëdhënieve me klientët (CRM) është përdorur nga 22,1 % e ndërmarrjeve gjatë vitit 2019 nga 22,8 që rezultoi në vitin 2018.

Informacioni elektronik për zinxhirët  e informacionit i cili i referohet dërgimit/marrjes së të gjithë informacionit mbi vargun e furnizimit (p.sh. nivelet e inventarit, planet e prodhimit, parashikimet, ecuria e dërgimit) nëpërmjet rrjeteve kompjuterike ose faqeve të internetit, është përdorur nga 15,8 % e ndërmarrjeve që kanë përdorur kompjuter në vitin 2019 nga 12,3 % që rezultoi në vitin 2018.

Printimi 3D është përdoruar nga 6,1 % e ndërmarrjeve  gjatë vitit 2019, i cili i referohet përdorimit të printerave të veçantë nga ndërmarrjet ose përdorimi i shërbimeve të printimit 3D të ofruara nga ndërmarrjet e tjera me qëllim krijimin e objekteve fizike tre-dimensionale duke përdorur teknologjinë digjitale.

Në vitin 2019, media sociale (Facebook, Linkedln,Twiter, Youtube, etj.) është përdorur nga 59,5 % e ndërmarrjeve që përdorin kompjuter me akses në internet, nga 52,4 % që ishte në vitin 2018. Gjatë 2019, në 82,2 % të ndërmarrjeve, media sociale është përdorur për të përmirësuar imazhin e ndërmarrjes ose të tregut të produkteve (p.sh. për reklamë, për hedhjen në treg të një produkti të ri, etj) nga 80,0 % që ishte në vitin 2018.

Vetëm  26,7 % e ndërmarrjeve e kanë përdorur median sociale për të shkëmbyer mendime, opinione apo njohuri brenda ndërmarrjes nga 25,4 % që ishte në vitin 2018.

Marrë nga Monitor

 

 

 

Të fundit

“Ose Hamasi liron pengjet, ose do të shfaroset”, Izraeli urdhëron ushtrinë të përparojë

Ministri izraelit i Mbrojtjes, Israel Katz, ka urdhëruar ushtrinë të përparojë në Rripin e Gazës “pavarësisht nga çdo negociatë”,...

Gazetaria nga një profesion elitar, në një “punë” të lehtë me klikime

NGA SHPETIM LUKU - Shumë kohë më parë, në një nga ato ditët kur gazetaria shqiptare po merrte frymën e parë në formën e...

Konflikt në piceri në Ali Demi, plagoset me armë zjarri 15-vjeçari

Një 15-vjeçar është plagosur me armë zjarri pasditen e sotme në Tiranë. Ngjarja ka ndodhur rreth orës 17:10, ku dyshohet se gjatë një konflikti...

Marokeni që u var për të mos ardhur në Gjadër, aktivistët protestojnë kundër kampit

Vetëvrasja e një emigranti maroken në një burg në Itali, pas më shumë se një muaj qëndrim në kampin e Gjadrit në Lezhë, ka...

Lanë Romën për Shqipërinë, çifti italian në Lezhë! “Kemi gjetur qetësi”

Franko dhe Maria erdhën në Shqipëri si turistë, por prej tre vjetësh ata jetojnë në Lezhë. Çifti italian braktisi Romën, për Lezhën, për...

Lajme të tjera

Web TV