Skuadra e Everton ka siguruar një marrëveshje të mrië financiare për logon e një sponsori në fanelë, por në një kampionat të mbytur nga milionat e huaj, ky akord duket edhe një motiv krenarie shtesë. Marrëveshja e sponsorizimit në fanela, prej 10 milionë paund në vit e skuadrës Everton me Cazoo, përfaqëson kompaninë e vetme britanike mes ekipeve elitare të Premier League.
Faqja e internetit që merret me makinat do të bëhet marka e vetme në pronësi britanike, që është prezente në pjesën e përparme të një fanele të Premier League. Everton ka njoftuar një partneritet prej 10 milionë Paundësh në vit me kompaninë e tregtimit në internet. Cazoo bëhet sponsori kryesor i Toffees për sezonin 2020-21 e në vazhdim.
Toffees nënshkruan një marrëveshje tre-vjeçare me kompaninë, një platformë automjetesh të përdorura në internet, duke u bërë sponsori kryesor në pjesën e përparme të fanellës së ekipit të parë, si dhe në produktet e stërvitjes. Cazoo do të zëvendësojë SportPesa kur fushata aktuale, e cila është ndalur në gjurmët e saj nga pandemia e koronavirusit, të përfundojë në Korrik. Cazoo aktualisht është në pronësi të biznesmenit miliarder Alex Chesterman, novatorit dixhital që fshihet pas kompanive me profile të larta si LoveFilm dhe Zoopla.