Njëqind vjet para koronavirusit, në kohën e Gripit Spanjoll, mbylljet e shkollave u ndërprenë nga tre qytete të SHBA: New York, Chicago dhe New Haven. Zgjidhjet që ata gjetën mund të na ndihmonin sot që të përballemi me rihapjen e shkollave në vendin tonë.
Pse këto tre qytete vendosën të linin shkolla të hapura gjatë epidemisë më të keqe të shekullit XX? New York kishte mbi 1 milion studentë në atë kohë, 75% e të cilëve jetonin në apartamente të mbushura me njerëz dhe shpesh jo higjienike: “Për djemtë, shkolla ofronte një mjedis të pastër të ajrosur dhe të kontrolluar nga mësuesit, infermierët dhe mjekët. i cili bënte vizita të përditshme “, shkruajnë Dr. Howard Markel, historian mjekësor dhe drejtor i Qendrës për Historinë e Mjekësisë në Universitetin e Miçiganit, dhe Dr. Alexandra Minna Stern, Mary Beth Reilly, Martin S. Cetron në një artikull në Raporti i Shëndetit Publik, gazeta zyrtare e Mjekut të Përgjithshëm të SH.B.A.-së dhe Shërbimit të Shëndetit Publik të Sh.B.A.
Pas rritjes së gripit spanjoll, komisioneri i shëndetit në New York, Dr. Royal S. Copeland i tha NY Times të njëjtën gjë: “Fëmijët shpesh largohen nga shtëpitë jo-sanitare të paajrosura dhe të pastëra te ndërtesat shkollore ku u nënshtrohen kontrolleve dhe provimeve ».
Përveç distancës shoqërore, shkollat e Nju Jorkut zbatuan rregulla të tjera. Djemtë nuk mund të takoheshin jashtë shkollës, mësuesi i tyre duhej të kontrollonte për ndonjë simptomë të gripit dhe, nëse ishte e nevojshme, të izolonte të sëmurët e mundshëm.
Nëse një student kishte ethe ose temperaturë të lartë, një anëtar i Departamentit të Shëndetit Publik kujdesej për të. Ai e çonte në shtëpi ku vlerësonte kushtet e “izolimit dhe kujdesit” të fëmijës. Familja ishte e detyruar të kontaktojë mjekun e tyre ose sistemin shëndetësor kombëtar.
Për Copeland, zgjidhja e gjetur nga Nju Jorku ishte më e mira, por Dr. Markel dhe studiuesit e tjerë nuk janë të të njëjtit mendim. Një analizë e kryer nga Universiteti i Bostonit në 43 qytete të tjera të së njëjtës periudhë tregoi se ata që nuk i rihapën shkollat e tyre nuk arritën rezultatet më të mira.
Markel dhe shumë studiues të tjerë pajtohen se rihapja e shkollave në të gjithë botën është një rrezik i pajustifikuar. Sot kushtet higjienike dhe niveli i informacionit në shtëpi janë më të mira se një shekull më parë. Edukimi në internet është i mundur, megjithëse jo aq i mirë sa arsimi personal (dhe le të mos harrojmë ndarjen dixhitale). Për më tepër, në vitin 1918, gripi ishte një sëmundje e mirënjohur, në krahasim me koronavirusin e ri të së cilës ne akoma nuk e dimë aq sa të jemi të sigurt. Sipas Markel, është “Më mirë të jesh i sigurt sesa më pas të pendohesh”.
Por nëse vendosim t’i sjellim fëmijët tanë përsëri në shkollë, çfarë mund të na mësojë përgjigja e Nju Jorkut ndaj Gripit Spanjoll?