FAA ngriti veçanërisht shqetësimet në lidhje me 5G që mund të ndërhyjë në lartësimatësit e radios-elektronikë të ndjeshme të avionëve që përdoren nga pilotët për t’u ulur në mënyrë të sigurt në kushte të dukshmërisë së dobët. Altimetrat tregojnë se sa lartësi është një avion mbi tokë kur një pilot nuk mund ta shohë atë.
Mbikëqyrësi i aviacionit amerikan tha se aeroplanët dhe helikopterët nuk do të jenë në gjendje të përdorin shumë sisteme të drejtuara dhe automatike të uljes në aeroporte me ndërhyrje potencialisht të larta 5G pasi këto sisteme ka të ngjarë të jenë jo të besueshme në këto kushte.
Më herët, kompanitë AT&T dhe Verizon Communications ranë dakord të shtyjnë lançimin komercial të shërbimeve të tyre pa 5G të brezit C deri më 5 janar për shkak të shqetësimeve të FAA. Tani, agjencia amerikane beson se “gjendja e pasigurt” e paraqitur nga përdorimi i ardhshëm i rrjeteve 5G kërkon veprim të menjëhershëm përpara kësaj date.
“Anomalitë e lartësisë së radios” mund të çojnë në “humbje të vazhdueshme të fluturimit dhe uljes së sigurt” nëse ato mbeten të pazbuluara nga pilotët ose sistemet e automatizuara të një avioni, tha FAA. Ulja gjatë periudhave me shikueshmëri të ulët mund të jetë “e kufizuar” për shkak të shqetësimeve të 5G, tha një zëdhënës i FAA për The Verge. Një nga direktivat e FAA tha gjithashtu se “këto kufizime mund të parandalojnë dërgimin e fluturimeve në vende të caktuara me shikueshmëri të ulët dhe gjithashtu mund të rezultojnë në devijime fluturimi”.
Agjencia tha gjithashtu se dy direktivat e saj të lëshuara të martën, të cilat përfshijnë gjithashtu udhëzime të rishikuara të sigurisë, synonin veçanërisht mbledhjen e “më shumë informacioneve për të shmangur efektet e mundshme në pajisjet e sigurisë së aviacionit”.
Agjencia ende beson se “zgjerimi i 5G dhe aviacionit do të bashkëekzistojnë në mënyrë të sigurt”. Është gjithashtu në bisedime me Komisionin Federal të Komunikimeve (FCC), Shtëpinë e Bardhë dhe përfaqësuesit e industrisë për të përpunuar detajet e kufizimeve që do të përshkruhen në javët e ardhshme.
FCC tha se mezi pret “udhëzime të përditësuara nga FAA”. Mbikëqyrësi i aviacionit tha se njoftime specifike mund të lëshohen për zonat “ku të dhënat nga një lartësimatës radio mund të jenë jo të besueshme” për shkak të sinjaleve 5G.
AT&T dhe Verizon thanë në fund të nëntorit se do të merrnin masa paraprake për të kufizuar ndërhyrjen e mundshme të rrjeteve të tyre për të paktën gjashtë muaj. FAA argumentoi të hënën se kjo ishte e pamjaftueshme.
Verizon u përgjigj të martën duke thënë se nuk kishte “asnjë provë” që rrjetet 5G të brezit C në fakt paraqesin ndonjë rrezik për avionët në “dhjetëra vende” që tashmë i përdorin ato. Kompania shtoi se planifikon të “arrijë 100 milionë amerikanë me këtë rrjet në tremujorin e parë të 2022”.