Ato janë të gjata sa 3 ose më shumë fusha futbolli, të larta sa ndërtesa me pothuajse 30 kate dhe peshojnë sa 100,000 elefantë: ato janë mbretëreshat e deteve, anijet e pasagjerëve, cisternat e naftës, anijet me kontejnerë dhe aeroplanmbajtëse me dimensione të jashtëzakonshme që fluturojnë në ujërat e planetit tonë çdo ditë.
Shikoni galerinë
Një oficer sigurie nga porti i Cazumel, Meksikë, duke punuar në një port midis ‘Allure of The Seas’ (djathtas) dhe ‘Voyager’.
Në kohën e nisjes, më 20 nëntor 2009, ‘Allure of The Seas’ ishte anija më e madhe e pasagjerëve në botë: 225,000 ton në peshë dhe 361 metra në gjatësi. Me një kosto mbi 1 miliard euro, ai mund të strehojë deri në 6400 njerëz në 2700 kabinat e tij.
25 restorante, 1 fushë basketbolli, 1 park ujor dhe 2300 anëtarë të ekuipazhit garantojnë lundrime të ëndrrave.
Liria e deteve hyn në portin e Hamburgut. E nisur në vitin 2005, ajo ishte në atë kohë anija më e madhe e pasagjerëve në botë: 155,000 ton në peshë, 338 metra gjatësi dhe 63 lartësi, duke e lejuar atë të rrëmbejë primatin e linjës oqeanike britanike Queen Mary 2.
‘Queen Mary 2’, e linjës Cunard, ishte anija më e madhe e pasagjerëve në botë deri në nisjen e ‘Freedom of the Seas’.
345 metra i gjatë dhe 41 i gjerë, ai operon një shërbim të planifikuar midis Southampton (Mbretëria e Bashkuar) dhe Nju Jorkut duke i lidhur ato në vetëm 7 ditë.
Më e rëndë se anijet e zakonshme të lundrimit, ajo është ndërtuar me shumë më tepër çelik në mënyrë që të jetë veçanërisht e qëndrueshme edhe në kushtet më të pafavorshme të detit: anija është në fakt në gjendje të kalojë oqeanin në çdo kohë të vitit.
Nëse vendosni të bëni një udhëtim në këtë anije, kushtojini vëmendje të veçantë garderobës: në fakt, në 15 restorantet e ‘Queen Mary 2’ ka një kod veshjeje shumë të rreptë për çdo mbrëmje lundrimi.
Përcaktimi i tij si një jaht duket një nënvlerësim. Në fakt, ‘Azzam’ , me 180 metra gjatësi, është jahti më i madh privat në botë.
I inauguruar në prill 2013, kushtoi rreth 500 milionë euro. Ajo ka një sallë kryesore 29 metra të gjatë dhe 18 metra të gjerë (praktikisht si një fushë basketbolli me madhësi të plotë), krejtësisht të lirë nga shtyllat dhe kolonat.
“Vetëm” 162.5 metra i gjatë, ‘Eclipse’ është vëllai më i vogël i ‘Azzam’ dhe jahti i dytë më i madh privat në botë. Në pronësi të manjatit rus Roman Abramovich kushtoi rreth 800 milionë euro.
Numrat e ‘Eclipse’ janë mbresëlënës: 70 anëtarë të ekuipazhit, 36 pasagjerë, 27 kabina, 3 helikopterë, 2 heliporte, 1 klub nate, një pishinë të brendshme 16 metra, një mini-nëndetëse.
Dhe për të garantuar sigurinë e pasagjerëve, anija është e pajisur me një sistem mbrojtjeje raketore.
Maersk MC – Kinney Moller , anija më e madhe e kontejnerëve në botë, hyn në portin e Roterdamit.
Pavarësisht nga madhësia e saj, 400 metra e gjatë dhe një kapacitet mbajtës prej 18,000 kontejnerë, kjo anije është një nga të paktat që mburret me standardin Triple E (Ekonomitë e shkallës, Efikasiteti i energjisë dhe respekti për mjedisin): në fakt është më pak e etur për karburanti dhe ai me emetimet më të ulëta të CO2 aktualisht në lundrim midis atyre të klasës së tij.
USS Enterprise ishte, deri në marsin e kaluar, anija e rekordeve. Ishte në fakt aeroplanmbajtësja e parë në botë që përdori shtytje bërthamore dhe me gjatësinë 342 metra ishte anija luftarake më e madhe në botë. Dhe pasi kishte shërbyer për 51 vjet, nga 1958 deri në 2013, ajo ishte gjithashtu më jetëgjatja në klasën e saj.
Ndërmarrja ishte protagoniste e ngjarjeve të shumta historike të shekullit të 20-të, duke përfshirë krizën e raketave Kubane të vitit 1962, Luftën e Vietnamit, Luftën e Gjirit.
Me vendim të administratës Obama u shkarkua në mars 2013.
Në këtë foto të vitit 1964, njerëzit e grupit të parë të punës bërthamore tokësore të marinës amerikane formojnë e = mc2, formula fizike që lejon anijen e tyre, aeroplanmbajtësen bërthamore USS Enterprise, të lëvizë.
Me një ekuipazh prej 4,500 burrash dhe 1,500 avionësh, USS Enteprise mund të strehonte deri në 90 avionë luftarakë.
Në koleksionin e gjigantëve të detit nuk mund të mungonte Titaniku, xhevahiri i Yllit të Bardhë u fundos më 14 prill 1912 në brigjet e Newfoundland gjatë udhëtimit të parë.
Nga 2228 pasagjerë në bord, vetëm 705 i mbijetuan përplasjes së tmerrshme me një ajsberg. Fatale ishte mungesa e varkave të shpëtimit dhe e pajisjeve më banale të sigurisë.
Por cila do të jetë e ardhmja e lundrimit? Sipas disave, ne do t’i kthehemi anijeve me vela. Pionierët e këtij kthimi në të kaluarën ishin projektuesit e studios norvegjeze Lade AS, të cilët së fundi prezantuan Vindskip, një koncept revolucionar detar me një byk aq të madh sa mund të përdoret si vela.
Profili i anijes është në fakt aq i lartë sa që kap erën dhe lejon një reduktim të vlerësuar të konsumit dhe emetimeve midis 60 dhe 80% në krahasim me një anije konvencionale.
Një kompjuter monitoron vazhdimisht drejtimin dhe intensitetin e erës dhe korrigjon rrjedhën e anijes në përputhje me rrethanat, në mënyrë që të garantojë gjithmonë efikasitetin më të mirë.