Një nga vizatimet më të famshme të Leonardo da Vinçit – Njeriu Vitruvian – është cilësuar si shembull i përpjekjeve për të bashkuar matematikën, artin dhe shkencën. “Njeriu Vitruvian” është skicë e hollësishme e trupit të njeriut, e vizatuar në qendër të një katrori dhe rrethi, me krahet dhe këmbët e shtrira. Krahët dhe këmbët prekin skajet e katrorit dhe rrethit duke treguar stërgjatje, si per të lënë të kuptohet se njeriu sfidon çdo ndrydhje dhe është i prirur te kapërcejë çdo kufi, sapo nje kufizim i vendoset. Me këtë vizatim, Leonardo merr në konsiderate thellësinë dhe madhësinë trupore, simetrinë dhe lidhjet gjeometrike, duke u bazuar në idete e Vitruviusit – studiues, artist, projektues, inxhinjer dhe arkitekt i lashtë romak.
“Proporcionet e trupit të njeriut, sipas Vitruvius”, apo thjesht L’Uomo Vitruviano ( Njeriu Vitruvian), është një nga vizatimet më të njohura të Leonardo Da Vinci. Ajo është një punë që daton në vitin 1490. Është e shoqëruar me shënime të bazuara në punën e arkitektit Vitruvius. Vizatimi i cili është realizuar në bojë e penë, në letër, përshkruan një njeri në dy pozita të mbivendosura me krahët e tij dhe këmbët larg dhe gdhendur në një rreth dhe katrore. Vizatimi dhe teksti janë të quajtur nganjëherë edhe si Canon me përmasa ose, më shpesh, proporcioneve të njeriut . Ajo është mbajtur në Gabinetto dei disegni e stampe e Gallerie dell’Accademia , në Venecia , Itali, në bazë të referencës 228.
Vizatimi është i bazuar në korrelacionet e përmasave ideale njerëzore me gjeometrinë, përshkruar nga arkitekti i lashtë romak Vitruvius në librin III, traktatet e tij të arkitekturës. Vitruvius përshkroi figurën njerëzore si burim kryesor i proporcion ndërmjet urdhrave klasike të arkitekturës.
Ky imazh tregon përzierje e matematikës dhe artit gjatë periudhës së Rilindjes dhe dëshmon gjithashtu kuptimin e thellë të Leonardos mbi proporcion. Përveç kësaj, kjo foto përfaqëson një gur themeli i përpjekjeve të Leonardo da Vinçit, që kanë të bëjnë njeriun dhe harmoninë e tij me natyrën.