Një mbiemër i mirë mund të hapë rrugën me sponsorët për t’u ngjitur në kategoritë më të larta, por nga ana tjetër presioni do t’ju ndjekë gjithmonë. Në klasat e trajnimit që mund të jenë sinonim i të pasurit strukturën më të mirë dhe makinën më të mirë. Por në ‘Cirkun e Madh’ , nuk ka rëndësi se si quhesh.
Nuk ndihmon gjithmonë. Për Sainzin, për shembull, që kur hyri në kategoritë e ulëta të Red Bull-it, nuk i ndihmoi aspak sepse aty numëroheshin vetëm duart dhe rezultatet. Nëse shikojmë rastin e Mick Schumacher , mbiemri i tij i lejonte atij më shumë mundësi për të performuar në klasat ku ai ishte, më shumë sesa ndoshta të tjerët në pozicionin e tij. Nuk kishte rëndësi që në vitin e tij të parë në F3 evropian ishte i 12-ti . Në të dytën ai fitoi. As që në vitin e parë në Kampionatin Botëror të F2 ishte i 12-ti me vështirësi në menaxhimin e gomave dhe shumë gabime. Ai mbajti vendin e tij në një ekip të lartë si Prema , si pjesë e akademisë së Ferrarit, dhe fitoi titullin pas një fillimi hezitues dhe jo pa gabime.
Në debutimin e tij në F1, si një pilot i ri i Ferrarit i huazuar në Haas, së bashku me Nikita Mazepin në vitin 2021 ai kishte objektivin e vetëm për t’u përshtatur dhe përmirësuar. Ndarja e kutisë me rusin, të cilit i mungonte talenti, ishte pozitive për Mick , sepse në krahasim ai doli përpara. Por gjëra të tjera shkuan kundër tij: ai nuk mund të mësonte nga një shofer më i mirë dhe Nikita nuk ishte një termometër i mirë për të matur talentin e tij. Günter Steiner, shefi i Haas -it, i rezistoi presionit të babait të Nikitës, i cili mendoi se gjermani kishte pjesë më të mira. Dhe një vit më vonë, pa rusin në ekip, Günter duhej të dëgjonte përsëri fjalime të ngjashme.
Ardhja e një piloti me përvojë si danezi Kevin Magnussen përbën një sfidë të re për Schumacher. Djali i 7-herë kampionit të botës iu desh të përballej me një shofer agresiv, me përvojë dhe të shpejtë. Para takimit të Silverstone disa javë më parë, Mick nuk e kishte arritur ende pikët e para në F1, ndërsa shoku i tij i skuadrës kishte 15 me një Haas që befasoi me performancën e tij të mirë.
Mick Schumacher pësoi disa aksidente në pjesën e parë të vitit: në Jeddah, Miami dhe një të fortë në Monaco. Në Azerbajxhan, u dallua se ai ishte 1.1” pas shokut të tij të skuadrës në renditje, në vendin e fundit. Erdhën më shumë kritika dhe një pjesë e shtypit gjerman, në mbrojtje të Mick, nisi thashethemet se ekipi nuk e favorizonte gjermanin.
Drejtuesi i skuadrës Haas, Gunter u shpreh: “Unë nuk kam asnjë problem me Mick, por ai duhet të kuptojë se F1 është një sport ku të gjithë priten të performojnë”. Mick duhet të kontrollojë nervat e tij”.
Pika kthyese
Më në fund, në Britaninë e Madhe, në garën e dhjetë të sezonit, Mick ishte i 8-ti dhe futi pikët për herë të parë në F1 pas një viti e gjysmë pa e arritur. Në Silverstone tërhoqi vëmendjen mbrojtja e tij e fundit kundër Verstappen.
Në Austri, ai konfirmoi përmirësimin e tij. Ai përfundoi i 8-ti në ‘kualifikim’ dhe filloi garën e sprintit në vendin e 7-të, duke përfunduar i 9-ti pas një lufte me Hamilton . Ai u rikthye për t’u përballur me 7 herë kampionin në garë dhe aty shkëlqeu, duke përfunduar i 6-ti dhe u zgjodh nga tifozët si ‘Piloti i ditës’ .