Lionel Messi ka qenë sërish në krye të mediave, pas zbulimit të kërkesave të tij për kontratë ndaj ish-klubit të Barcelonës.
Ndërsa shifrat që po reklamohen mund të jenë befasuese, ato duken të justifikuara kur krahasohen me atë që ai ka krijuar për klubin e tij aktual, Paris Saint-Germain, pas transferimit të tij.
Ardhja e Messit pati një ndikim të drejtpërdrejtë në imazhin, të ardhurat dhe cilësinë e futbollit të PSG -së, me lojtarin që thuhet se gjeneroi një shumë të çmendur prej 700 milionë eurosh në vetëm një vit.
Ndikimi ekonomik i Messit
Sipas botimit argjentinas ‘El Economista’, transferimi i Messit siguroi deri në 10 sponsorë të rinj, me tarifat e sponsorizimit që u rritën nga rreth 3 milion në 8 milion euro.
Disa nga këta sponsorë janë marka të njohura si Dior, Gorillas, Crypto.com, PlayBetR, GOAT, Snart Good Thins, Volt, Big Cola, Sports Water dhe Autohero.
Ndërkohë, marrëveshja e sponsorizimit të PSG -së me Nike sjell rreth 75 milionë euro në vit, me kontratën e vendosur deri në vitin 2032.
Profili i Messit nënkuptonte gjithashtu një rritje eksponenciale të numrit të fanellave të klubeve të shitura vitin e kaluar.
PSG shiti më shumë se një milion njësi, duke filluar nga 90 deri në 160 euro secila, me më shumë se 60 për qind të tyre të stolisur me emrin e argjentinasit në anën e pasme të tyre.
Marc Armstrong, drejtori i biznesit të PSG, shpjegoi se çfarë do të thoshte ardhja e Messit për Marca disa muaj më parë.
“Kërkesa është rritur ndërmjet 30% dhe 40% dhe gjithçka që mund ta ngadalësojë atë është oferta,” tha ai.
“Kur bëhet një nga këto transferime, njerëzit mendojnë se paguhet duke shitur bluza dhe nuk është aspak kështu. Nuk mund të prodhosh shumë fanella shtesë.
“Marrëveshja është bërë për të mbuluar një minimum, gjë që është shumë e rëndësishme, por nuk mund të plotësoni të gjitha kërkesat për fanellat e Messit ”.
Ndikimi i Messit në rrjetet sociale të PSG-së
Ardhja e Messit gjithashtu krijoi një rritje të konsiderueshme në ndjekësit e mediave sociale të klubit francez.
Klubi fitoi më shumë se 15 milionë ndjekës në të gjitha platformat e tij dhe i kaloi 150 milionë ndjekës në total.
Sipas Armstrong , PSG fitoi 1.4 milionë ndjekës në javë, tejkaloi 10 milionë ndjekës në Tik Tok dhe u bë klubi më e ndjekur i Francës në Instagram.
Shifrat tregojnë qartë vlerën e Messit jashtë fushës për ekipin francez.