Leva që qëndron pas kërkesave të Messit, PSG bëri 700 milionë euro pas ardhjes së tij

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Lionel Messi ka qenë sërish në krye të mediave, pas zbulimit të kërkesave të tij për kontratë ndaj ish-klubit të Barcelonës.

Ndërsa shifrat që po reklamohen mund të jenë befasuese, ato duken të justifikuara kur krahasohen me atë që ai ka krijuar për klubin e tij aktual, Paris Saint-Germain, pas transferimit të tij.

Ardhja e Messit pati një ndikim të drejtpërdrejtë në imazhin, të ardhurat dhe cilësinë e futbollit të PSG -së, me lojtarin që thuhet se gjeneroi një shumë të çmendur prej 700 milionë eurosh në vetëm një vit.

Ndikimi ekonomik i Messit

Sipas botimit argjentinas ‘El Economista’, transferimi i Messit siguroi deri në 10 sponsorë të rinj, me tarifat e sponsorizimit që u rritën nga rreth 3 milion në 8 milion euro.

Disa nga këta sponsorë janë marka të njohura si Dior, Gorillas, Crypto.com, PlayBetR, GOAT, Snart Good Thins, Volt, Big Cola, Sports Water dhe Autohero.

Ndërkohë, marrëveshja e sponsorizimit të PSG -së me Nike sjell rreth 75 milionë euro në vit, me kontratën e vendosur deri në vitin 2032.

Profili i Messit nënkuptonte gjithashtu një rritje eksponenciale të numrit të fanellave të klubeve të shitura vitin e kaluar.

PSG shiti më shumë se një milion njësi, duke filluar nga 90 deri në 160 euro secila, me më shumë se 60 për qind të tyre të stolisur me emrin e argjentinasit në anën e pasme të tyre.

Marc Armstrong, drejtori i biznesit të PSG, shpjegoi se çfarë do të thoshte ardhja e Messit për Marca disa muaj më parë.

“Kërkesa është rritur ndërmjet 30% dhe 40% dhe gjithçka që mund ta ngadalësojë atë është oferta,” tha ai.

Lexo edhe :  Formula 1/ Publikohen pagat e pilotëve për sezonin 2025, “Mbretëron” sërish Verstappen

“Kur bëhet një nga këto transferime, njerëzit mendojnë se paguhet duke shitur bluza dhe nuk është aspak kështu. Nuk mund të prodhosh shumë fanella shtesë.

“Marrëveshja është bërë për të mbuluar një minimum, gjë që është shumë e rëndësishme, por nuk mund të plotësoni të gjitha kërkesat për fanellat e Messit ”.

Ndikimi i Messit në rrjetet sociale të PSG-së

Ardhja e Messit gjithashtu krijoi një rritje të konsiderueshme në ndjekësit e mediave sociale të klubit francez.

Klubi fitoi më shumë se 15 milionë ndjekës në të gjitha platformat e tij dhe i kaloi 150 milionë ndjekës në total.

Sipas Armstrong , PSG fitoi 1.4 milionë ndjekës në javë, tejkaloi 10 milionë ndjekës në Tik Tok dhe u bë klubi më e ndjekur i Francës në Instagram.

Shifrat tregojnë qartë vlerën e Messit jashtë fushës për ekipin francez.

Të fundit

Barcelona shkatërron sërish Valencian, katalanasit e eliminojnë edhe nga Kupa e Mbretit

Barcelona e ka shkatërruar sërish Valencian, pasi në La Liga triumfuan 7-1, ndërsa tani 5-0 në Kupën e Mbretit. Pas...

Përmbysje komode në “Anfield”, Liverpool mposht Tottenham dhe siguron finalen e kupës

Spektakël me 4 gola, Liverpool i jep “leksion” Tottenham dhe kalon në finalen e Carabao Cup ku do të ndeshen me Newcastle.  Të kuqtë e...

Basha sfidon trekëndëshin e Bermudës: Nuk janë vetëm tre individë, por një oligarki

I ftuar në një studio televizive, Lulzim Basha kryetari i Demokratëve Euroatlantikë tha se politikisht është përballë trekëndëshit të Bermudës. Basha: Politikisht është përballë trekëndëshit...

Gazetari pyet ChatGpt sa mandate merr PD, PS dhe partitë e reja? Ja rezultatet

Gazetari Bledian Koka ishte këtë të enjte i ftuar në një emision televiziv ku ka folur rreth zgjedhjeve që do të mbahen në Shqipëri...

Fiorentina ul me “kembë në tokë” Interin, zikaltërit shkojnë në -3 pikë nga Napoli

Fiorentina tronditur Interin në ndeshjen e prapambetur të javës së 14-të të Serisë A. Skuadra “vjollcë”, triumfoi me rezultatin 3 me 0, duke i...

Lajme të tjera

Web TV