Free Porn
xbporn

1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet 1xbet سایت شرط بندی معتبر 1xbet وان ایکس بت فارسی وان ایکس بت بت فوروارد betforward سایت بت فوروارد سایت betforward 1xbet giriş

Turizmi në Shqipëri, një fushë me interes përcillet në median spanjolle

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Shqipëri: Sektori spanjoll fokusohet në një destinacion pak të eksploruar

  • Ky vend pret 7.5 milionë turistë të huaj, por vetem 30 mijë janë spanjollë
  • Meliá Hotels International do të hapë qendrën e parë në Shqipëri këtë vit dhe Soltour dhe W2M do të operojnë me këtë destinacion për herë të parë
  • Dhoma Shqiptare e Tregtisë në Spanjë ka hapur një zyrë përfaqësie turistike në Palma de Mallorca

Vitin e kaluar Shqipëria, e cila ka me pak se tre milionë banorë, priti më shumë se 7.5 milionë vizitorë, por është një destinacion i panjohur për shumicën e spanjollëve, vetëm rreth 30,000 e vizitojnë vendin. Një shifër që mund të shumëfishohet këtë vit, pasi kompanitë spanjolle po vënë baste për të. Meliá Hotels International së shpejti do të hapë ndërmarrjen e saj të parë në këtë vend dhe Soltour dhe World2Meet (W2M) e kane përfshirë atë, për herë të parë, në programimin e tyre. Po kështu, Dhoma e Tregtisë Shqiptare për Spanjën dhe Portugalinë, me qendër në Madrid, ka hapur një zyrë përfaqësie turistike në Palma de Mallorca. Shpesh, dhënia e shikueshmërisë për një destinacion turistik kërkon ardhjen e një kompanie lider që hap rrugën për operatorët e tjerë. Kështu ka ndodhur me Meliá Hotels International, e cila ka vendosur të vërë bast për Shqipërinë dhe ka firmosur me disa institucione në këtë vend, dhe plani i parë eshte për të hapur ambientet e saj në maj.

Një nismë që do të pasohet me propozime të tjera nga kompanitë spanjolle. Soltour njoftoi disa muaj më parë se, për herë të parë, këtë verë do të ofrojë një charter direkt nga Madridi, Lisbona dhe Porto në Shqipëri.• Soltour do të planifikojë një charter direkt me Shqipërinë verën e ardhshmeNjë nismë e ndarë nga W2M, e cila ka njoftuar se Shqipëria është një nga destinacionet e reja për sezonin e ardhshëm veror, falë një marrëveshjeje me Meliá-n, sic botoi HOSTELTUR, ku W2M pret të faturojë 1,860 milionë euro në 2023. Duke pasur parasysh se të gjitha këto kompani janë me seli në Majorca dhe rëndësinë e Spanjës si pikë referimi për turizmin botëror, Dhoma e Tregtisë Shqiptare në Spanjë, me qendër në Madrid, ka hapur një zyrë përfaqësimi turistik në Palma de Mallorca, qe eshte “selia e hoteleve të rëndësishme. dhe kompanitë turistike”, siç theksohet nga subjekti në fjalë. Një zyrë në të cilën José Yudici është bashkuar si këshilltar zyrtar për fushën e turizmit për Spanjën dhe Portugalinë. Ai ka më shumë se 20 vjet përvojë në këtë sektor, veçanërisht në fushën e hotelerisë, ku ka mbajtur pozicione të ndryshme përgjegjësie në zinxhirë si Meliá Hotels International, Blau Hotels apo Smy Hotels. Me hapjen e këtij delegacioni, ata synojnë të “krijojnë më shumë sinergji me kompanitë turistike dhe hoteliere në Spanjë”. Përveç promovimit të vizitave të spanjollëve në Shqipëri, kjo zyrë synon të inkurajojë investimet nga kompanitë turistike. “Ne duam që më shumë kompani spanjolle të jenë atje, me investime, menaxhim ose qira,” thotë Eduardo Hyseni, përfaqësues zyrtar i Dhomës së Tregtisë Shqiptare në Spanjë dhe Portugali dhe ambasador i Kombit të Shqipërisë, në një mision special për diasporën dhe ekonomine. Nje Bast për tregun spanjoll Në 20 vitet e fundit, ky vend i vendosur në Evropën Juglindore, dy orë e gjysmë me avion nga Spanja, ka bërë një përpjekje të madhe për të zhvilluar sektorin e turizmit dhe për të ngjallur interesin e investitorëve. Një strategji që përfshin lehtësira për të nxitur investimet e huaja në vend. Në fakt, sipas Hysenit, ka avantazhe të rëndësishme tatimore për ata që duan të vendosen në vend. Ai detajon se nëse një kompani e huaj dhe një kompani vendase krijojnë një organizatë të përbashkët, ajo bëhet një kompani me strategji kombëtare, e cila ndër të tjera nënkupton përjashtime të caktuara në fushën e taksave apo sigurimeve shoqërore. Po kështu, në korrik të vitit 2022, ky vend filloi negociatat për anëtarësim në Bashkimin Evropian dhe vetëm fakti i të qenit kandidat, sipas Hysenit, është i rëndësishëm sepse ofron siguri më të madhe juridike. Aktualisht, vendimet e tenderit të marra në Shqipëri bazohen në legjislacionin europian, si një hap përpara inkorporimit të saj si anëtare e BE-së.

Lexo edhe :  Euro nuk njeh rritje, si qëndron leku në raport me monedhat e huaja

Të arrish vonë Megjithëse Shqipëria është një destinacion i panjohur për shumicën e spanjollëve, nuk është për shumë evropianë të tjerë. Në vitin 2022, ai priti 7.5 milionë vizitorë të huaj – në një vend me afro tre milionë banorë. Turistët vijnë kryesisht nga vendet fqinje, duke përfshirë Kosovën, Maqedoninë e Veriut, Malin e Zi, Poloninë, Greqinë dhe Italinë, ndër të tjera.Spanja nuk është ende një emetues i rëndësishëm, por po konsolidohet si një nga vendet ndër të cilat interesi për të udhëtuar drejt vendit ballkanik po rritet më shumë. Sipas të dhënave të INSTAT (Instituti i Statistikave të Shqipërisë), të mbledhura nga ICEX (Instituti i Tregtisë së Jashtme), ishte ai që pa numrin më të madh të udhëtarëve drejt këtij destinacioni në gusht 2022. Të dhëna nga INSTAT (Instituti Shqiptar i Statistikave), të mbledhura nga ICEX.Markat kryesore ndërkombëtare të hoteleve janë tashmë prezente në Shqipëri, si Maritim, Radisson, Marriot, Hilton, Best Western… por, sipas Eduardo Hysenit, ne spanjollët jemi vonë. Një situatë që, pjesërisht, është për shkak të promovimit të pakët të kryer në Spanjë, siç u njoh nga ambasadori. Një situatë që do të ndryshojë falë kompanisë së drejtuar nga Gabriel Escarrer. “Duhej shtytja e një kompanie, ndaj dhe hyrja e Meliás ne Shqiperi është një lajm shumë i mirë për zhvillimin e turizmit spanjoll këtu”, shton ai. • Meliá nënshkruan projektin e saj të katërt në Shqipëri: hotelin Sol Durres• Meliá prezanton të parin nga dy projektet e saj në Shqipëri• Meliá ruan angazhimin e saj ndaj Shqipërisë dhe shpall një hotel të dytë në vend Projektet Meliá filluan para pandemisë Covid, një krizë që ka vonuar hapjen e objekteve. Interesim për këtë destinacion shfaqi edhe Iberostar Group. Edhe vetë presidenti i saj, Miguel Fluxá, udhëtoi drejt vendit për të mësuar për mundësitë e tij, por kriza shëndetësore e ndërpreu këtë nismë, e cila për momentin nuk ka rifilluar. • Shqipëria: një destinacion europian “ende i pashfrytëzuar”. Duhet të theksohet se, sipas të dhënave nga konsulenca Horwath HTL të mbledhura nga ICEX, deri në vitin 2021, Hotusa Group kishte një marrëveshje tregtare me grupin lokal Via Hotels. Të dhënat e INSTAT, të mbledhura nga ICEX.Turizmi është industria kryesore e vendit dhe autoritetet e tij janë të vendosura për të nxitur zhvillimin e tij. Infrastruktura e turizmit dhe e komunikimit është përmirësuar dhe është bërë përparim i madh në të gjithë treguesit, me rritje si në numrin e vizitorëve ashtu edhe në qëndrimet gjatë natës.Edhe tregu i brendshëm fillon të jetë i rëndësishëm. Sipas të dhënave të INSTAT, në periudhën janar-gusht 2022, numri i netëqëndrimeve në objektet turistike në vend që korrespondojnë me shtetas shqiptarë ka kaluar një milion, 15,4% më shumë se një vit më parë, kur ishin regjistruar 857 381.Shqipëria ka dy aeroporte ndërkombëtare, atë në kryeqytet, Tiranë dhe atë në Vlorë, dhe i ka dhënë një shtysë të fortë lidhjes ajrore. Nga Spanja është e mundur të fluturosh për në atë destinacion me linjën ajrore hungareze me kosto të ulët Wizz Air. Dhe këtë verë do të nisë te operoje një avion charter për operacionet e planifikuara nga Soltour dhe W2M.Është një vend i kontrasteve, me më shumë se 400 kilometra vijë bregdetare midis detit Adriatik dhe Jon, me shumë mundësi për zhvillime hotelerie, sipas José Yudici. Përveç plazhit, ka shumë mundësi për turizmin e brendshëm, falë peizazheve të tij të bukura malore, një trashëgimi kulturore interesante dhe një oferte të larmishme gastronomike.Në fakt, propozimet e tyre përfshijnë ture arkeologjike, kulturore dhe natyrore. Janë zhvilluar produkte, si ato të agjencisë Albes Cruises, të cilat përfshijnë turne me xhip nëpër Alpet Shqiptare apo rrugë për të vizituar qytete si Gjirokastra, e shpallur ndër të tjera si Trashëgimi Botërore nga UNESCO.

 

Të fundit

Prag festash me “peripeci”, astrologia e njohura paralajmëron 4 shenja

Jemi në prag të festave të Nëntorit dhe të fundvitit, por Mërkuri i cili kthehet në pozicionin pezull duket...

Protesta “më e madhe në gjeografi”

Nga Mero Baze Ky problem është më i rëndë se arrestimi i Berishës dhe se arrestimi i Metës dhe se gjithë të këqijat që i...

A do i bashkohet nesër protestës? Ja si përgjigjet Shehi

Sali Berisha dhe PD kanë thirrur një tjetër protestë kundër qeverisë ditën e martë në orën 17:00, por duket se këtë herë jo të...

Jo vetëm në sezon veror/ Mbi 761 mijë turistë të huaj erdhën në Shqipëri gjatë tetorit

Shqipëria vijon të jetë në vëmendje dhe fokus të turistëve të huaj që po e frekuentojnë vendin tonë me intensitet të shtuar edhe jashtë...

Tërmet me magnitudë 4.6 ballë “shkund” këtë vend, ja ku ishte epiqendra

Një tërmet me magnitudë 4.6 është regjistruar në lagjen Dogansehir të Malatyas. Sipas informacioneve në faqen e Menaxhimit të Fatkeqësive dhe Emergjencave (AFAD), një...

Lajme të tjera

Web TV