Një nënkalim në sheshin Skënderbej?!/ Inxhinieri hedh poshtë planin e Belind Këlliçit

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Inxhineri Arben Meçe deklaroi se premtimi i kandidatit të koalicionit “Bashkë Fitojmë”, Belind Këlliçi për ndërtimin e një nënkalimi në sheshin “Skënderbej”, është i vështirë për t’u realizuar.

Meçe u shpreh se një nga problematikat për ta realizuar këtë, është pjerrësia e lëvizjes dhe iu referua nënkalimit në zonën e “Astirit”, ku sipas tij, janë zbatuar kushtet teknike të projektimit.

Meçe nënvizoi se bërja e nënkalimit në qendër të Tiranës, duke ndërtuar dy kanale, një hyrës dhe një dalës, bllokon totalisht lëvizjen e automjeteve.

“Çështja është se sa ai investim dhe ai projekt teknik, është minimalisht në kombinim, në bashkëpunim me urbanistikën e një qyteti dhe me standardet e projektimit. Pra, duhet të kuptojmë se çfarë janë standardet e projektimit. Standardet e projektimit janë disa parametra teknikë, të cilat janë të detyruar për çdo investimi që do të bësh, qoftë ky rrugor, tunel apo edhe ndërtesë. Problemi në këtë rast, po të ulemi poshtë sheshit “Skënderbej”, do të ulemi 6 metra. 4.8 metra është lartësia e tunelit, kaq është standardi dhe pastaj 1 metër është konstruksion. Në projektimin e rrugëve, qoftë rurale, urbane dhe interurbane, një nga treguesit kryesorë është pjerrësia e lëvizjes. Që të futesh në tunel dhe të dalësh, gjithmonë ka një rampë. Për të kuptuar rampën duhet të jemi të qartë, e sheh te “Astiri”. Te “Astiri” jemi gati në të njëjtën skemë që pretendohet të zhvillohet këtu, ku janë zbatuar kushtet teknike të projektimit.

Rreth 100 metër para se të hysh në nënkalimin e Astirit dhe 100 metra pasi të dalësh, janë rampa që kanë mure betoni në krahët anësore. Vetëm me këtë rampë, garantohet kushti teknik i një pjerrësie të rampës, që të garantojë një lëvizje të qetë dhe normale të fluksit. Përndryshe, nëse ti e bën pjerrësinë më të madhe, së pari, i gjithë fluksi do të ndalojë, sepse je në një rënie me 10% ose ngritje me 10%, praktikisht ke krijuar dy pengesa. Rezulton që nëse do ta bësh këtë tunel, që teknikisht është i mundur, duhet menduar që përpara se të futesh në tunel, rreth 100 metër dhe në rastin ideal, pjerrësinë e pranojmë 8%, do ulesh 6 metër, që do të thotë, nga 60-80 metër nga hyrja, do bësh këtë kanal në zemër të qytetit në drejtimin, hyrës, e njëjta gjë do të jetë edhe në drejtimin dalës. Imagjinoni tani që në qendër të qytetit, të prodhosh dy kanale që prishin totalisht qendrën e qytetit”, theksoi ai.

Lexo edhe :  Çfarë nënkupton ndalimi i TikTok-ut për konkurrencën SHBA-Kinë

 

Të fundit

PS dhe PD me formulën më “jep të jap” për Kodin Zgjedhor

Partia Socialiste kërkon afrim të afatit për dorëzimin e listave të kandidatëve, ndërsa Partia Demokratike synon ndryshime në Kodin...

Vendimet e Trampit prekin Shqipërinë, 700 afganë mbesin në Shëngjin

Urdhri ekzekutiv i Donald Trump ka pezulluar fluturimet e refugjatëve afganë që kishin shpëtuar nga talebanët dhe ndodheshin në periudhë kalimtare në Shqipëri. Në...

Nga financat te lidhjet e dashurisë, zbuloni surprizat e yjeve për ditën e sotme

Dashi Ju pret një ditë e mbushur me surpriza të shumta. Mund të fitoni një sfidë të vogël ose të keni një mundësi të cilën...

Gjesti i jep fund polemikave: Jam treguar i kujdesshëm, nuk dua…

Gjesti, gjatë një bisede me Gertën dhe Gertin, tha se nuk dëshiron të lëndojë Eglin dhe se ka qenë i kujdesshëm për të mos...

Lajme të tjera

Web TV