Një nënkalim në sheshin Skënderbej?!/ Inxhinieri hedh poshtë planin e Belind Këlliçit

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Inxhineri Arben Meçe deklaroi se premtimi i kandidatit të koalicionit “Bashkë Fitojmë”, Belind Këlliçi për ndërtimin e një nënkalimi në sheshin “Skënderbej”, është i vështirë për t’u realizuar.

Meçe u shpreh se një nga problematikat për ta realizuar këtë, është pjerrësia e lëvizjes dhe iu referua nënkalimit në zonën e “Astirit”, ku sipas tij, janë zbatuar kushtet teknike të projektimit.

Meçe nënvizoi se bërja e nënkalimit në qendër të Tiranës, duke ndërtuar dy kanale, një hyrës dhe një dalës, bllokon totalisht lëvizjen e automjeteve.

“Çështja është se sa ai investim dhe ai projekt teknik, është minimalisht në kombinim, në bashkëpunim me urbanistikën e një qyteti dhe me standardet e projektimit. Pra, duhet të kuptojmë se çfarë janë standardet e projektimit. Standardet e projektimit janë disa parametra teknikë, të cilat janë të detyruar për çdo investimi që do të bësh, qoftë ky rrugor, tunel apo edhe ndërtesë. Problemi në këtë rast, po të ulemi poshtë sheshit “Skënderbej”, do të ulemi 6 metra. 4.8 metra është lartësia e tunelit, kaq është standardi dhe pastaj 1 metër është konstruksion. Në projektimin e rrugëve, qoftë rurale, urbane dhe interurbane, një nga treguesit kryesorë është pjerrësia e lëvizjes. Që të futesh në tunel dhe të dalësh, gjithmonë ka një rampë. Për të kuptuar rampën duhet të jemi të qartë, e sheh te “Astiri”. Te “Astiri” jemi gati në të njëjtën skemë që pretendohet të zhvillohet këtu, ku janë zbatuar kushtet teknike të projektimit.

Rreth 100 metër para se të hysh në nënkalimin e Astirit dhe 100 metra pasi të dalësh, janë rampa që kanë mure betoni në krahët anësore. Vetëm me këtë rampë, garantohet kushti teknik i një pjerrësie të rampës, që të garantojë një lëvizje të qetë dhe normale të fluksit. Përndryshe, nëse ti e bën pjerrësinë më të madhe, së pari, i gjithë fluksi do të ndalojë, sepse je në një rënie me 10% ose ngritje me 10%, praktikisht ke krijuar dy pengesa. Rezulton që nëse do ta bësh këtë tunel, që teknikisht është i mundur, duhet menduar që përpara se të futesh në tunel, rreth 100 metër dhe në rastin ideal, pjerrësinë e pranojmë 8%, do ulesh 6 metër, që do të thotë, nga 60-80 metër nga hyrja, do bësh këtë kanal në zemër të qytetit në drejtimin, hyrës, e njëjta gjë do të jetë edhe në drejtimin dalës. Imagjinoni tani që në qendër të qytetit, të prodhosh dy kanale që prishin totalisht qendrën e qytetit”, theksoi ai.

Lexo edhe :  “Jam dakord që pensionet janë të ulëta”, Rama: Bonuset do të vijojnë

 

Të fundit

A mund të na çlirojë inteligjenca artificiale nga mëkatet?

Një eksperiment i çuditshëm, mes teknologjisë dhe spiritualitetit, zhvillohet në një kishë zvicerane (duke përdorur inteligjencën artificiale). Me efekte...

Trauma nga vetëvrasja e mbesës së tij!/ Pse u bë Adolf Hitler vegjetarian?

Nuk është e sigurt që Hitleri ishte vegjetarian: ai ndoshta u bë i tillë nga viti 1931 e tutje, por pyetja është e diskutueshme....

Brad Pittit u ndalua të hynte në Kinë për 20 vjet/ Arsyeja e pazakontë!

Brad Pitt u ndalua të hynte në Kinë për gati 20 vjet për shkak të një filmi në të cilin luajti në fund të...

Gabim radiofonik/ Si u bombardua manastiri më i madhi në botë për shkak të një keqkuptimi

Manastiri i Montecassino, i themeluar nga Benedikti i Norcias në 529, është më i madhi në botë për nga madhësia dhe i dyti më i vjetër...

VIDEO/ Tension mes pasagjerëve, avionët ushtarakë italianë shoqërojnë aeroplanin amerikan

Një avion i American Airlines, që udhëtonte nga Nju Jorku për në Nju Delhi, Indi, u ul në mënyrë të sigurt në Romë të...

Lajme të tjera

Web TV