Në makinën tuaj, kurseni më shumë karburant me dritaret e hapura apo me kondicionerin ndezur?
Epo, përgjigja është se kjo varet nga dy faktorë.
E para është se si funksionon kompresori juaj i ajrit të kondicionuar dhe sa karburant shtesë harxhon motori për ta mbajtur atë në punë.
E dyta lidhet me rezistencën e ajrit në trupin e makinës, e cila rritet kur vozitni me shpejtësi të madhe me xhamat e ulur.
Në këtë rast, në fakt, ajri hyn në kabinën e pasagjerëve, duke hasur në një rezistencë që nuk ishte aty me dritaret lart.
Megjithatë, ruajtja e shpejtësisë kërkon më shumë energji, dhe rrjedhimisht konsum më të lartë të karburantit.
Shpejtësia është thelbësore, siç tregohet, për shembull, nga një test i kryer në 2013 nga Shoqëria e Inxhinierëve të Automobilave, një organ standard në industrinë e hapësirës ajrore, automobilave dhe automjeteve.
Duke përdorur një makinë me shpejtësi të ndryshme, studiuesit zbuluan se makina duhej të udhëtonte me shpejtësi mbi 129 km/h me xhamat e ulur përpara se zvarritja të ulte efikasitetin e saj në krahasim me drejtimin me ajër të kondicionuar./Pershtati ne shqip Fjala.al