Nga Rich Horwath[1]
- Shikoni radarin tuaj.
Një çelës për të lundruar me sukses biznesin tuaj është të kesh një shkas që t’ju bëjë të mbani shënim dhe të regjistroni ndryshimet në situatën e biznesit tuaj.
Ku i regjistroni aktualisht faktorët kryesorë që ndikojnë në kontekstin e biznesit tuaj? Për shumë liderë, përgjigja është se të gjithë këta faktorë po qarkullojnë vazhdimisht në kokën e tyre, duke zënë hapësirë të vlefshme mendore. Çelësi është të gjeni një depo të vetme ku mund t’i regjistroni këta faktorë për të çliruar mendimin tuaj dhe për t’i vendosur ato në një vend të vetëm për t’i rishikuar.
Radari është një metodë për zbulimin e objekteve dhe përcaktimin e pozicioneve, shpejtësive ose karakteristikave të tjera të tyre duke përdorur valët e radios me frekuencë të lartë të reflektuara nga sipërfaqet e tyre. Në mënyrë të ngjashme, Radari Kontekstual mund të sigurojë një pamje vizuale të faktorëve kryesorë në katër fushat kryesore të biznesit tuaj: tregu, klientët, konkurrentët dhe kompania.
Tregu përfaqëson modelet dhe tendencat që po ndikojnë në biznesin tuaj – ndoshta konsolidimi i industrisë ose prezantimi i Inteligjencës Artificale gjeneruese. Klientët janë ata të cilëve u shërbeni dhe mund të jenë të brendshëm, si p.sh. njësitë e biznesit dhe zonat funksionale, dhe të jashtëm, duke përfshirë klientët ose bordin e drejtorëve. Konkurrentët përfaqësojnë aktivitetet dhe ofertat e mënyrave të tjera praktike për përmbushjen e nevojave të klientit.
Brenda peizazhit konkurrues, ne do të duam të vëmë në dukje aktivitetet e rëndësishme të konkurrentëve tradicionalë dhe jo tradicionalë. Kjo përfshin iniciativat, çështjet dhe ngjarjet brenda organizatës, të tilla si zbatimi i një sistemi të ri CRM (Customer Relations Management) , zhvillimi i kulturës ose rrafshimi i hierarkisë organizative. Kërkoni të përditësoni Radarin tuaj Kontekstual në baza mujore për të monitoruar ndryshimet në biznesin tuaj për të qëndruar përpara kurbës.
- Rritni shpejtësinë e të kuptuarit.
Një pasqyrë është një mësim që çon në vlera të reja. Një arsye pse kaq shumë organizata biznesi luftojnë për t’u çliruar nga forca gravitacionale e mediokritetit të tregut është sepse ato po përdorin plane tashmë të vdekura. Një plan i vdekur është ai që nuk përditësohet me mendime dhe njohuri të reja. Shpejtësia e zbulimit është thelbi i dominimit të fundit të serisë ndërkombëtare të garave të Formula 1 (F1) nga ekipi Red Bull Racing.
“Shumë organizata luftojnë për t’u çliruar nga forca gravitacionale e mediokritetit të tregut është për shkak se ata po përdorin plane të vdekura.” Suksesi i fundit i Red Bull Racing i atribuohet pjesërisht zonave ku ata kanë fituar njohuri që u mungojnë të tjerëve. Për shembull, ata kanë projektuar një seksion qendror inovativ në formë bulboze të difuzorit, i cili ka ndihmuar në uljen e presionit të rrjedhës së ajrit në rrjedhën e poshtme.
Në mënyrë të thjeshtë të shprehuri, kjo do të thotë se makina ka më pak zvarritje dhe performanca e tyre DRS (Sistemi i zvogëlimit të zvarritjes) ka konkurrentë të tillë si Ferrari duke u përpjekur ta kopjojnë atë me shpresën për të kapur hapin. Është e rëndësishme të mbani mend se shpejtësia e njohurive drejton shpejtësinë tuaj evolucionare – aftësinë për të kuptuar, përshtatur dhe lulëzuar në mjedisin aktual.
Në një shkallë nga një deri në pesë, ku një është një kërmilli dhe pesë është një makinë F1, si do ta vlerësonit shpejtësinë e njohurive të ekipit tuaj – aftësinë tuaj për të marrë mësime të reja dhe për t’i kthyer ato në vlera të veprueshme që çojnë në avantazh?
Konsideroni mënyrat se si organizata juaj mund të përshpejtojë rrjedhën e njohurive, duke krijuar përgjegjësi për gjenerimin dhe ndarjen e tyre nëpër njësitë dhe funksionet e biznesit.
- Trajnoni mendjen tuaj.
Një stërvitje fizike mund të ndërtojë muskuj, të përmirësojë shëndetin kardiovaskular, të rrisë energjinë dhe të gjenerojë përfitime të tjera të fuqishme. Megjithatë, duhet disiplinë, përkushtim dhe një plan për të përmirësuar aftësinë tuaj fizike. E njëjta gjë është e vërtetë për mendjen tuaj, dhe lajmi emocionues është se duke përfshirë një stërvitje të rregullt mendore në rutinën tuaj, do të jeni në ambjent specifik cilësor e stimulues.
Një stërvitje mendore forcon “ muskujt” tuaj të lidershipit duke ju ofruar një kornizë eficente për të kapërcyer valët e sfidave që kalojnë vazhdimisht në kalendarin tuaj. Stërvitja mendore mund të përfundojë në pesë minuta dhe përfshin tre hapat kryesorë të mëposhtëm:
- Hapi i parë përfshin deklaratat e performancës, të cilat janë tre deri në pesë çelësa për performancën optimale (p.sh., “Unë sjell vëmendjen time të pandarë në takime dhe nuk bëj shumë detyra ndërsa të tjerët flasin.”).
- Hapi i dytë përfshin vizualizimin. Vizualizimi do të thotë të kujtosh në detaje ngjarjet pozitive të kohëve të fundit, duke përfshirë pamjet dhe tingujt, dhe të imagjinosh ngjarjet e ardhshme dhe mënyrën se si do të dëshironit të luanin ato.
- Hapi i fundit është bërja e deklaratave personale. Deklaratat tuaja personale duhet të përfshijnë një deri në tre fraza që përmbledhin veten tuaj më të mirë në punë (p.sh., “Unë jam një dëgjues i mirë dhe bëj pyetje të zhytura në mendime pa i gjykuar të tjerët në mënyrë që të plotësoj sa më mirë nevojat e tyre.”).
- Drejtoni në nivelin tuaj.
Kur vendosni drejtimin strategjik, procesi i shpërndarjes së burimeve rrjedh drejt thelbit të eficencës së biznesit. Një komponent kyç në shpërndarjen efektive të burimeve në një sistem unik aktivitetesh për të tejkaluar konkurrencën – strategjinë – është vendimmarrja. Shpejtësia e vendimmarrjes është kritike për suksesin individual dhe organizativ. Një studim i 17,000 CEO-ve zbuloi se për ata që u vlerësuan ulët për vendosmërinë, 94 për qind u vlerësuan dobët sepse ishin shumë të ngadaltë në marrjen e vendimeve.
“Peshimi i vendimeve që nuk janë në nivelin tuaj ju grabit kohën për t’u përqëndruar në vendimet që kanë vërtet rëndësi.” Një arsye pse drejtuesit janë të ngadaltë në marrjen e vendimeve është sepse ata po marrin shumë vendime në radhë të parë.
Peshimi i vendimeve që nuk janë në nivelin tuaj ju grabit kohën për t’u fokusuar në vendimet që kanë vërtet rëndësi dhe që vetëm ju mund t’i merrni. Jeff Bezos, themeluesi i Amazon tha: “Si ekzekutiv i lartë, për çfarë paguhesh vërtet për të bërë? Paguheni për të marrë një numër të vogël vendimesh me cilësi të lartë. Detyra juaj nuk është të merrni mijëra vendime çdo ditë.”
Udhëheqja në nivelin tuaj fillon duke krijuar një inventar vendimesh të rëndësishme, duke siguruar që të drejtat e vendimeve janë të qarta dhe duke u dhënë të tjerëve autoritetin, burimet dhe përgjegjësinë për t’i marrë ato.
- Gruponi punën tuaj.
Një teknikë e njohur me disa nga udhëheqësit më produktivë në botë është batching. Batching është akti i përpunimit të artikujve të ngjashëm së bashku dhe mund të kursejë energji dhe gjerësi bande të konsiderueshme duke reduktuar në mënyrë dramatike numrin e tranzicioneve që keni gjatë ditës tuaj.
P.sh., në rastin e Jack Dorsey, i cili drejtonte njëkohësisht dy organizata të mëdha (Twitter dhe Square), ai do ta shpërndante kohën e tij në pjesë më të mëdha, si gjysmë ditë dhe ditë të plota. Ai shpjegoi, “Unë i kam temë ditët e mia. Të hënën, në të dyja kompanitë, fokusohem në menaxhimin dhe drejtimin e kompanisë. E marta është e fokusuar te produkti. E mërkura është e fokusuar në marketing dhe komunikim dhe rritje. E enjtja është e përqendruar te zhvilluesit dhe partneritetet. E premtja është e fokusuar në kompani, kulturë dhe rekrutim. Të shtunën, nisem. E diela është reflektim, reagim, strategji dhe përgatitje për javën.”
Përpara se të grumbulloni punën tuaj, është e vlefshme të identifikoni se ku po investoni aktualisht kohën tuaj. Për një javë, regjistroni se ku po kaloni kohën tuaj me hapa prej 30 minutash. Në fund të javës, kategorizoni investimet kohore dhe llogaritni sasinë totale të kohës së kaluar në secilën zonë. Është e dobishme dhe ndriçuese të vizualizoni më pas përmbledhjen duke paraqitur grafikisht investimin tuaj në kohë, me zonat ose kategoritë e kohës në boshtin horizontal x dhe orët e investuara në boshtin vertikal y. Krahasoni investimet tuaja në kohë me prioritetet tuaja dhe përcaktoni se sa kohë po investoni në fushat më të rëndësishme dhe kalibroni në përputhje me rrethanat.
Performanca e elitës ekzekutive kërkon disiplinën për të praktikuar aftësinë strategjike – duke aplikuar mjete dhe teknika për të gjeneruar një rrjedhë mësimesh të vazhdueshme që rezultojnë në aftësinë tuaj për të ofruar vlera superiore. Në fund të fundit, praktika sjell fitim.
[1] Rich Horwath is the founder and CEO of the Strategic Thinking Institute where he serves leadership teams as a strategy workshop facilitator, executive coach, and strategic advisor. He is also a keynote speaker and a New York Times and Wall Street Journal bestselling author.