Zyrtarët e hekurudhave dhe të qeverisë ngrinin lart sot në Paris atë që quanin ‘automatizim’ i plotë i linjës 4 të Parisit, në një model pa shofer që kompania kërkon ta përhapë dhe në linja të tjera.
Ish-kryeministrja e Emmanuel Macron, Jean Castex Metro tashmë drejtuese e transportit publik të Parisit, tha ne event se “nuk ka shumë kompani që kanë arritur ta bëjnë këtë”.
Linja që ka qenë në ndërtim që prej vitit 2016, raportohet se është bërë krejtësisht e automatizuar me trenat që kontrollohen nga një stacion qendror në distancë.
E ndërtuar në fillim të shekullit të 20-të, ajo është linja e dytë më e ngarkuar në kryeqytet me rreth 700,000 pasagjerë në ditë.
Valérie Pécresse, presidente e transportit rajonal të zonës Ile-de-France falënderonte kompanitë që kishin arritur “objektivin kolosal” duke vijuar qarkullimin e trenave.