Jemi mësuar të shohim dyqane të ndryshme lulesh në zona të populluara, por Shefqet Krrashi ka zgjedhur një tjetër mënyrë për të shitur lule. Teksa tregon vlerësimin dhe përkujdesjen e tij ndaj luleve, ai rrëfeu për Real People si krijoi ‘dyqanin e tij lëvizës’, një biznes ndryshe i cili i kursen shumicën e shpenzimeve.
‘Lulja të frymëzon. Ashtu siç çel lulja, të çel edhe truri; lulja të rilind. Te unë e ka dhënë efektin, lulja të zbukuron, të zgjat jetën,’ – tregon ai.
Krrashi ka treguar se si nisi ideja për të hapur këtë biznes, duke listuar kushtet që kërkon një dyqan dhe si e ka përshtatur ai fugonin e tij në një biznes lulesh me rafte.
“Para disa vitesh, vëllai im merrej me lule dhe unë e shikoja, por nuk kisha ndonjë interes; në shtëpi kisha shumë lule tradicionale dhe kujdesej gruaja. Lulja ka lidhje me sistemin nervor, sepse pamja e lules reflekton në sistemin nervor dhe të qetëson. Unë këtë makinë të vogël e kam kthyer më mirë se sa një dyqan; raftet i kam mbushur me të gjitha llojet e luleve. Ky është fugon në lëvizje, kam kërkesa dhe klientë që më kërkojnë të shkoj tek ata. Dyqani do kushte, do dritë, të jetë vend me lëvizje; qeraja është e shtrenjtë, ka kushte të tjera dyqani. Me furgon paguaj vetëm harxhimet e mia, jo qera. Jam me kasë me të gjitha. Kam shumë klientë të huaj, sidomos amerikanë. Suksesi i njeriut është tek sjellja”, tha ai./E.T