Prindërit në Kaliforni që fitojnë nga postimet në rrjetet sociale me fëmijët e tyre të mitur do të jenë të detyruar të ruajnë një pjesë të të ardhurave për fëmijët, sipas dy masave të miratuara nga guvernatori Gavin Newsom.
Kalifornia udhëhoqi kombet pothuajse 80 vjet më parë në vendosjen e rregulloreve për të mbrojtur fëmijët aktorë nga keqpërdorimi financiar, por ato rregullore kërkonin përditësim, tha Newsom. Ligji ekzistues mbulon fëmijët që punojnë në filma dhe televizion, por nuk shtrihet te të miturit që bëjnë emër në platformat si TikTok dhe Instagram.
Vlogjet familjare, ku influencerët ndajnë detaje të jetës së tyre të përditshme me shumë të huaj në internet, janë bërë një mënyrë e njohur dhe fitimprurëse për të bërë para.
Vlogjet familjare sot ndajnë detaje intime të jetës së fëmijëve – trajnimi për në tualet, sëmundje, sjellje të këqija, eksperienca të reja – për t’u parë nga të huajt. Ekspertët thonë se kjo mund të shkaktojë dëme të mëdha për fëmijët.
“Shumë ka ndryshuar që nga ditët e hershme të Hollywood-it, por këtu në Kaliforni, fokusi ynë i ngushtë në mbrojtjen e fëmijëve nga shfrytëzimi mbetet i njëjtë,” tha guvernatori në një deklaratë.
“Në Hollywood-in e vjetër, fëmijët aktorë shfrytëzoheshin. Në vitin 2025, tani janë influencerët e mitur. Sot, ky shfrytëzim modern mbaron me dy ligje të reja për të mbrojtur influencerët e rinj në TikTok, Instagram, YouTube dhe platformat e tjera sociale.”
Masat e Kalifornisë zbatohen për të gjithë fëmijët nën 18 vjeç. Ato morën mbështetje të gjerë dhe të pakundërshtuar dhe kërkojnë që prindërit dhe kujdestarët që monetizojnë praninë online të fëmijëve të tyre të krijojnë një fond mirëbesimi për ta.
Prindërit do të duhet të mbajnë regjistrime të minutave që fëmijët shfaqen në përmbajtjen e tyre online dhe sa para fitojnë nga ato postime, ndër të tjera. Ligjet u japin fëmijëve influencerë një përqindje të të ardhurave në bazë të sa shpesh shfaqen në blogje, video ose përmbajtje online që gjenerojnë të paktën 10 cent për shikim. Fëmijët mund të padisin prindërit e tyre për mosrespektimin e kësaj.
Fëmijët që punojnë si krijues të përmbajtjeve në platformat si YouTube do të kenë gjithashtu të paktën 15% të të ardhurave të tyre të depozituara në një fond mirëbesimi derisa të mbushin 18 vjeç.
Ligjet e reja do të hyjnë në fuqi vitin e ardhshëm.
Ligjet e reja që mbrojnë influencerët e mitur janë pjesë e përpjekjeve të vazhdueshme të Newsom për të adresuar ndikimet në shëndetin mendor që kanë rrjetet sociale kur përdoren veçanërisht nga fëmijët./ S,M