Një tjetër incident ka ndodhur në degën e BKT-së në Piazza, ku klientët kanë kaluar më shumë se tre orë në pritje pa mundur të kryenin asnjë transaksion.
Sipas informacionit të siguruar nga Fjala.al problemi i ditës ka qenë një prishje e sistemit, e cila ka lënë shumë individë pa mundësi për të realizuar pagesa ose tërheqje.
Përgjegjësja e bankës pas 2 orësh sqaron se kemi një problem teknik me kasafortën dhe keni plot degë të tjera.
Ky nuk është rasti i parë që klientët e Bankës për Biznes dhe Tregti (BKT) janë dëmtuar nga probleme teknike.
Gjatë kohëve të fundit, janë raportuar më shumë raste kur sistemi i bankës është prishur dhe është përdorur si justifikim, duke shkaktuar frikë dhe shqetësim tek klientët.
Ata që prisnin të kryenin shërbime të ndryshme, përfshirë pagesa të fatura, transfertat dhe tërheqje parash, kanë shprehur pakënaqësinë e tyre lidhur me këtë situatë, duke kërkuar që banka të ofrojë një shpjegim të qartë dhe të marrë masa për të parandaluar ngjarje të ngjashme në të ardhmen./ S,M