Recesionet e rënda ekonomike supozohen të jenë të rralla, por kjo gjeneratë – e përcaktuar nga Qendra Kërkimore Pew si ata të lindur midis 1981 dhe 1996 – ka përjetuar tashmë disa recesione gjatë fazave kritike të jetës së tyre: nga kriza financiare e vitit 2008 kur ata ishin studentë ose sapo kishin hyrë në fuqinë punëtore pas kolegjit, deri në pandeminë e tyre. karriera.
Dikur etiketuar si “brezi më i pafat”, mijëvjeçarët kanë shtyrë momentet kryesore gjatë recesioneve të mëparshme, sipas NBC.
Sfidat e moshës madhore
Periudha 2007-2009, gjatë së cilës u diplomuan shumë nga pjesëtarët e kësaj gjenerate, ishte plot sfida.
Gjetja e një pune të qëndrueshme ishte jashtëzakonisht e vështirë dhe klima ekonomike çoi në vonesa në hapa të rëndësishëm personalë, si blerja e një shtëpie, martesa dhe blerja e një makine.
Në vend të kësaj, ata shpesh detyroheshin të pranonin punë të përkohshme ose punë me kohë të pjesshme.
Për sa i përket viteve në vijim, pandemia i gjeti ata në një pozicion financiar tashmë të cenueshëm, me shumë që rishikuan planet e tyre për të pasur fëmijë për shkak të presioneve të shtuara financiare.
Sot, frika për një recesion të ri po intensifikohet pasi tregjet globale tronditen nga pasiguria e sjellë nga politikat tregtare dhe tensionet gjeopolitike.
Këshilla dhe këshilla
Brezi i mijëvjeçarit, i moshës 29-44 vjeç, ndihet i lodhur nga situata e paqëndrueshme ekonomike që i ka ndjekur për më shumë se dy dekada.
Dhe ndërsa tarifat e Trump tronditin edhe një herë skenën botërore, frika e vazhdueshme e kolapsit ekonomik po i çon Millennials drejt TikTok, ku ata po i japin këshilla mbijetese Gjeneralit Z.
“Ne nuk kemi panik gjatë recesioneve, ne përgatitemi për to,” tha krijuesi i përmbajtjes Itzett Romero në TikTok. “Dëgjoni miqtë tuaj mijëvjeçarë.”
Romero këshilloi 70,000 ndjekësit e saj të “formojnë aleanca” duke ndarë koston e abonimeve dhe artikujve me shumicë me miqtë dhe fqinjët.
“Unë nuk mund ta theksoj këtë sa duhet, blej me shumicë dhe blej HERE,” komentoi një përdorues në videon e Romeros. “Ju nuk dëshironi të jeni në dyqan kur të gjithë janë në panik.”
Këshilla të tjera të njohura ofronin receta buxhetore dhe strategji të blerjeve në supermarket.
Krijuesit e tjerë morën një qasje të ndryshme, thjesht duke ndarë një paraqitje të shkurtër të asaj se si ishte jeta gjatë vitit 2008. “Unë po punoja punë të kota, mezi fitoja mbi pagën minimale, duke jetuar në shtëpi me prindërit e mi,” ndau përdoruesi @sellingnwa në TikTok-in e saj.
Një përdorues komentoi në këtë video duke thënë se mijëvjeçarët “dinë të argëtohen me një buxhet”.
“Doni të dini se si t’i mbijetoni një recesioni?” komentoi një përdorues tjetër. “Pije të lira, kështu është”.
Solidariteti në internet
Gjëja pozitive është se përdorimi i sarkazmës dhe memeve u ofron Millennials, gjeneratës së parë që hyn në botën e mediave sociale, mundësinë për t’u shprehur dhe për të komunikuar shqetësimet e tyre të përbashkëta me një audiencë globale.
Ky komunikim duket se luan një rol të rëndësishëm, pasi siç shprehet sociologia Pamela Aronson, platformat sociale rrisin ndjenjën e komunitetit, duke i shndërruar shqetësimet personale në shprehje kolektive të solidaritetit.
Në pritje të krizave të reja
Ndërkohë, realiteti ekonomik mbetet i ashpër për shumë njerëz, ndërsa ky brez vazhdon të përpiqet të ndërtojë të ardhmen e tij në një botë që ndryshon vazhdimisht.
Pavarësisht zhgënjimit dhe rreziqeve që sjellin kushtet aktuale ekonomike, Millennials vazhdojnë të përshtaten, të kërkojnë mundësi të reja dhe të përpiqen të ripërcaktojnë mënyrën se si mendojnë për të ardhmen.
Solidariteti dhe fuqia e komunitetit përmes internetit mund të rezultojnë të jenë mjete kritike për të ndihmuar këtë brez të përballet me sfidat e ardhshme, qofshin ato në formën e një recesioni apo trazirave të tjera./E.T