Lucy Guo, 30 vjeç, ka kaluar këngëtaren dhe kompozitoren Taylor Swift për t’u bërë miliarderja më e re në botë që ka krijuar vetë pasuri, duke grumbulluar një pasuri me vlerë 1.25 miliardë dollarë amerikanë përmes startup-eve të saj të inteligjencës artificiale dhe teknologjisë.
Swift, 35 vjeç, e kishte mbajtur këtë titull që kur u emërua miliardere në fund të vitit 2023. Ajo dhe Guo janë dy nga vetëm gjashtë miliardere gra në të gjithë botën nën moshën 40 vjeç që kanë krijuar vetë pasuri. Pjesa më e madhe e pasurisë së Guos rrjedh nga aksionet e saj prej 1.2 miliardë dollarësh në Scale AI, një startup që ajo bashkëthemeloi, por u largua vite më parë. Pjesa tjetër është e lidhur me sipërmarrje të tjera, përfshirë startup-in e saj më të ri, Passes.
Ndërsa Guo e ka ndërtuar karrierën e saj rreth startup-eve të teknologjisë, tërheqja e saj fillestare në industri ishte praktike. E rritur me kursim nga prindër emigrantë kinezë, të cilët ishin inxhinierë elektrikë, por humbën vendet e tyre të punës herët në jetën e saj, ajo e shihte teknologjinë vetëm si një rrugë të shpejtë drejt pasurisë në fillim.
“Më ngacmonin në shkollë sepse isha e varfër. Kështu që mendova, në rregull, duhet të fitoj para,” tha Guo për Business Insider.
Ajo filloi të kodonte në shkollën e mesme dhe vazhdoi të studionte shkenca kompjuterike dhe ndërveprim njeri-kompjuter në Universitetin Carnegie Mellon. Me kalimin e kohës, ajo zbuloi atë që e përshkroi si dëshira për të ndërtuar një kompani. Kjo dëshirë në rritje e bëri atë të braktiste kolegjin në vitin 2014, kur ishte vetëm disa kurse larg përfundimit të një dege të dyfishtë, për t’u bashkuar me Thiel Fellowship, një program i krijuar nga investitori miliarder Peter Thiel për të financuar startup-et e sipërmarrësve të rinj.
Vitin pasardhës, Guo siguroi një rol si dizajnere produktesh në platformën e pyetjeve dhe përgjigjeve Quora, ku u takua me Alexandr Wang. Të dy u bashkuan në vitin 2016 për të bashkëthemeluar Scale AI, një kompani që gjithashtu e shndërroi Wang në miliarderen më të re në botë që e bëri vetë pasurinë, sipas Forbes. Në atë kohë, Guo ishte 21 vjeç dhe Wang ishte 19 vjeç.
Scale filloi si një shërbim që punësonte kontraktorë me paga të ulëta për të etiketuar grupet e të dhënave për trajnimin e IA-së, veçanërisht në sektorin e automjeteve me vetë-drejtim. Startup-i shpejt fitoi klientë të mëdhenj, përfshirë Cruise dhe Tesla, dhe zgjeroi bazën e kontraktorëve të tij për të përmbushur kërkesën në rritje. Më vonë siguroi kontrata me qeverinë e SHBA-së, duke ndihmuar me analizën e imazheve satelitore gjatë luftës në Ukrainë, dhe me OpenAI, duke ndihmuar në trajnimin e modeleve të mëdha gjuhësore si ChatGPT.
“Ne përdorëm një ekip njerëzish për të etiketuar të dhënat dhe, njëkohësisht, ishim në gjendje të trajnonim modele të të mësuarit automatik. Mësimi automatik bën hamendësimin më të mirë, dhe njerëzit hyjnë dhe korrigjojnë gabimin e të mësuarit automatik,” shpjegoi Guo për New York Post.
Ideja pas startup-it lindi nga një sugjerim nga një prej shokëve të tyre të dhomës, i cili propozoi krijimin e një “API për njerëzit”, sipas Guo.
Me Wang që mori rolin e CEO-s dhe Guo që drejtoi operacionet dhe dizajnin e produkteve, Scale AI u rrit me shpejtësi, duke i futur bashkëthemeluesit e saj në listën e Forbes Under 30 në vitin 2018. Megjithatë, po atë vit, një mosmarrëveshje mbi drejtimin e kompanisë thuhet se çoi në shkarkimin e Wang nga Guo.
“Kishim një ndryshim mendimesh, por jam krenare për atë që Scale AI ka arritur,” tha Guo.
Ajo ende mban një pjesë prej gati 5% në kompani, e cila aktualisht po përfundon një ofertë tenderimi që e vlerëson atë në 25 miliardë dollarë. Pas largimit të saj, Guo lançoi Backend Capital, një fond të vogël kapitali sipërmarrës që mbështet startup-et në fazat e hershme. Ndër fitoret e saj është një investim gjashtëshifror në vitin 2020 në firmën e softuerëve financiarë Ramp, e cila tani vlen 13 miliardë dollarë.
Por “kërkimi” për të ndërtuar kompani përsëri e çoi atë të lançonte Passes, një platformë që i ndihmon krijuesit të fitojnë para përmes kanaleve të tilla si abonimet, transmetimet live, thirrjet individuale dhe dyqanet online.
“Krijuesit janë sipërmarrës. Nëse ke një mijë superfansa të gatshëm të shpenzojnë 5 dollarë në ditë për ty, kjo është një të ardhur,” tha Guo.
Pasimet shpejt morën hov, duke mbledhur 50 milionë dollarë në tre raunde financimi në vitet 2022-24 dhe duke arritur një vlerësim prej 150 milionë dollarësh. Plani afatgjatë i Guos për firmën është të mbështesë krijuesit që të bëhen sipërmarrës dhe të fillojnë të krijojnë pasuri gjeneruese./E.S