A e rrëzoi qëllimisht piloti i Air India avionin që vrau 260 persona?

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Hetimet për rrëzimin e aeroplanit të Air India po shqyrtojnë të dhënat mjekësore të pilotëve, pasi pretendohet se njëri prej tyre kishte depresion dhe probleme të shëndetit mendor.

Kapiteni Sumeet Sabharwal, një pilot me përvojë me më shumë se 8,200 orë në kabinën e pilotit, po pilotonte Boeing 787 Dreamliner kur ai u rrëzua në një zonë banimi, të quajtur Meghani Nagar, duke vrarë 241 persona në bord dhe duke marrë jetën e 19 personave të tjerë në tokë.

Pak sekonda pas ngritjes më 12 qershor, dy çelësa karburanti në kabinën e avionit të fluturimit 171 të Air India u fikën menjëherë pas ngritjes, duke rezultuar në një humbje katastrofike të energjisë dhe rrëzimin e avionit në tokë.

‘Funksioni i kyçjes’ së çelësave nënkuptonte që pilotët duhej t’i ngrinin ato përpara se të ndryshonin pozicionin e tyre, ato nuk janë butona të thjeshtë që mund të fiken aksidentalisht.

Tani, hetimet për rrëzimin tragjik kanë filluar për të analizuar sjelljen e pilotit.

Kapiteni Mohan Ranganathan, një ekspert kryesor i sigurisë së aviacionit në Indi, ka zbuluar se “disa” pilotë të Air India dyshohet se kishin konfirmuar se piloti me përvojë të mirë, vuante nga probleme mendore.

Duke folur për The Daily Telegraph, ai pohoi: “Ai kishte marrë pushim nga fluturimi në tre-katër vitet e fundit. Ai kishte marrë leje mjekësore për këtë.”

Kapiteni Sabharwal kuptohet gjithashtu se ka marrë leje për shkak të zisë pas vdekjes së nënës së tij, megjithëse zoti Ranganathan beson se ai ishte “pastruar mjekësisht” nga Air India përpara rrëzimit fatal muajin e kaluar.

Në Powai, Mumbai, një nga ish-kolegët e Kapiten Sabharëal e përshkroi atë si një ‘zotëri të përpiktë’, duke shtuar se besonte se ‘ai në fakt po mendonte të dilte në pension të parakohshëm në dy vitet e ardhshme’, me plane për t’u kujdesur për babanë e tij të moshuar, 90 vjeç.

Lexo edhe :  Xhiroja boshe e fitores së Bibi-t

Në karrierën e tij të shkurtër, bashkëpiloti Clive Kunder, 28 vjeç, kishte regjistruar më shumë se 3,400 orë fluturimi.

Telegraph tha se ndërsa Air India refuzoi të komentonte, një zyrtar që punonte me kompaninë e tyre mëmë, Tata Group, i tha botimit se Kapiteni Sabharwal nuk kishte marrë asnjë leje mjekësore, me raportin paraprak që nuk arriti të merrte ndonjë gjetje të rëndësishme.

Ata shtuan se brenda dy viteve të fundit, të dy pilotët në bordin e fluturimit kishin kaluar provimin mjekësor të Klasit I, i cili bën një vlerësim të aftësive të tyre psiko-fizike.

Të dielën, një raport paraprak i publikuar nga autoritetet indiane ngriti pyetje rreth arsyes pse piloti do t’i kishte fikur manualisht çelësat – dhe nëse ishte një veprim i qëllimshëm apo një gabim katastrofik. Air India u kontaktua për koment.e.t

Të fundit

Rama në Bavari: Europa gjendet e rrethuar nga oshëtima e armëve dhe frika e copëtimit

Kryeministri Edi Rama mori pjesë sot në Ceremoninë e Hapjes së festivalit ‘Herrenchiemsee Festspiele’ më Bavari, ku mbajti një...

Grushti i shtetit në Qipro, 15 korrik 1974 – Fillimi i ndarjes së ishullit

Më 15 korrik 1974, në kryeqytetin Nikosia të Qipros, ndodhi një ngjarje që do të ndryshonte përgjithmonë historinë e ishullit: një grusht shteti i...

Ditëlindje si mafia/ Yamal përfundon i akuzuar! Persona me nanizëm dhe bjonde të paguara

Ditëlindja e 18 e sulmuesit të Barcelonës Lamine Yamal ka shkaktuar shumë zhurmë në Spanjë. Kjo sepse në festën private të futbollistit, i cili po mrekullon...

250 mln euro për bujqësinë u përdorën për të blerë vota!

Kreu i Partisë Demokratike, Sali Berisha, ka hedhur akuza të forta ndaj Kryeministrit Edi Rama dhe disa ministrave të kabinetit të tij, lidhur me...

“Je ku**ë, majmune”/ Vajzat kapen prej flokësh për një vend parkimi (VIDEO)

Një sherr i ashpër mes vajzazh ndodhi në New York City, për një vend parkimi. Ne sherr u përfshinë një 45-vjeçare Andrea Dumitru nga Rumania,...

Lajme të tjera

Web TV