Shtatori ka filluar me shpalljen e një prej bashkëpunimeve më të parashikuara. Adidas dhe Prada janë bashkuar përsëri për të lancuar një linjë të kufizuar të këpucëve më të shitura të firmës sportive, ‘Superstar’ , të cilat premtojnë të bëhen objekt i ri i dëshirës për adhuruesit e luksit dhe ‘ndikuesit’.
Marka italiane ka bërë versionin e saj të veçantë të këtyre atleteve ikonë, të bardhë me tre vija të zeza anash, në vitin e 50 vjetorit të saj. Një datë shumë e veçantë për kompaninë gjermane, e cila dëshironte të kishte ndihmën e shtëpisë të drejtuar nga Miuccia Prada për të dizenjuar ‘Prada Superstar’.
Firma ka bërë tre versione të ndryshme të këtyre këpucëve: një e frymëzuar nga origjinali, në të zezë dhe të bardhë; një tjetër me një dizajn më të sofistikuar në të zezë pikturë njëngjyrëshe dhe i treti në një çelës futuristik, në të bardhë dhe argjend kromi.
Të tre ruajnë stilin inovativ me të cilin ‘Superstar’ lindi në 1969, dhe përfshijnë logon Prada në njërën anë.
Shtëpia italiane është kujdesur edhe për detajet më të vogla të procesit manual. Specialistët e saj të këpucëve kanë qenë përgjegjës për zhvillimin e këtyre ‘atleteve’ që do të dalin në shitje më 8 shtator dhe do të kenë një çmim prej 449,95 euro, siç është përparuar në dyqanin online.
Këtë javë ‘ndikuesit’ si Valentina Ferragni kanë marrë tashmë ‘Prada Superstar’ për t’i promovuar ata tek ndjekësit e tyre./Bl.Ba/Fjala.al