Zgjedhjet në SHBA: Facebook nuk u beson kandidatëve

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Titulli mund të duket si një provokim, por postimi i fundit dedikuar zgjedhjeve amerikane nga zv/drejtori i Facebook, Guy Rosen, ka ngritur disa dyshime.

Historia është sigurisht një çështje delikate dhe duke pasur parasysh kundërshtitë që shoqëruan zgjedhjet presidenciale të 2016 në Amerikë është plotësisht e parashikueshme që Facebook do të marrë disa masa për të garantuar transparencën.

Miliona postime të kontrolluara, qindra të fshira dhe më shumë se 2 milionë reklama të refuzuara. Me sa duket, këtë herë Facebook nuk kërkon të marrë ndonjë rrezik për zgjdhjet në SHBA dhe kompania është e prirur ta theksojë këtë.

Objektivi është miratimi i politikave gjithnjë e më të drejta në mënyrë që të shmangin përhapjen e përmbajtjeve të manipuluara që mund të ndryshojnë në çdo mënyrë rezultatet e zgjedhjeve më tre nëntor.

Asgjë e çuditshme nuk ka ndodhur deri më tani, por gjiganti i rrjeteve sociale ka vendosur të krijojë një masë sigurie ndaj kërcënimeve kineze, ruse apo edhe ato amerikane. Zuckerberg thjeshtë nuk dëshiron të rrezikojë.

Mirëpo nga ana tjetër, ajo që mund të të befasojë është shënimi i gjatë i Guy Rosen, kushtuar veçanërisht ditës së zgjedhjeve në SHBA.

Ai pyet se si mund të veprojë Facebook në rast se një nga kandidatët do ta shpallë veten fitues para se rezultati i votimit të dalë zyrtarisht.

Sipas tij, kur qendrat e votimit do të mbyllen, një etiketë do të postohet në çdo shënim të kandidatëve që do t’i drejtojë përdoruesit në Qendrën e Informacionit të Votimeve për më shumë informacion mbi procesin e numërimit të votave.

Atëherë, nëse një kandidat apo parti do të deklarojë fitoren para se të konfirmohet zyrtarisht, Facebook do të shtojë një informacion më specifik për të shpjeguar se procesi i votimit nuk ka mbaruar dhe se asnjë fitues ende nuk është përcaktuar.

Lexo edhe :  Trump kritikon kryebashkiakun e Londrës: Ka bërë një punë të tmerrshme

Nëse, kandidati i shpallur fitues zyrtarisht do sfidohet nga një kandidat ose parti tjetër, atëherë Facebook do të tregojë emrin e kandidatit fitues përmes njoftimeve të vendosura në Facebook dhe Instagram, si dhe do lidhet drejtpërdrejt me Qendrën e Informimit të Votuesve.

Për më shumë kujdes, Facebook ka paralajmëruar se ka në plan të ndalojë përkohësisht postimin e të gjitha reklamave elektorale ose politike në Shtetet e Bashkuara, pas mbylljes së votimit me 3 nëntor me idenë e zvogëlimit të mundësive për të krijuar konfuzion ose abuzim./Re.D/Fjala.al

Të fundit

Amber tallet keq me Gjestin: “Kush është ky, Frederik Ndoci?”

E ftuar në një intervistë televizive, Amber Candy ish-banorja e “Big Brother VIP 4”, foli më shumë për periudhën...

Pse po përshkallëzohen luftërat që Trump premtoi se do t’i përfundonte?

Analizë nga Brett H. McGurk | CNN | Gjatë fushatës elektorale, Donald Trump premtoi se do t’i jepte fund luftës në Ukrainë ditën e parë...

Berisha: Farsa e 11 majit, hapi vendimtar për konsolidimin e narkoregjimit në Shqipëri

Kryetari i Partisë Demokratike, Sali Berisha, në një konferencë për shtyp, denoncoi atë që ai e quan si “farsë elektorale” duke e konsideruar si “më...

Thashethemet “ndezin” rrjetin, Angelina Jolie dhe Johnny Depp në një romancë të fshehtë ?

Prej kohësh qarkullojnë thashetheme për një lidhje të mundshme dashurie midis Johnny Depp dhe Angelina Jolie.  Ata u takuan në xhirimet e filmit të...

Bota nuk mund të rrijë duarkryq ndërsa Gaza po përballet me urinë masive

Nga José Andrés Katërdhjetë vjet më parë, ndërgjegjja e botës u trondit thellësisht nga imazhet e fëmijëve të dobësuar dhe foshnjave të uritura që vdisnin...

Lajme të tjera

Web TV