Zgjedhjet në SHBA: Facebook nuk u beson kandidatëve

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Titulli mund të duket si një provokim, por postimi i fundit dedikuar zgjedhjeve amerikane nga zv/drejtori i Facebook, Guy Rosen, ka ngritur disa dyshime.

Historia është sigurisht një çështje delikate dhe duke pasur parasysh kundërshtitë që shoqëruan zgjedhjet presidenciale të 2016 në Amerikë është plotësisht e parashikueshme që Facebook do të marrë disa masa për të garantuar transparencën.

Miliona postime të kontrolluara, qindra të fshira dhe më shumë se 2 milionë reklama të refuzuara. Me sa duket, këtë herë Facebook nuk kërkon të marrë ndonjë rrezik për zgjdhjet në SHBA dhe kompania është e prirur ta theksojë këtë.

Objektivi është miratimi i politikave gjithnjë e më të drejta në mënyrë që të shmangin përhapjen e përmbajtjeve të manipuluara që mund të ndryshojnë në çdo mënyrë rezultatet e zgjedhjeve më tre nëntor.

Asgjë e çuditshme nuk ka ndodhur deri më tani, por gjiganti i rrjeteve sociale ka vendosur të krijojë një masë sigurie ndaj kërcënimeve kineze, ruse apo edhe ato amerikane. Zuckerberg thjeshtë nuk dëshiron të rrezikojë.

Mirëpo nga ana tjetër, ajo që mund të të befasojë është shënimi i gjatë i Guy Rosen, kushtuar veçanërisht ditës së zgjedhjeve në SHBA.

Ai pyet se si mund të veprojë Facebook në rast se një nga kandidatët do ta shpallë veten fitues para se rezultati i votimit të dalë zyrtarisht.

Sipas tij, kur qendrat e votimit do të mbyllen, një etiketë do të postohet në çdo shënim të kandidatëve që do t’i drejtojë përdoruesit në Qendrën e Informacionit të Votimeve për më shumë informacion mbi procesin e numërimit të votave.

Atëherë, nëse një kandidat apo parti do të deklarojë fitoren para se të konfirmohet zyrtarisht, Facebook do të shtojë një informacion më specifik për të shpjeguar se procesi i votimit nuk ka mbaruar dhe se asnjë fitues ende nuk është përcaktuar.

Lexo edhe :  Moti i nxehtë “përvëlon” Italinë, vdesin 18 persona! Vendimi drastik...

Nëse, kandidati i shpallur fitues zyrtarisht do sfidohet nga një kandidat ose parti tjetër, atëherë Facebook do të tregojë emrin e kandidatit fitues përmes njoftimeve të vendosura në Facebook dhe Instagram, si dhe do lidhet drejtpërdrejt me Qendrën e Informimit të Votuesve.

Për më shumë kujdes, Facebook ka paralajmëruar se ka në plan të ndalojë përkohësisht postimin e të gjitha reklamave elektorale ose politike në Shtetet e Bashkuara, pas mbylljes së votimit me 3 nëntor me idenë e zvogëlimit të mundësive për të krijuar konfuzion ose abuzim./Re.D/Fjala.al

Të fundit

Ekipet shqiptare në Europë: Egnatia dominon, fiton edhe Drita e Kosovës

Egnatia fitoi sot 1-0 në nisjen e rrugëtimit të saj në UEFA Champions League. Kampionët e Shqipërisë u përballën...

“Arrestuat ketrin, jo klientët e Epstein”/ Elon Musk shpërthen kundër Trump

Elon Musk ka ndezur një valë të re polemikash pas një postimi të ashpër dhe ironik në platformën e tij X (ish-Twitter), ku sulmoi...

Merkato, Igli Tare po ndjek dy emra në kampionatin anglez

Milan synon të përforcohet jo vetëm në mesfushë këtë merkato ku po ndiqen emra si Granit Xhaka, Ardon Jashari, Javi Guerra e ndonjë tjetër,...

“Salianji është kurban i Berishës, ai është i përdorur”

Pas 9 muaj e gjysmë në burgun e Fierit ish-deputeti i Partisë Demokratike, Ervin Salianji i cili u dënua për kallëzim të rremë, si...

Ardian Ismaji ndryshon ekip, zyrtarizohet te Torino!

Futbollisti nga Kosova që luan për kombëtaren e Shqipërisë, Ardian Ismajli është bërë me skuadër të re. Mbrojtësi shqiptar është prezantuar te skuadra e...

Lajme të tjera

Web TV