Krijuesit e video-lojërave zbulojnë pagat e tyre, dalin në pah pabarazitë me punonjësit e tjerë

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje
#GameDevPaidMe është sërish në trend në Twitter, me punëtorë të panumërt të industrisë së video-lojërave në mbarë botën që ndajnë pagat e tyre, me shpresën për të inkurajuar punëdhënësit që t’u paguajnë drejtuesve paga të drejta.

Punëtorë nga sektorë të ndryshëm të industrisë së lojrave dhe nga studiot e ndryshme të lojërave si Bungie, Activision Blizzard, Riot Games, Ubisoft dhe të tjerë kanë zbuluar pagat e tyre dhe mënyrën se si janë rritur gjatë viteve. Tani shumë kanë vënë re disa pabarazi në paga, me disa njerëz që bëjnë dukshëm më shumë në pozicione të njëjta ose të ngjashme.

Siç pritej, pagat më të mëdha paguhen në vende si SHBA dhe Kanada, ku pozicionet e nivelit të hyrjes duket se ofrojnë 20k-40k $/vit dhe punëtorët e nivelit të mesëm mund të presin 80k deri në 120k $ në vit, megjithatë vendet e tjera mund të ofrojnë në mënyrë të konsiderueshme më pak paga për të njëjtat pozicione, me punonjësit e pozicioneve të nivelit të mesëm në vende si Meksika që marrin vetëm rreth 30ka dollarë në vit.

Ndërkohë, zhvilluesit dhe programuesit e vjetër me sa duket priren të përfitojnë më shumë, midis 100,000-140,000 dollarë në vit, me disa që grumbullohen në mbi 200,000 dollarë në vit.

Disa zhvillues me emra të mëdhenj kanë marrë pjesë gjithashtu në trend, veçanërisht zhvilluesi i Fallout Josh Sawyer.

Lexo edhe :  David Selenicasi, kryemjeshtri i ikonografisë që përdori artin si mjet rezistence dhe...

https://twitter.com/jesawyer/status/1467673298066493441?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1467673298066493441%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.rt.com%2Fpop-culture%2F542579-game-devs-share-salaries%2F

Shumë kanë vënë re se pagat në industrinë e lojërave, veçanërisht për pozicionet e programimit, janë dukshëm më të ulëta se ato që paguhen në sektorin tradicional të teknologjisë, me një zhvillues që punon për Demonware – një shërbim për Call of Duty – duke vënë në dukje se ai mund të bëjë “shumë më shumë nëse nuk do të ishte për dashurinë e tij për videolojërat”.

Hashtag-u #GameDevPaidMe filloi fillimisht në vitin 2020, dhe tendenca të ngjashme janë shfaqur edhe në industri të tjera, si #PublishingPaidMe, dhe herë pas here këto hashtags duket se po tërheqin. Ka kaluar një vit e gjysmë që kur filloi trendi i zhvillimit të lojërave, megjithatë shumë mendojnë se pabarazitë në paga janë ende të përhapura në të gjithë industrinë.

Pjesëmarrësit e tendencave shpresojnë se transparenca e pagave do të bëhet më e zakonshme dhe do t’i shtyjë punëdhënësit t’u ofrojnë punëtorëve të tyre paga të drejta në të gjithë industrinë.

Të fundit

Ceremonia mortore e Papa Françeskut/ Të rinjtë mbushin sheshin e Vatikanit

Në ceremoninë mortore në nderim të Papa Françeskut të bie në sy numri i lartë i të rinjve që...

E rëndë në Gjermani! Polici vret 21-vjeçarin me ngjyrë, nisin hetimet

Aktivistët për të drejtat civile në Gjermani kanë kërkuar një hetim të pavarur mbi dyshimet për racizëm institucional pas vrasjes së një 21-vjeçari me...

“Unë dhe Irma jetojmë në shtëpinë ku jemi rritur”, Eranda Libohova rrëfen detaje nga jeta

Këngëtarja Eranda Libohova ishte e ftuar në emisionin “Në Kurthin e Piter Pan”, u pyet nga “gazetarja” e vogël Debora nëse bashkëjeton në të...

Në koma prej 20 vitesh, “Princi i fjetur” i Arabisë Saudite mbush 36 vjeç

Princi Al-Waleed bin Khaled bin Talal, i njohur në botën arabe si ” Princi i Fjetur” pasi ndodhet në koma për më shumë se dy dekada, mbushi 36...

Shteti “në gjendje vegjetative”

Ngërçi institucional, i krijuar nga mospërmbyllja e procesit të konstituimit të Kuvendit të Kosovës, po e dëmton funksionimin e shtetit, vlerësojnë njohësit e zhvillimeve...

Lajme të tjera

Web TV