Punëtorë nga sektorë të ndryshëm të industrisë së lojrave dhe nga studiot e ndryshme të lojërave si Bungie, Activision Blizzard, Riot Games, Ubisoft dhe të tjerë kanë zbuluar pagat e tyre dhe mënyrën se si janë rritur gjatë viteve. Tani shumë kanë vënë re disa pabarazi në paga, me disa njerëz që bëjnë dukshëm më shumë në pozicione të njëjta ose të ngjashme.
Siç pritej, pagat më të mëdha paguhen në vende si SHBA dhe Kanada, ku pozicionet e nivelit të hyrjes duket se ofrojnë 20k-40k $/vit dhe punëtorët e nivelit të mesëm mund të presin 80k deri në 120k $ në vit, megjithatë vendet e tjera mund të ofrojnë në mënyrë të konsiderueshme më pak paga për të njëjtat pozicione, me punonjësit e pozicioneve të nivelit të mesëm në vende si Meksika që marrin vetëm rreth 30ka dollarë në vit.
#GameDevPaidMe #GameDev
Riot Games, Los Angeles
Mid-level producer, 3 years exp
Base pay $120,231 with bonus up to ~150,000 plus benefits like 401k matching and great healthcare. I'm very happy with my comp and I post not to brag, but in solidarity! https://t.co/8odC36XYvm— dragon age break bun (@RiotTinyBun) December 6, 2021
Ndërkohë, zhvilluesit dhe programuesit e vjetër me sa duket priren të përfitojnë më shumë, midis 100,000-140,000 dollarë në vit, me disa që grumbullohen në mbi 200,000 dollarë në vit.
Disa zhvillues me emra të mëdhenj kanë marrë pjesë gjithashtu në trend, veçanërisht zhvilluesi i Fallout Josh Sawyer.
https://twitter.com/jesawyer/status/1467673298066493441?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1467673298066493441%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.rt.com%2Fpop-culture%2F542579-game-devs-share-salaries%2F
Shumë kanë vënë re se pagat në industrinë e lojërave, veçanërisht për pozicionet e programimit, janë dukshëm më të ulëta se ato që paguhen në sektorin tradicional të teknologjisë, me një zhvillues që punon për Demonware – një shërbim për Call of Duty – duke vënë në dukje se ai mund të bëjë “shumë më shumë nëse nuk do të ishte për dashurinë e tij për videolojërat”.
Promote pay transparency!
I make $155k + ~15% bonus as a Senior Software Engineer at Demonware on api/services for Call of Duty.
I'd be making *far* more in an equivalent role in a traditional tech company, but I just really like games.
Share yours with #GameDevPaidMe ? https://t.co/RN59zYbqAh
— christina 死神 (@chhopsky) December 6, 2021
Hashtag-u #GameDevPaidMe filloi fillimisht në vitin 2020, dhe tendenca të ngjashme janë shfaqur edhe në industri të tjera, si #PublishingPaidMe, dhe herë pas here këto hashtags duket se po tërheqin. Ka kaluar një vit e gjysmë që kur filloi trendi i zhvillimit të lojërave, megjithatë shumë mendojnë se pabarazitë në paga janë ende të përhapura në të gjithë industrinë.
Pjesëmarrësit e tendencave shpresojnë se transparenca e pagave do të bëhet më e zakonshme dhe do t’i shtyjë punëdhënësit t’u ofrojnë punëtorëve të tyre paga të drejta në të gjithë industrinë.