Spotify ka lëshuar këtë të hënë një deklaratë ku njofton marrëveshjen me FC Barcelona përmes së cilës bëhet partneri kryesor zyrtar i klubit.
Kompania më e njohur audio në botë, ka arritur sot një marrëveshje që kompania suedeze të bëhet Partneri i Lartë i Klubit dhe Partneri Zyrtar i Transmetimit Audio.
Për herë të parë në historinë e Klubit, platforma globale e transmetimit të audios bëhet Partneri i rregullt i Stadiumit, i cili do të riemërohet “Spotify Camp Nou” dhe emri i kompanisë së platformës do të shfaqet në pjesën e përparme të bluzave të futbollit duke filluar nga 1 korriku 2022.
Spotify dhe FC Barcelona do të punojnë së bashku për të krijuar mundësi që fanella ikonë të bëhet një hapësirë që mund të festojë artistë nga e gjithë bota.
Marrëveshja afatgjatë për të drejtat pronësore të stadiumit fillon në korrik 2022 dhe do të zgjatet me rimodelimin ambicioz të kantierit Camp Nou, si pjesë e projektit “Espai Barça”
Bashkëpunimi i arritur nga Barça dhe Spotify është e para e këtij lloji për klubin që lidh botën e muzikës dhe futbollit, duke u dhënë lojtarëve dhe artistëve një skenë globale në stadiumin Spotify Camp Nou dhe duke krijuar mundësi të reja për t’u lidhur. artistë dhe lojtarë me fansa nga e gjithë bota.
Njoftimi zyrtar:
“Spotify, shërbimi më i popullarizuar i abonimit të transmetimit audio në botë, është partneri i ri kryesor dhe partneri zyrtar i transmetimit audio të Barcelonës. Marka e Spotify do të shfaqet në fanellat e ekipeve të meshkujve dhe femrave duke filluar nga sezoni 2022/ 2023 dhe për katër sezonet e ardhsme. Spotify do të sponorizojë gjithashtu fanellat stërvitore duke filluar nga sezoni 22/23 për tre sezonet e ardhshme. Si pjesë e bashkëpunimit, për herë të parë në historinë e klubit, stadiumi do të quhet Spotify Camp Nou.”
https://twitter.com/FCBarcelona/status/1503826660226969608?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1503826660226969608%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fabcnews.al%2Ffoto-gjithcka-zyrtare-spotify-eshte-sponsori-i-barcelones%2F