Pas heqjes së masave anti-Covid, Hong Kongu ka gjetur dhe zgjidhjen për të joshur turistët.
Sipas agjencisë së lajmeve “The Times” , Hong Kongu do të japë 500,000 bileta avioni me vlerë 2 miliardë dollarë për të joshur turistët që të vizitojnë qytetin.
Bordi i Turizmit në Hong Kong, i cili po merret me reklamimin e fushatës, pritet të nisë promovimin në fillim të vitit të ardhshëm, ndërsa Autoriteti i Aeroportit, një agjenci qeveritare, do të shpërndajë biletat.
“Autoriteti i Aeroportit do të finalizojë marrëveshjen me kompanitë ajrore. Biletat falas të avionit nuk janë të gjitha për turistët në hyrje. Disa prej tyre do t’u jepen udhëtarëve në dalje, ndërsa disa do të shpërndahen nëpërmjet agjentëve të udhëtimit, “tha Dane Cheng, drejtor ekzekutiv i bordit të turizmit.
Udhëtarët më parë janë penguar të vizitojnë Hong Kongun nën masat e rrepta pandemike, ku të ardhurve u kërkohej të kalonin nëpër karantinë hoteli, për të cilën duhet të paguanin.
Qeveria hoqi masat në fund të muajit të kaluar.
Shifrat zyrtare treguan se numri i vizitorëve hyrës në Hong Kong gjatë tetë muajve të parë të këtij viti arriti në 184,000, krahasuar me 91,400 vitin e kaluar. Rreth 56 milionë të vizituar në 2019.
Si pjesë e masave, udhëtarët duhet të bëjnë teste për Covid-19 çdo ditë për një javë dhe u jepet një kod shëndetësor që i ndalon ata nga vende të tilla si restorantet që kërkojnë kontrolle vaksinash.
Bordi i turizmit ka caktuar më shumë se 100 milionë dollarë HK (11.2 milionë £) si pjesë e një përpjekjeje të veçantë për të tërhequr vizitorë nga e gjithë bota që të vijnë në Hong Kong, dhe të ardhurit do të priten me dhurata të ndryshme mikpritëse dhe oferta promovuese.
“Bordi i turizmit do të punojë me sektorë të ndryshëm të tregtisë së udhëtimeve, si linjat ajrore, operatorët turistikë dhe hotelet për të ofruar një gamë të gjerë ofertash dhe ofertash për të joshur në mënyrë aktive vizitorët që të vijnë në Hong Kong”, tha Cheng.
Ai shtoi se njerëzit nga të gjitha sferat e jetës, nga të famshëm e deri te publiku, do të shfaqen gjithashtu në reklama “ngacmuese” që promovojnë atraksionet lokale.