Eksperti rrugor Artur Sulçe, komentoi në emisionin Review në Euronews Albania, aksidentin e rëndë të nodhur te rrethrrotullimi i TEG-ut ku humbën jetën tre të rinjë.
Sulçe tha se barrierat e sigurisë të vendosura në rrethrrotullimin, janë të një modeli H4 që mban dhe një kamion deri 39 ton.
Për të parë nëse barrireat janë jashtë standartit, Sulçe tha se duhet bërë një hetim duke gjetur shpejtësinë e mjetit, këndin e përplasjes dhe cilësinë e betonit dhe barrierave.
”Kjo barrierë është H4 dhe mban një kamion deri në 39 ton, për shpejtësinë 60 deri në 80 km në orë, por gjithmonë nëse këndi i përplasjes është 16 deri në 18 gradë. Kemi parë nga videot dhe nga drejtimi nga ka ardhur ky kënd se është më i madh. Nuk e di certifikatën e sigurisë së kësaj barriere, bulonat dhe betonin e vendosur. Bulonat që janë shkulur dhe betoni, u bëhen analizat specifike.
Në historinë e makinës mjafton të fushës fishën të gjesh shpejtësinë në momentin e fundit dhe energjinë kinetike dhe të zbulosh nëse e mbante apo jo barrriera.
Nëse do të ishte barriere prej betoni, mund t’iu them se makina për shkak të shpejtësisë mund të kalonte lartë nëse, pasi standardi më i mirë është 82 cm i lartë”, tha eksperti.