A do të jetë e mundur në të ardhmen të shkoni në një lundrim pa ndotur?

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Sipas një raporti të lëshuar katër vjet më parë nga Transport & Environment , në një vit të vetëm të gjitha anijet turistike të operatorit kryesor në industri, Carnival emetuan 10 herë më shumë oksid squfuri (SOx) se të gjitha makinat evropiane të regjistruara në një vit. Një shifër shqetësuese nëse konsideroni se ka rreth 260 milionë makina në Kontinentin e Vjetër dhe se flota e operatorit përbëhet nga pak më pak se 100 anije.

LE TË SHKOJMË NË NUMRA! Llogaritësi në dorë, kjo do të thotë se një anije e vetme turistike lëshon aq oksid squfuri sa 25 milionë makina. E gjithë kjo ndotje vjen nga sasia e madhe e energjisë që kërkohet nga një linjë oqeanike, e prodhuar përgjithësisht nga motorët me naftë-elektrikë që konsumojnë rreth 250 ton karburant në ditë.

MISION I PAMUNDUR? Kjo është arsyeja pse projekti kërkimor Sea Zero i kompanisë norvegjeze Hurtigruten duket si një sfidë jashtëzakonisht ambicioze: të ndërtohet një anije lundrimi deri në vitin 2030 që mund të transferojë turistët midis fjordeve të vendeve skandinave pa prodhuar emetime të dëmshme.

Projekti u prezantua në fillim të korrikut dhe përfshin një varkë për 500 persona plus ekuipazhin e pajisur me vela të anulueshme dhe bateri 60 megavat . Rimbushja do të bëhet në çdo docking duke përdorur energji nga rrjeti norvegjez i energjisë elektrike, i cili prodhohet 98% nga burime të rinovueshme. Planifikuesit llogaritin se në një lundrim standard 11-ditor, anijes mund të kenë nevojë për 7 ose 8 ndalesa.

KRAHËT. Risia e vërtetë e prezantuar nga Sea Zero, megjithatë, përfaqësohet nga “velat e krahëve” të tërheqshëm, 50 metra të gjatë dhe të mbuluar me rreth 1500 m 2 panele diellore , të gatshme për të mbledhur dritë për pothuajse 24 orë në ditë gjatë ditëve të gjata të verës skandinave. Përveç shfrytëzimit të energjisë diellore, këto vela janë projektuar edhe të rrotullohen, duke shfrytëzuar kështu energjinë e erës në vjeshtë dhe pranverë, kur ditët janë më të shkurtra dhe erërat në detet veriore janë më të qëndrueshme.

Lexo edhe :  Youtube u përjashtua nga ligji për rrjetet sociale, Meta e TikTok zemërohen me Australinë

TË JESH JESHILE PËR TË GJITHË? Projekti përfundimtar duhet të miratohet deri në vitin 2026, në mënyrë që ndërtimi i prototipit të fillojë në vitin 2027 dhe të mund të lundrojmë në eko-lundrimin e parë në histori jo më vonë se 2030. Shtrohet vetëm një pyetje: zgjimi i prodhuar nga ky testament perlë e vogël të jetë mjaft e fortë për të thithur edhe kompanitë e mëdha në një kthesë të gjelbër?/E.T

Të fundit

Kryesia e PL merr vendimin/ Ja qarku ku do të jetë kandidat për deputet Ilir Meta

Kryesia e Partisë së Lirisë miratoi sonte vendimin e Presidentit të Partisë së Lirisë, Ilir Meta për të qenë...

PE hap zyrë në Shqipëri, Rama ‘thumbon’ opozitën: Si ndodh kjo në një ‘narkoshtet’?

Kryeministri Edi Rama komentoi lajmin se Parlamenti Evropian ka vendosur të hapë një zyrë në Shqipëri. Sipas kreut të qeverisë kjo zyrë do të shërbejë...

Britanikja ‘Metro’: Shqipëria, ndër vendet më të mira për të udhëtuar në vitin 2025

Udhëtimi është një nga mënyrat më të mira për të përjetuar kultura të reja, për të mësuar rreth botës dhe për t’u rritur si...

“Më 11 maj, Shqipëria përtej të majtës dhe të djathtës”/ Rama: Votë për integrimin në BE

Kryeministri Edi Rama thotë se më 11 maj, Shqipëria më shumë se kurrë, duhet të jetë përtej të majtës dhe të djathtës. “Më 11 maj,...

Shqiptarët, më “dembelët” e Europës dhe rajonit

Organizata për Bashkëpunim Ekonomik dhe Zhvillim (OECD) ka bërë një matje të re të indikatorëve të konvergjencës së vendeve të Ballkanit Perëndimor në raport...

Lajme të tjera

Web TV