A do të jetë e mundur në të ardhmen të shkoni në një lundrim pa ndotur?

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Sipas një raporti të lëshuar katër vjet më parë nga Transport & Environment , në një vit të vetëm të gjitha anijet turistike të operatorit kryesor në industri, Carnival emetuan 10 herë më shumë oksid squfuri (SOx) se të gjitha makinat evropiane të regjistruara në një vit. Një shifër shqetësuese nëse konsideroni se ka rreth 260 milionë makina në Kontinentin e Vjetër dhe se flota e operatorit përbëhet nga pak më pak se 100 anije.

LE TË SHKOJMË NË NUMRA! Llogaritësi në dorë, kjo do të thotë se një anije e vetme turistike lëshon aq oksid squfuri sa 25 milionë makina. E gjithë kjo ndotje vjen nga sasia e madhe e energjisë që kërkohet nga një linjë oqeanike, e prodhuar përgjithësisht nga motorët me naftë-elektrikë që konsumojnë rreth 250 ton karburant në ditë.

MISION I PAMUNDUR? Kjo është arsyeja pse projekti kërkimor Sea Zero i kompanisë norvegjeze Hurtigruten duket si një sfidë jashtëzakonisht ambicioze: të ndërtohet një anije lundrimi deri në vitin 2030 që mund të transferojë turistët midis fjordeve të vendeve skandinave pa prodhuar emetime të dëmshme.

Projekti u prezantua në fillim të korrikut dhe përfshin një varkë për 500 persona plus ekuipazhin e pajisur me vela të anulueshme dhe bateri 60 megavat . Rimbushja do të bëhet në çdo docking duke përdorur energji nga rrjeti norvegjez i energjisë elektrike, i cili prodhohet 98% nga burime të rinovueshme. Planifikuesit llogaritin se në një lundrim standard 11-ditor, anijes mund të kenë nevojë për 7 ose 8 ndalesa.

KRAHËT. Risia e vërtetë e prezantuar nga Sea Zero, megjithatë, përfaqësohet nga “velat e krahëve” të tërheqshëm, 50 metra të gjatë dhe të mbuluar me rreth 1500 m 2 panele diellore , të gatshme për të mbledhur dritë për pothuajse 24 orë në ditë gjatë ditëve të gjata të verës skandinave. Përveç shfrytëzimit të energjisë diellore, këto vela janë projektuar edhe të rrotullohen, duke shfrytëzuar kështu energjinë e erës në vjeshtë dhe pranverë, kur ditët janë më të shkurtra dhe erërat në detet veriore janë më të qëndrueshme.

Lexo edhe :  "Në kërkim të makinës së ëndrrave"/ Këto janë modelet më të mira për t’i blerë në 2025-ën

TË JESH JESHILE PËR TË GJITHË? Projekti përfundimtar duhet të miratohet deri në vitin 2026, në mënyrë që ndërtimi i prototipit të fillojë në vitin 2027 dhe të mund të lundrojmë në eko-lundrimin e parë në histori jo më vonë se 2030. Shtrohet vetëm një pyetje: zgjimi i prodhuar nga ky testament perlë e vogël të jetë mjaft e fortë për të thithur edhe kompanitë e mëdha në një kthesë të gjelbër?/E.T

Të fundit

Horoskopi i ditës së enjte, 22 maj 2025

Dashi Dite mjaft pozitive dhe e mbushur me momente te lumtura kjo e sotmja për te dashuruarit. Do ndani çdo...

Tottenham thyen “mallkimin” pas 17 vitesh dhe fiton trofeun e Europa League ndaj United

Tottenham i është kthyer fitoreve të  trofeve duke fituar pas 41 vitesh nga hera e fundit turneun e Ligës së Europës, të tretin në...

Gjysmëfinalja e Nations League ndaj Spanjës, Franca publikon listën

Franca do të përballet me Spanjën në fillimin e qershorit, në sfidën e vlefshme për gjysmëfinalen e Nations League. Para sfidës, trajneri i “Gjelave”,...

I penduari Nuredin Dumani, zbulohet për herë të parë akt-marrëveshja me drejtësinë

Pas transferimit në spitalin e burgut, në prani të ish drejtorit të Përgjithshëm të Policisë dhe ish drejtorit të Krimeve, ai shprehu gatishmërinë për...

FOTO: kush është “Visi i Pojës”, i përfshirë në trafikun ndërkombëtar të drogës

Personi në foto është Elvis Doçi i njohur me nofkën "Visi i Pojës", ndaj të cilit ka një urdhër arrest si pjesë e grupit...

Lajme të tjera

Web TV