Netflix po përgatitet të rrisë çmimet e abonimeve

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Gjigandi i transmetimit fitoi mbi 13 milionë abonentë në tre muajt e fundit të 2023 deri në dhjetor, duke pretenduar se ndalimi i ndarjes së fjalëkalimeve ishte i suksesshëm.

‘Netflix’ sfidoi pritshmëritë e Wall Street në muajt e fundit të 2023 duke fituar 13.1 milionë abonime në tremujorin e fundit të tyre, sipas raportit të ri të fitimeve. Kjo ishte shifra më e mirë tre mujore e regjistruar që nga viti pandemik i 2020-ës dhe i çon abonentët total të Netflix në 260.3 milionë globalisht.

Platforma e transmetimit raportoi gjithashtu një të ardhur operative (fitim minus shpenzimet operative) prej 1.5 miliardë dollarë (1.38 miliardë euro) në tremujorin e fundit të tyre, nga 550 milionë dollarë një vit më parë.

Përveç veprimeve industriale në Hollywood vitin e kaluar, disa aksionerë ishin gjithashtu me pikëpyetje për efektin e goditjes së Netflix për ndarjen e fjalëkalimeve. Në përgjigje të humbjeve të abonentëve në vitin 2022, gjigandi i transmetimit filloi të kufizojë ndarjen e llogarive në mesin e vitit 2023, një strategji që fillimisht provokoi zemërimin e publikut.

Shumë nga klientët e rinj të Netflix po zgjedhin planet më të lira që përfshijnë reklama, sipas raportit të fitimeve. Transmetuesi tha se plani i tyre i reklamave përbën 40% të të gjitha regjistrimeve të reja në vendet me këtë lloj abonimi, që do të thotë se po mendon të heqë abonimin e tij bazë pa reklama.

Planet bazë pa reklama, të cilat kushtojnë 13,49 euro në muaj, mund të anulohen në Kanada dhe Mbretërinë e Bashkuar në tremujorin e dytë të këtij viti. Ky lloj abonimi është dukshëm më i shtrenjtë se plani i mbështetur nga reklamat prej 5,99 € dhe më pak se plani premium prej 19,99 €.

Lexo edhe :  Shenjat e vogla që jep një grua kur të do me gjithë shpirt

Të martën, Netflix njoftoi gjithashtu një marrëveshje 10-vjeçare, 5 miliardë dollarë (4.59 miliardë euro) e nënshkruar me World Wrestling Entertainment, e cila do të sjellë shfaqjen javore WWE Raw në platformë.

Lëvizja e sjell Netflix më tej në tregun sportiv të transmetimit të drejtpërdrejtë, një drejtim i miratuar edhe nga platformat konkurrente si Amazon dhe Apple.

Në nëntor, Netflix debutoi ngjarjen e tij të parë sportive live, “The Netflix Cup”, pasi shfaqi programet drejtpërdrejt “Love is Blind: Brazil” dhe “Chris Rock: Selective Outrage” në fillim të vitit./E.Ç

Të fundit

Votat preferenciale nga diaspora/ Celibashi: Janë edhe 50 mijë fletë votimi pa numëruar

Kryekomisioneri Ilirjan Celibashi, në një konferencë për mediat, tha se kanë rezultuar rreth 2 mijë fletë votimi të pavlefshme. “201...

KE publikon raportin e pranverës: Ekonomia shqiptare rritet me 3.6% këtë vit!

Komisioni Evropian ka publikuar raportin e pranverës për periudhën 2025–2026, ku parashikon një ngadalësim të ritmit të rritjes ekonomike në Shqipëri. Sipas projeksioneve të...

Një telefonatë nga Tirana fut në ‘sherr’ Melonin me Macronin

Kryeministrja italiane Giorgia Meloni ka lëshuar një paralajmërim për "egoizmin" mes udhëheqësve europianë, pasi një përplasje diplomatike e ashpër shpërtheu mes saj dhe presidentit...

Spanja i kërkon Airbnb të tërheqë nga platforma mijëra shtëpi pushimi

Përpara fillimit të sezonit të verës, autoritetët spanjolle i kanë kërkuar Airbnb të heqë më shumë se 65,000 shtëpi pushimi me qira nga platforma...

Lirohet Safet Gjici, ish-kryebashkiaku i Kukësit në gjendje të rëndë shëndetësore

Ish-kryebashkiaku i Kukësit, Safet Gjici, që u dënua për shpërdorim detyre pas skandalit seksual në zyrë, u lirua nga burgu me vendim të Gjykatë...

Lajme të tjera

Web TV