Gjigandi i transmetimit fitoi mbi 13 milionë abonentë në tre muajt e fundit të 2023 deri në dhjetor, duke pretenduar se ndalimi i ndarjes së fjalëkalimeve ishte i suksesshëm.
‘Netflix’ sfidoi pritshmëritë e Wall Street në muajt e fundit të 2023 duke fituar 13.1 milionë abonime në tremujorin e fundit të tyre, sipas raportit të ri të fitimeve. Kjo ishte shifra më e mirë tre mujore e regjistruar që nga viti pandemik i 2020-ës dhe i çon abonentët total të Netflix në 260.3 milionë globalisht.
Platforma e transmetimit raportoi gjithashtu një të ardhur operative (fitim minus shpenzimet operative) prej 1.5 miliardë dollarë (1.38 miliardë euro) në tremujorin e fundit të tyre, nga 550 milionë dollarë një vit më parë.
Përveç veprimeve industriale në Hollywood vitin e kaluar, disa aksionerë ishin gjithashtu me pikëpyetje për efektin e goditjes së Netflix për ndarjen e fjalëkalimeve. Në përgjigje të humbjeve të abonentëve në vitin 2022, gjigandi i transmetimit filloi të kufizojë ndarjen e llogarive në mesin e vitit 2023, një strategji që fillimisht provokoi zemërimin e publikut.
Shumë nga klientët e rinj të Netflix po zgjedhin planet më të lira që përfshijnë reklama, sipas raportit të fitimeve. Transmetuesi tha se plani i tyre i reklamave përbën 40% të të gjitha regjistrimeve të reja në vendet me këtë lloj abonimi, që do të thotë se po mendon të heqë abonimin e tij bazë pa reklama.
Planet bazë pa reklama, të cilat kushtojnë 13,49 euro në muaj, mund të anulohen në Kanada dhe Mbretërinë e Bashkuar në tremujorin e dytë të këtij viti. Ky lloj abonimi është dukshëm më i shtrenjtë se plani i mbështetur nga reklamat prej 5,99 € dhe më pak se plani premium prej 19,99 €.
Të martën, Netflix njoftoi gjithashtu një marrëveshje 10-vjeçare, 5 miliardë dollarë (4.59 miliardë euro) e nënshkruar me World Wrestling Entertainment, e cila do të sjellë shfaqjen javore WWE Raw në platformë.
Lëvizja e sjell Netflix më tej në tregun sportiv të transmetimit të drejtpërdrejtë, një drejtim i miratuar edhe nga platformat konkurrente si Amazon dhe Apple.
Në nëntor, Netflix debutoi ngjarjen e tij të parë sportive live, “The Netflix Cup”, pasi shfaqi programet drejtpërdrejt “Love is Blind: Brazil” dhe “Chris Rock: Selective Outrage” në fillim të vitit./E.Ç