Gjithnjë e më shumë përdorues ankohen për përkeqësimin e rezultateve të ofruara nga Google & Co. Kjo është arsyeja pse faqet e motorëve të kërkimit pushtohen nga përmbajtje me cilësi të ulët.
Nëse nuk mund ta gjeni më lehtësisht atë që po kërkoni në ueb, mund të mos jeni ju problemi. Cilësia e rezultateve të ofruara nga motorët e kërkimit po përkeqësohet, dhe nuk është vetëm një çështje perceptimi.
Një studim njëvjeçar, i kryer nga shkencëtarë kompjuterikë nga disa universitete gjermane dhe i publikuar nga Webis Group , analizoi tërësisht procedurat e shfletimit në internet dhe arriti në një përfundim: rezultatet e Google janë më të këqija sepse interneti është cilësisht më i keq.
GOOGLE & CO: REZULTATE TË PADOBISHME. Gjatë vitit 2024, një numër në rritje përdoruesish vazhduan të përshkruanin në rrjetet sociale përkeqësimin e rezultateve të ofruara nga Google & Co., duke u ankuar se mund të gjenin gjithnjë e më pak përmbajtje origjinale dhe të dobishme për të kënaqur nevojat e tyre për informacione personale. Sipas asaj që ka vërtetuar studimi, një “përrua” e vërtetë përmbajtjesh me cilësi të ulët, veçanërisht në faqet tregtare, po zhyt çdo lloj faqeje të dobishme në motorët e kërkimit, duke gëlltitur ekranet e rezultateve të para.
FAQET QË HANË KLIKIME. Studiuesit janë fokusuar në të ashtuquajturat “pyetje”, pra fjalitë që përdoruesit shkruajnë për të gjetur informacion, kryesisht në ato që kanë të bëjnë me mallrat e konsumit dhe blerjet.
Epo, pas një viti të kaluar duke monitoruar 7,392 vargje të ndryshme në Google, Bing dhe të ngjashme, doli se përmbajtja e padëshiruar, d.m.th. përmbajtje mashtruese dhe më pak domethënëse, ka fituar gradualisht pozicione, duke i shtyrë informacionet e dobishme dhe cilësore në margjina.
Problemi lind nga fakti se këto përmbajtje ndjekin rreptësisht kriteret e optimizimit të kërkuara nga motorët e kërkimit (të njohura me akronimin anglisht SEO, Search Engine Optimization) dhe kanë pushtuar ueb-in, duke zhvendosur faqet që nuk janë ndërtuar vetëm për qëllime komerciale.
ORTEKËT E SPAMIT. Nëse gjigantët e teknologjisë nuk i rishikojnë rrënjësisht algoritmet, situata nuk do të përmirësohet. Në fakt, me prezantimin e inteligjencës artificiale gjeneruese, gjithnjë e më shumë adresa në ueb do të krijohen nga chatbot dhe do të përgatiten për qëllimin e vetëm të mbledhjes së të ardhurave nga reklamat. Në këtë mënyrë, faqet e padëshiruara përfundojnë duke e shtyrë përmbajtjen më të mirë gjithnjë e më poshtë.
Nga ana tjetër, ky është një problem i vështirë për t’u zgjidhur. “Kur fillova të punoja në këtë sektor – tha Marissa Mayer, ish-ekzekutive e Google dhe ish-CEO e Yahoo – interneti përbëhej nga rreth 30 milionë faqe dhe ishte lehtësisht i kontrollueshëm.
Megjithatë, sot ka më shumë se një mijë miliardë”.Përshtatur nga Fokus.it/O.S