Gjithnjë e më shumë përdorues ankohen për përkeqësimin e rezultateve të ofruara nga Google & Co. Kjo është arsyeja pse faqet e motorëve të kërkimit pushtohen nga përmbajtje me cilësi të ulët.
Nëse nuk mund ta gjeni më lehtësisht atë që po kërkoni në ueb, mund të mos jeni ju problemi. Cilësia e rezultateve të ofruara nga motorët e kërkimit po përkeqësohet, dhe nuk është vetëm një çështje perceptimi. Një studim njëvjeçar, i kryer nga shkencëtarë kompjuterikë nga universitete të ndryshme gjermane dhe i publikuar nga Webis Group, analizoi tërësisht procedurat e shfletimit në internet dhe arriti në një përfundim: rezultatet e Google janë më të këqija sepse interneti është cilësisht më i keq.
GOOGLE & CO: REZULTATE TË PADOBISHME. Gjatë vitit 2024, një numër në rritje përdoruesish vazhduan të përshkruanin në rrjetet sociale përkeqësimin e rezultateve të ofruara nga Google & Co., duke u ankuar se mund të gjenin gjithnjë e më pak përmbajtje origjinale dhe të dobishme për të kënaqur nevojat e tyre për informacione personale. Sipas asaj që ka vërtetuar studimi, një “përrua” e vërtetë përmbajtjesh me cilësi të ulët, veçanërisht në faqet tregtare, po zhyt çdo lloj faqeje të dobishme në motorët e kërkimit, duke gëlltitur ekranet e rezultateve të para.
FAQET EAT-KLIKONI. Studiuesit janë fokusuar në të ashtuquajturat “pyetje”, pra fjalitë që përdoruesit shkruajnë për të gjetur informacion, kryesisht në ato që kanë të bëjnë me mallrat e konsumit dhe blerjet. Epo, pas një viti të kaluar duke monitoruar 7,392 vargje të ndryshme në Google, Bing dhe të ngjashme, doli se përmbajtja e padëshiruar, d.m.th. përmbajtje mashtruese dhe më pak domethënëse, ka fituar gradualisht pozicione, duke i shtyrë informacionet e dobishme dhe cilësore në margjina. Problemi lind nga fakti se këto përmbajtje ndjekin rreptësisht kriteret e optimizimit të kërkuara nga motorët e kërkimit (të njohura me akronimin anglisht SEO, Search Engine Optimization) dhe kanë pushtuar ueb-in, duke zhvendosur faqet që nuk janë ndërtuar vetëm për qëllime komerciale.
ORTEKET E SPAMIT. Nëse gjigantët e teknologjisë nuk i rishikojnë rrënjësisht algoritmet, situata nuk do të përmirësohet. Në fakt, me prezantimin e inteligjencës artificiale gjeneruese, gjithnjë e më shumë adresa në ueb do të krijohen nga chatbot dhe do të përgatiten për qëllimin e vetëm të mbledhjes së të ardhurave nga reklamat. Në këtë mënyrë, faqet e padëshiruara përfundojnë duke e shtyrë përmbajtjen më të mirë gjithnjë e më poshtë.
Nga ana tjetër, ky është një problem i vështirë për t’u zgjidhur. “Kur fillova të punoja në këtë sektor – tha Marissa Mayer, ish-ekzekutive e Google dhe ish-CEO e Yahoo – interneti përbëhej nga rreth 30 milionë faqe dhe ishte lehtësisht i kontrollueshëm.
Megjithatë, sot ka më shumë se një mijë miliardë”./kb