AI po shkatërron imazhin e grave, The Independent: Situata po përkeqësohet!

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Presioni mbi gratë për të qenë sa më perfekte sa vjen e shtohet e tani, veç kirurgjisë estetike, një rol në rritje po luan në këtë drejtim edhe AI. Modelet dixhitale, joreale të inteligjencës artificiale Barbie po bëhen gjithnjë e më të zakonshme, gjë që për më shumë është një rast për analiza dhe kritika të përfaqësimit stereotip të grave në një sferë tjetër. Olivia Peter, një gazetare e specializuar në tema të tilla si marrëdhëniet ndërpersonale, moda, kultura pop dhe dhuna ndaj grave, së fundi shkroi për britaniken “Independent” për gratë me AI, fytyrat dhe trupat e të cilave janë aq të përsosura sa nuk mund të ishin reale, por megjithatë arrijnë të “lekundin” besimin e ksaj gjinie.

“A nuk janë mjaft joreale standardet e bukurisë së mediave sociale tashmë?” Merrni parasysh të gjithë filtrat e redaktimit që historikisht janë kritikuar për promovimin e kirurgjisë plastike, për shembull, dhe modifikimin e pakufizuar që bëhet në Instagram për të ndryshuar fytyrat dhe trupat e njerëzve. Tani ne duhet të luftojmë me bukurinë plotësisht të prodhuar”, thotë Peter. Kjo pavaresisht faktit qe e thekson se gruaja e përsosur në internet nuk është e vërtetë, edhe pse efektet e fuqishme e bëjnë të duket si e tillë. Me atë rast, ajo përmendi fillimisht Aitana Lopez, një influencuese e mediave sociale e krijuar nga AI me më shumë se 215,000 ndjekës në Instagram.Fit Aitana, siç quhet ajo, poston përmbajtje të stilit të jetesës duke filluar nga fotot e saj me të brendshme të Victoria’s Secret deri tek xhirimet e rastësishme në shtëpi.

Inteligjenca Artificiale po shkatërron imazhin e grave, The Independent:
Krijuesi i saj është kompania spanjolle “The Clueless” dhe qëllimi fillestar pas kësaj shpikjeje ishte të maksimizonte potencialin e fitimit dhe të reduktonte llojin e humbjes së kohës që ndodh me ndikuesit e jetës reale. “Ne e bëmë atë që të mund të fitonim më shumë para dhe të mos varemi nga njerëzit e tjerë që kanë ego, që kanë obsesione ose që thjesht duan të bëjnë shumë para duke pozuar”, tha themeluesi i agjencisë Ruben Cruz, duke vënë në dukje se Lopez tashmë i sjell të ardhurat e kompanisë mbi 10,000 dollarë në muaj. Lopez, megjithatë, nuk është influencerja e pare qe AI nxorri në skenë. Ndër më të spikaturat është Lil Miquela, e cila ka lindur në vitin 2016 dhe sot numëron 2.7 milionë ndjekës në Instagram, si dhe Shudu Gram, një modele dixhitale i bazuar në kukullën afrikane Princesha Barbie./E.Ç

Të fundit

Do të moderojë “Big Brother VIP Fan Club”/ Këshilla e Enxhi Nasufit për Heidi Bacin

Në emisionin e mëngjesit në “Top Albnia Radio” është folur për moderimin e “BIG BROTHER Fan Club” që do...

Belgjika do ndalojë cigaret elektronike nga Janari 2024

Nga janari i vitit 2024, Belgjika do të bëhet vendi i parë në Bashkimin Evropian që do të ndalojë shitjen e cigareve elektronike (vape-s)...

Kokëfortësia e dilemës evropiane

Dremush Shasha Dje liderët e Bashkimit Evropian takuan liderët e Ballkanit Perëndimor, ndërsa sot do të vazhdojnë samitin e BE-së me diskutimin rreth mbështetjes së...

Begaj: Sfida e medias, përballja me fake news! Përdorni pushtetin me përgjegjësi

Në pritjen e organizuzar me përfaqësuesit e medias me rastin e festave të fundvitit, Presidenti Bajram Begaj e cilësoi rolin e medias si kontributore dhe thelbësore...

SPAK, ditëlindje mes sfidash/Aktualisht ka 2 çështje të nxehta, po hetohen dhe biznesmenë

Eksperti i kriminalistikës Ervin Karamuço, i ftuar në një emision televiziv analizoi arritjet e SPAK, në 5-vjetorin e krijimit të tij. Ai tha se...

Lajme të tjera

Web TV