Varet nga rruga: makinat që drejtojnë vetë janë më të sigurta në të drejtë, ndërsa ne njerëzit jemi më të mirë në kthesat, siç tregohet nga analiza e 2100 aksidenteve me automjete ADS.
Kush vozit më mirë: burrë apo ADS? Kjo varet: ne jemi më të mirë në drejtimin e automjeteve në kthesa dhe në dritë të ulët , por në një rrugë të drejtë është më e sigurt të udhëtosh me një makinë të pajisur me ADS (Automatic Driving System). Kjo përgjigje solomonike u sugjerua nga rezultatet e studimit të kryer nga një ekip studiuesish nga Universiteti i Floridës Qendrore në Orlando.
Studiuesit analizuan të dhënat e mbledhura vitet e fundit në Kaliforni në lidhje me 2,100 aksidente që përfshijnë automjete me lloje të ndryshme drejtimi të asistuar, duke i krahasuar ato me ato të klasifikuara nga Administrata Kombëtare e Sigurisë së Trafikut në Autostrada në të njëjtën periudhë kohore dhe në të njëjtin shtet: në total si rreth 35,113.
Të sigurta gjatë ditës, megjithatë…
Le të nisemi nga një fakt i përgjithshëm: në përgjithësi, automjetet e automatizuara janë më të sigurta se ato që drejtohen nga njerëzit , së pari sepse ecin më ngadalë, duke u programuar për të respektuar çdo rregullore të sigurisë rrugore . Veç kësaj, makinat nuk lodhen, nuk acarohen me drejtuesit e tjerë, nuk përgjumen ose shpërqendrohen duke menduar për gjëra të tjera: një avantazh i këndshëm në krahasim me një shofer të vërtetë.
Megjithatë, nëse në situatat rutinë të trafikut, në të cilat njeriu duhet të mbajë korsinë e tij dhe të përshtatet me rrjedhën e makinave të tjera, AV ( Autonome Vehicles ) morën rezultate pak më të mira se njerëzit, duke mbetur të përfshirë në 0,5% më pak se përplasjet nga ana e pasme dhe 0,2% më pak aksidente anësore, në situata të tjera ngarje të dhënat nuk janë aspak pozitive.
Nga muzgu deri në agim
Megjithëse AV-të mund të mbështeten në një proces vendimmarrjeje më të shpejtë se i yni, aktualisht ata vuajnë nga një mungesë e qartë e “përvojës” dhe “ndërgjegjësimit” , veçanërisht në skenarë komplekse drejtimi që përfshijnë faktorë të tillë si dielli në horizont, drita në ndryshim . të agimit dhe muzgut dhe gjarpërimit të rrugëve. Në fakt, në dy rastet e para, probabiliteti i një aksidenti është pothuajse dy herë më i lartë se ai i një njeriu (1,988 për të qenë të saktë). Dhe është edhe pak në krahasim me atë që ndodh në kthesa në të njëjtën kohë, me rrezikun që rritet deri në 5.25 herë më shumë se ata që devijojnë makinën e tyre në agim ose muzg.
Probleme me ndriçimin
Me një AV ju mund të devijoni ose goditni një objekt sepse reflektimet e dritës ngatërrojnë sensorët, duke e bërë më të vështirë zbulimin e rreziqeve të mundshme, por edhe sepse kushtet e luhatshme të ndriçimit ndikojnë drejtpërdrejt në saktësinë e algoritmeve të njohjes.
Vlera të tilla të larta janë edhe për faktin se automjetet vetëdrejtuese, krahasuar me të gjitha makinat në qarkullim, janë ende shumë të pakta. Aksidentet e shqyrtuara, në situatat më të vështira për AV-të, ishin 548, praktikisht një e katërta e atyre të analizuara, ndërsa në të gjitha kushtet e tjera të drejtimit, sidomos gjatë ditës, konfirmuan se ishin mjaft të sigurta.
Rezultate të pasakta
Në çdo rast, profesoresha Missy Cummings, profesoreshë e robotikës dhe inxhinierisë në Universitetin George Mason (Virginia), na fton t’i marrim rezultatet e kërkimit me pak kripë. “Studimi paraqet një hap interesant, por gjithsesi paraprak drejt matjes së sigurisë së automjeteve autonome – thotë ai – dhe numri i aksidenteve është aq i ulët sa nuk është e mundur të nxirren përfundime të përgjithshme ”, pa marrë parasysh se aksidentet më të parëndësishme, të pasme të vogla. -përfundojnë përplasjet ose në rrugë pa pasoja, është e pamundur të numërohen.
Testimi është duke u zhvilluar
Nga ana tjetër, historia na mëson se, në çdo sektor transporti, automjetet janë bërë më të besueshme vetëm pas disa vitesh eksperimentimi dhe zhvillimi. Dhe kjo është mënyra se si Waymo, një bashkëpunëtor i Google, së fundmi zgjeroi biznesin e tij të robotëve duke shtuar Austin (Texas) dhe Phoenix (Ariz.), në qytetet tradicionale kaliforniane të San Franciskos dhe Los Anxhelosit. Të sigurt apo jo, në gjendjen e tyre aktuale, do të jetë e vështirë të ndalet përparimi i makinave pa shofer.