Kush janë çiklistët e ujit që ngasin për Luna Rossa?

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Të gjithë kemi bërë pedalime rreth detit deri diku, por nuk do të flasim për pushime të qeta. Ata që ndjekin bëmat e Luna Rossa , një anije italiane e përfshirë në garën për Kupën prestigjioze të Lundrimit të Amerikës (që do të mbahet në ujërat e Barcelonës deri më 27 tetor), do ta kenë kuptuar tashmë se po u referohemi çiklistëve .

Kjo do të thotë, bëhet fjalë për një grup atletësh profesionistë që vënë muskujt e tyre në dispozicion të varkave futuriste të njohura si AC75 ( ato fluturuese, të cilat rrëshqasin në ujë falë fletëve ) në mënyrë që të prodhojnë energji elektrike me të cilën do të funksionojnë.

Nga ky edicion, në fakt, ajo që dikur ishte një punë e besuar në krahët e gërryesve të mprehtë, ka kaluar në këmbët e çiklistëve dhe vozitësve të përkushtuar ndaj lundrimit, mes të cilëve spikasin medalistët olimpikë dhe botërorë.

Kush janë çiklistët? Por le të nisemi nga etimologjia e termit: fjala cyclor është një neologjizëm që ndërthur fjalët angleze cyclist dhe sailor ( cyclist and sailor ), një figurë e re, e lindur në vitin 2017, kur “çikrikët” e katamaranit Aotearoa të Team Emirates. Zelanda e Re mbështetej në këmbët e këtyre çiklistëve të rinj të ujit dhe jo në krahët e mullinjve, gjë që bëri në vend të kësaj humbësit e asaj sfide, amerikanët e BMW Oracle.

Historia e një çikriku. Le të bëjmë një hap tjetër prapa: në varkat tradicionale me vela, çikrikët përdoreshin për të ulur dhe përhapur velat , dhe rrotulloheshin me duar nga ‘qentë muskuloz’ të detit, për të mbështjellë kabllot sa më shpejt që të ishte e mundur dhe për të mos mbetur pa vela në ujë.

Me futjen e katamaranëve dhe teknologjive hidraulike në shërbim të varkave, u vendos që të ruhej filozofia e çikrikut, por duke e shndërruar atë në diçka ndryshe: një lloj dinamo , e aftë për të vënë në dispozicion të anijes sasinë e nevojshme të energjisë elektrike. deri te ekzekutimi i manovrave dhe rregullimi i velave . Pas paraqitjes së tyre të parë kalimtare në 2017, çiklistët u zhdukën nga varkat në 2021, për t’u kthyer këtë vit me urdhër të ekipit të Zelandës së Re, mbajtës i trofeut (në Kupën e Amerikës , kushdo që fiton dikton rregullat…).

Njerëzore “Power Bank”. Në portin e Barcelonës, pra, gjashtë varkat pjesëmarrëse në Luis Vuitton Cup (trofeu kualifikues për Kupën e Amerikës) kanë të gjitha një ekuipazh prej tetë personash , gjysma e të cilëve janë çiklorë dhe formojnë të ashtuquajturin Power Team . Secili anëtar i kësaj të fundit duhet të peshojë sipas rregullores nga 95 deri në 110 kg , për këtë arsye më shumë se sa tek çiklistët (në rastin e Luna Rossa , megjithatë në bord është Paolo Simion, një profesionist me dy rrota me tre Tours of Italy ‘aktive) , skuadrat janë orientuar drejt vozitësve , normalisht më të rëndë dhe më të përshtatshëm për seancat stërvitore shumë të vështira që kërkohen (Romano Battisti dhe Bruno Rosetti, përsëri në lidhje me ekipin italian, janë të dy medalje olimpike).

Lexo edhe :  BE ‘godet’ konsumatorët e duhanit/Rritje e madhe taksash për cigaret në të gjithë unionin

Secili anëtar i këtij ekipi (që përfshin rezerva të shumta, duke pasur parasysh shpenzimet e punës) punon brenda ndarjes së tij të ngushtë , duke pedaluar aq fort që mundet në automjete që ngjajnë me biçikletat moderne të palestrës, duke alternuar sekuenca të pafundme në distanca të gjata në kulmet e prodhimit të energjisë, veçanërisht gjatë kthesave.

 Por sa energji prodhojnë çiklistët dhe për çfarë përdoret në mënyrë specifike në varka? Bëhet fjalë për mjete lundruese 6,5 tonëshe që në prani të erërave të forta arrijnë shpejtësi mbi 45 nyje (80-85 km/h) dhe që mund të arrijnë edhe 55 (100 km/h) në kushtet më ekstreme.

Vetëkuptohet që për të rregulluar pjerrësinë e velave dhe timonit dhe për të ngritur e ulur “krahët” (krahët hidraulikë që zhytin “fletat” në ujë, të nevojshme për të drejtuar varkën dhe për ta bërë atë të rrëshqasë mbi valë. ), është e nevojshme shumë energji elektrike .

Mesatarisht, çdo ciklor gjatë një ndërrimi në shalë prodhon nga 350 në 450 watts , me maja prej 700, të mjaftueshme , në total, për të ndriçuar një dhomë prej 50 metrash katrorë ( siç raportohet në faqen e internetit të Luna Rossa ) ose për të karikuar rreth 200 iPhone. Me katër persona, fuqia totale e disponueshme për të lëvizur të gjithë mekanizmat hidraulikë të varkës është pra në rendin e 2,000 watts në afërsisht 20 minutat e një gare: një përpjekje e madhe që bën që çdo çiklist uji të djegë mesatarisht 1,700 kcal për. minutë.

E.T (FOCUS.IT)

Të fundit

Blushi: Meta u divorcua nga Kryemadhi pasi u zbulua përdorimi i kartave

Sekretari i Përgjithshëm i Partisë së Lirisë, Tedi Blushi, ka deklaruar në emisionin "Real Story" se përdorimi i kartës...

Egnatia eliminohet me turp nga Champions League

Egnatia është eliminuar me turp nga Champions League. Kampionia e Shqipërisë është mposhtur me rezultatin 5-0 në ndeshjen e kthimit të fazës se parë,...

Aksident në Vlorë, automjeti përplaset me motorin! Plas grushti pas ngjarjes

Një aksident rrugor është regjistruar mbrëmjen e së martës në Vlorë, në zonën e plazhit të vjetër, ku një automjet është përplasur me një...

Ronaldo rikthehet në Serie A? Klubi italian i befason të gjithë

Cristiano Ronaldo mund të rikthehet në Serie A! Como raportohet se është i interesuar për transferimin e yllit portugez, edhe pse ai është në...

Trump humb durimin: Nuk do mbaj anën e askujt

Donald Trump në një deklaratë nga Shtëpia e Bardhë ka deklaruar i prerë se në luftën Rusi-Ukrainë nuk mban anën e askujt. Kjo deklaratë erdhi...

Lajme të tjera

Web TV