I njihni ato diskutime të pafundme ku të gjithë mendojnë se kanë të drejtë dhe nuk arrini askund? Tani e dimë se këto situata të pakëndshme mund të shkaktohen nga një paragjykim kognitiv i quajtur ” iluzion i mjaftueshmërisë së informacionit “, në të cilin ne priremi të mendojmë se kemi të gjithë informacionin e nevojshëm për të formuar një opinion kur në fakt na mungon një pjesë e mirë e histori . “Problemi është se njerëzit nuk marrin parasysh të panjohurat e panjohura ,” shpjegojnë studiuesit, duke iu referuar gjërave që nuk i dimë dhe nuk i dimë, sepse ne e shpërfillim ekzistencën e tyre.
Ky paragjykim i ri, i përshkruar në një studim të botuar në PLOS ONE , është i ngjashëm me një tjetër paragjykim kognitiv të quajtur realizëm naiv , i cili na bën të mendojmë se pikëpamja jonë është objektive edhe kur është haptazi subjektive – duke e bërë të vështirë për ne të pranojmë mendimet e të tjerëve si e vlefshme .
Studimi. Për të kuptuar se si funksionon iluzioni i mjaftueshmërisë së informacionit, studiuesit kërkuan 1261 amerikanë të lexojnë një artikull në lidhje me një problem hipotetik të mungesës së ujit në një shkollë. Një grup i parë lexoi një artikull që pretendonte se zgjidhja ishte që shkolla të bashkohej me një tjetër, një grup i dytë lexoi një artikull që argumentonte të kundërtën, domethënë që shkolla duhet të mbetej e ndarë, dhe një grup i tretë në vend të kësaj, ai lexoi të dyja, duke pasur kështu një pasqyrë më të plotë të situatës.
Informacion i pjesshëm. Doli se shumica e njerëzve në grupin e parë dhe të dytë besonin se kishin të gjithë informacionin e nevojshëm për të dhënë një vlerësim objektiv mbi këtë çështje, duke përcaktuar nëse shkolla duhet të shkrihet apo të mbetet e ndarë. Megjithatë, vetëm 55% e njerëzve në grupin e kontrollit ishin në favor të bashkimit të dy shkollave, duke treguar se zgjidhja e problemit nuk ishte dukshëm aq e dukshme.
I gatshëm për të ndryshuar mendje . Është interesante se pasi patën tablonë e plotë të problemit, disa pjesëmarrës ishin të gatshëm të ndryshonin mendimin e tyre dhe rezultatet në këtë pikë ishin pothuajse të njëjta me ato të grupit të kontrollit – me 55% në favor të bashkimit të shkollave dhe 45% të pafavorshme.
Prandaj, studimi tregon se ne mund të luftojmë paragjykimin e iluzionit të mjaftueshmërisë së informacionit duke kuptuar se po na mungojnë informacionet thelbësore dhe duke plotësuar këto boshllëqe: përulësia për të njohur vizionin e vet të pjesshëm dhe kurioziteti për të ditur pjesën tjetër të historisë mund të ndihmojnë. ne ju ndihmojmë të kuptoni më mirë opinionet e njerëzve të tjerë përpara se t’i gjykoni ata./E.T