Lajm i mirë për kinemanë franceze dy muaj para çmimeve Oscar. ”Emilia Perez” i Jacques Audiard dominoi ”Golden Globes” duke fituar katër trofe, përfshirë komedinë më të mirë.
Mbrëmja u shënua edhe nga kurorëzimi i “The Brutalist”, një portret i një arkitekti që i mbijetoi Holokaustit duke u përpjekur të rindërtonte jetën e tij në Shtetet e Bashkuara, i cili mori tre statuja.
E dhënë në Kanë dhe e transmetuar nga Netflix, “Emilia Perez” pati 10 nominime.
Përveç çmimit kryesor, kjo odise muzikore rreth tranzicionit gjinor të një trafikanti droge meksikan fitoi çmimin për filmin më të mirë ndërkombëtar, aktoren më të mirë dytësore për Zoe Saldana dhe këngën më të mirë për artistët francezë Camille dhe Clément Ducol, të cilët kompozuan kolonën zanore origjinale.
Jacques Audiard, filmografia e të cilit i jep krenari vend personazheve, ia kushtoi këtë fitore ”të gjithë atyre që ndihen të shqetësuar sot”.
Regjisori francez u kërkoi atyre “të mbajnë kokën lart, të vazhdojnë të luftojnë dhe të shpresojnë për ditë më të mira”.
”Mund të na futni në burg, mund të na rrihni, por nuk mund të na hiqni kurrë shpirtin, rezistencën, identitetin tonë”, tha Karla Sofía Gascón, aktorja transgjinore që luan heroinën e filmit.
E vlerësuar në Kanë, aktorja spanjolle nuk ka pasur të njëjtin sukses me Hollywoodin. Ajo humbi ndaj Demi Moore, e cila fitoi aktoren më të mirë në një komedi për interpretimin e saj shumë të përkushtuar në një film tjetër francez, “The Substance”.
Në këtë përrallë të tmerrshme nga Coralie Fargeat, e cila nuk kursehet në asgjë, aktorja 62-vjeçare luan një ish-yll të Hollivudit, i varur nga një serum që të rinon.
Një substancë që gjeneron një dyshe të rinovuar të vetvetes, me impulse shkatërruese.
Demi Moore pranoi se kishte frikë se mos bëhej një aktore e plakur dhe falënderoi francezen për “këtë skenar magjik, të guximshëm dhe krejtësisht të çmendur”, që e lejoi atë të njihej më në fund gjatë një ceremonie madhore.
”Jam e tronditur”, tha aktorja.
”Kam aktruar prej një kohë të gjatë, mbi 45 vjet, dhe kjo është hera e parë që fitoj diçka si aktore”, shtoi ajo.
– “The Brutalist” –
Një tjetër fitues i madh i mbrëmjes, “The Brutalist” fitoi një tripletë shumë prestigjioze: filmi më i mirë dramatik, regjisori më i mirë për Brady Corbet – i cili është përpara Jacques Audiard dhe Coralie Fargeat në këtë kategori – dhe aktori më i mirë për Adrien Brody.
I vlerësuar nga kritika në rangun e klasikëve të mëdhenj si “Kumbari”, ai çimenton statusin e tij si një peshë e rëndë për çmimet Oscar.
Në zemër të një Hollywoodi ku studiot shpesh ndikojnë në krijimin, Brady Corbet shfrytëzoi rastin për të adresuar një lutje në favor të pavarësisë së regjisorëve.
“Askush nuk po kërkonte një film tre orë e gjysmë për një stilist të mesit të shekullit në një film 70 milimetërsh, por funksionon”, këmbënguli ai.
Konkurrenti i tij i madh, thrilleri papal “Conclave”, fitoi çmimin për skenarin më të mirë, për zhytjen e tij në betejat për pushtet të Vatikanit gjatë zgjedhjes së një pape të ri.
– Çmime tëtjera
‘Golden Globes” veçojnë komeditë dhe dramat në çmimet e tyre.
Ato janë reformuar vitet e fundit, pas skandalit të madh të zbuluar në vitin 2021 mbi korrupsionin dhe racizmin e anëtarëve të tyre.
Juria e tyre është zgjeruar dukshëm, me më shumë se 200 anëtarë të rinj nga e gjithë bota.
Dhe u shfaq në pjesën tjetër të listave të filmit dhe televizionit.
Aktorja braziliane Fernanda Torres krijoi dukshëm një surprizë kundër konkurrentëve të mëdhenj si Angelina Jolie (“Maria”) dhe Nicole Kidman (“Babygirl”).
Ajo u largua me ”Golden Globe” për aktoren më të mirë në një film dramatik, për rolin e saj si një e ve e vendosur nën diktaturën ushtarake të viteve 1970 në Rio, në “I’m Still Here”.
Ndër aktorët, Sebastian Stan u votua si aktori më i mirë në një komedi për rolin e tij në “Another man”, ku ai luan një aktor aspirues që kërkon një fillim të ri pas operacionit estetik.
Ai u nominua gjithashtu në kategoritë e dramës për portretizimin e tij të Donald Trump në “The Apprentice”./e.t