Lancôme njoftoi se ata po largonin modelen më të paguar në botë, megjithëse nuk e thanë kaq troç
Genevieve Fox
E turpëruar nga ditëlindja e saj e 42-të, Lancôme hoqi dorë nga Isabella Rossellini, modelen dhe aktoren më të paguar në botë. Të hedhura? Epo, ata thanë se, dy vjet më pas, ata “nuk do ta rinovonin kontratën e saj 2 milion dollarë në vit si zëdhënëse ekskluzive”. Kishte qenë një koncert 14-vjeçar. ‘Cezura u bë një shkak célèbre, një fabul me temën e moshimit’, shkroi Andrew Billen në Observer të 12 qershorit 1994. Ironike që ajo ishte ‘shkarkuar për gropat rreth qafës nga një kompani, premtimi i së cilës është se mosha nuk mund të ju thahet”, vuri në dukje ai. Nuk u tha Kleopatra dhe ajo nuk mbante as krem për fytyrën. Por, bileta e rinisë së Rossellinit nuk ishte e çuditshme e lëkurës, por zotërimi i saj i papërsosur i idiomës angleze, e cila, pasi është rritur në Romë dhe më pas ka jetuar në Manhattan, “është mbërthyer në një 90% mjaft të lartë”. Ajo “duket dhe tingëllon një 27-vjeçare e sofistikuar”, tha burri ynë. Vështirë të besohet, me sa duket, se ajo ishte “nëna dy herë e divorcuar e një 11-vjeçari”. Martin Scorsese ishte një ish-burrë, David Lynch, “i cili e bindi atë të bënte gjërat më të jashtëzakonshme në Blue Velvet”, një ish i dashur i gjallë.
Ironike që ajo “u pushua nga puna për gropat rreth qafës nga një kompani, premtimi i së cilës është se mosha nuk mund të të thahet”
Ajo nuk e di nëse mosha i ka humbur kontratën me Lancôme. “Do t’ju duhet t’i pyesni ata…” Por nuk është hera e parë që ajo dëgjon për 40 – për një grua – duke sinjalizuar se ishte koha për të rrëzuar mjetet. “Përgjithësisht më pyesin për gratë pas të 40-ave dhe nëse mund të punojnë. Jo vetëm që besoj se mund të punojnë; ata punojnë.’ Ajo ende punonte për Dolce & Gabbana dhe Donna Karan. “Mendoj se njerëzit kanë një dëshirë të zjarrtë për të parë dikë që përkufizon bukurinë dhe elegancën pas të 40-ave dhe më vjen keq që Lancôme – nëse kjo është arsyeja [ata më hoqën] – nuk e pa këtë.
Sipas romancierit Ian McEwan, i cili shkroi skenarin për filmin e Rosselinit, The Innocent, në xhirime ajo ishte ‘argëtuese’, por ‘vuajti nga njerëzit që e hidhnin në sy’. A do të ishin disa rrudha, pyeti burri ynë, ‘të jenë të mirëseardhura nëse vetëm për të hequr skajin e pamjes së saj?’ ‘Epo ato vijnë,’ u përgjigj ajo. Duke kujtuar se nëna e saj, Ingrid Bergman, nuk përjashtoi një ndryshim të fytyrës, ajo vetë nuk është kundër tyre ‘në parim’. Por ajo pyeti veten “nëse nuk duhet të kesh guximin të thuash: Ja si duket një grua në moshën 45-vjeçare”.