Një mashtrim ndërkombëtar po ndodh përmes telefonave. Madje në vende si SHBA, Brazil, Britaninë e Madhe, Greqi dhe shumë vende të tjera të europës po kryet ai që konsiderohet si mashtrimi më i sofistikuar, ku përmes telefonatave, arrihet t’i vidhen të dhënat e llogarive bankare atyre që konsiderohen si ‘viktima’ të mashtrimit.
Alarmi është dhënë nga Manolis Sfakianakis, ish-drejtues i Prokurorisë së Krimeve Elektronike të EL.AS.
Ai shpjegoi se mashtrimi ndodh përmes telefonit.
“Fillimisht në telefonin e personit mbërrin një njoftim se dikush ka dashur t’i hakerojë llogarinë bankare. Pak minuta më pas në telefonin e të njëjtit person shfaqet një telefonate, me numrin e Bankës ku ai ka llogarinë.
Në kushte të tilla, personi që telefonon prezantohet si punonjësi i bankës, ku i thotë ‘viktimës’ se dikush ka tentuar të hakerojë llogarinë. “Dikush ka tentuar të të grabisë pak minuta më parë. Ju lutem bëni atë që ju them tani”.
Marrësi do t’i besojë atij, pasi ai e ka marrë telefonatën më parë dhe gjithashtu sepse sheh numrin e bankës që i telefonon, kështu që ai do të bëjë siç i thuhet.
Marrësi i telefonatës do të fillojë të bëjë çfarëdo që t’i thuhet, d.m.th. “Më jep numrin e kartës ose futu në llogarinë bankare, më jep emrin e përdoruesit dhe fjalëkalimin që të mund të hyjmë së bashku, të shohim se çfarë është bërë për të të ndryshojë sistemin ose të bëjë rishikime”.
Kështu, duke i zbuluar këto detaje mashtruesit, përdoruesi i jep kontrollin e plotë të llogarisë së tij mashtruesit”, shprehet ish-prokurori grek.
Si të mos bini viktimë e një mashtrimi të tillë?
Sipas rekomandimeve të përhershme të bankave, qytetarët duhet:
Jini veçanërisht të kujdesshëm ndaj telefonatave dhe mesazheve që Ju informojnë për problemet e supozuara me llogaritë e tyre, kartat ose e-Banking.
Nëse dyshojnë se ka një problem me llogaritë ose kartat e tyre, shkoni direkt në e-Banking ose m-Banking vetë.
Kur kontaktoheni, mos zbuloni kurrë fjalëkalime ose informacione personale dhe financiare, edhe nën pretekstin e depozitimit të parave.
Jini veçanërisht të kujdesshëm ndaj reklamave në internet dhe në mediat sociale që premtojnë fitime të larta.
Aktivizoni shërbimet e njoftimit për t’u njoftuar sapo të jetë kryer një transaksion në llogarinë ose kartën e tyre.
Qytetarët duhet të mbajnë mend gjithmonë se bankat nuk do të telefonojnë apo dërgojnë mesazh (p.sh. email, SMS) në:
Ata ju kërkojnë të zbuloni të dhënat tuaja personale, si detajet e llogarisë dhe kartës, kodet e ATM-ve dhe kodet e hyrjes në shërbimet e-Banking, Mobile Banking.
Ata ju informojnë se llogaria ose karta juaj është bllokuar ose se ka një problem dhe në të njëjtën kohë ju çojnë në një faqe interneti për të plotësuar kodet e hyrjes për e-Banking, detajet e kartës suaj ose një kod për një herë (OTP) për të zgjidhur problemin e pretenduar./ S,M