Zara: Investim surprizë në… kafe, ja çfarë po ndodh në Greqi

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Vetë CEO i Inditex, Óscar García Maceiras, konfirmoi se investimi i Zara në kafene pasuron përvojën e blerjeve.

Zinxhiri spanjoll i modës Zara ka aplikuar për një emër për kafenetë , sipas të dhënave zyrtare të publikuara në faqen e internetit të Zyrës së Pronësisë Intelektuale të Bashkimit Evropian (EUIOP).

Siç thekson Reuters, “Zacaffe”, siç dëshiron që kompania mëmë Inditex të quhen dyqanet e saj të reja, janë një fushë e re investimi që grupi spanjoll dëshiron ta markojë zyrtarisht, pas testimit të koncepteve të ndryshme ushqimore në pika në Paris, Londër, Lisbonë. Pire dhe së shpejti në Madrid.

Pse Zara po i kthehet kafesë

Shitësi më i madh në botë i modës së shpejtë, i tregtuar publikisht, paraqiti kërkesën për markën tregtare “Zacaffe” më 7 tetor, në mënyrë që të zhvillojë një rrjet zyrtar kafenesh në tokën evropiane.

Inditex ka hapur kafenenë e parë Zacaffe në një dyqan të ri Zara Man në Madrid, si pjesë e një strategjie më të gjerë për të ofruar përvoja të reja tregtare për të rritur shitjet.

Zara

Në periudhën e kaluar, Inditex testoi hapësira kafeje në dyqane, kryesisht në Paris dhe Lisbonë, ku dyqani ndodhet në zemër të Rossio, në Praça D. Pedro IV, një nga pikat më emblematike të kryeqytetit portugez.

 

Aty kompania shtoi një eksperiencë edhe më të veçantë pasi klientët mund të shijojnë ëmbëlsirën Zara Rossio “Zara by Castro”, një bashkëpunim me Castro – një studio portugeze e specializuar në pastéis de nata tradicionale – duke krijuar një zonë ndenjëse për të shijuar kafen e shoqëruar me një pastel portugez. de nata në një mjedis unik dhe modern plot histori dhe kujtime.

Kafe Zara

Eksperienca El Apartamento

Në nëntor, Inditex krijoi një “hibrid” të Zara dhe Zara Home, “El Apartamento”, në një nga katet e dyqanit Zara në Calle Serrano në Madrid, i cili do të përfshijë gjithashtu një kafene, me hapjen e planifikuar të bëhet. në tremujorin e parë të vitit pasardhës.

 

Njoftimi për këtë nisje specifike u bë nga drejtori menaxhues Óscar García Maceiras gjatë një ngjarjeje të organizuar nga Konfederata Spanjolle e Drejtorëve dhe Ekzekutivëve (CEDE), i cili theksoi se ky koncept u prezantua për herë të parë në shtator 2023 në një dyqan në A Coruña në Calle. Compostela, e ndjekur nga Parisi dhe Lisbona.

Lexo edhe :  Si frika ju çon që të jeni kush nuk jeni

“Ne jemi vazhdimisht duke eksploruar mënyra të reja për t’u lidhur me klientët, duke kërkuar vendndodhje të reja dhe më të mira dhe duke krijuar dyqane dhe përvoja – si një kafene – që vërtet frymëzojnë,” theksoi ai.

García Maceiras nënvizoi se ky është një proces “përmirësimi i vazhdueshëm”, ku kompania duhet “të ruajë frymën e origjinalitetit” për të përmirësuar vazhdimisht shërbimet dhe produktet e ofruara dhe për të përmbushur pritshmëritë e klientëve.

Për të arritur këtë, CEO i Inditex nënvizoi rëndësinë e kapacitetit logjistik. Si pjesë e kësaj strategjie, grupi njoftoi një investim të planifikuar prej 1.8 miliardë lekësh. euro, përveç 900 milionë euro këtë vit dhe 900 milionë të tjera euro në vitin 2025, e cila do të mbështesë hapjen e një qendre të re logjistike të shpërndarjes Zara – e pesta e markës, e vendosur në Zaragoza.

Zara

Kundërshtimi i parë

Duke qenë se procesi i regjistrimit të markës tregtare EUIOP zgjat disa javë dhe përfshin mundësinë e apelimeve – individët dhe kompanitë që kundërshtojnë aplikimin e Inditex kanë kohë deri më 10 janar për të bërë lëvizjet e tyre – biznesi i familjes Zicaffe i udhëhequr nga Vito Zichitella, një nga pronarët dhe nipi i themeluesi i kompanisë që pjek dhe eksporton përzierje kafeje, paraqiti kundërshtimin e saj.

Në të, përpunuesi sicilian i kafesë Zicaffe i kërkoi EUIOP të parandalonte gjigantin e modës Inditex që të përdorte emrin ‘Zacaffe’ për kafenetë e tij të reja, duke argumentuar se emri është shumë i ngjashëm me markën e tij.

Në veçanti, thekson se fjalët “zi” dhe “za” janë shumë të afërta dhe se ekziston mundësia e konfuzionit, avantazhit të padrejtë dhe dëmtimit të dallueshmërisë së markës së saj tregtare.

Zara

Çfarë pamë në Zara në Kullën e Pireut

Kontakti i parë i publikut grek me konceptin e hershëm të kafesë Zara ndodhi gjatë debutimit në tregun grek të dyqanit flagship prej 5000 m2. në Kullën emblematike të Pireut.

Për dy ditë, partneri i markës së Inditex, agjencia krijuese spanjolle Wozere Studio që ka zbatuar dizajnin për imazhin vizual, transferoi përvojën nga Zara Cafes klasike – siç thekson vetë kompania – në një pikë kioske në ngjyrat blu dhe të bardhë. me bagels, kafe dhe një tryezë me shijshme tradicionale greke.

Burimi OT

Të fundit

Cilat janë shkaqet e lëvizjes së pavetëdijshme në gjumë, somnabulizmi?

Somnambulizmi, ose ecja në gjumë, është një çrregullim që ndodh kur individët lëvizin ose ecin gjatë fazave më të...

Florian Marku arrestohet sërish, këtë herë në Angli!

Telashet për boksierin shqiptar, Florian Marku nuk kanë të mbaruar. Vetëm disa ditë pasi u lirua në Gjermani, sportisti shqiptar është arrestuar sërish, por...

A rrezikojmë izolimin nga virusi i “ri”? Alimehmeti apel qytetarëve: Shkakton sëmundje

“Virusi i ri, a rrezikojmë izolimin”, kjo ishte tema e emisionit në një studio televizive. Mjeku Epidemiolog Ilir Alimehmeti i ftuar në studio tha se...

Gjithë natën me 5 persona, zbardhet dëshmia e 21-vjeçares që alarmoi Tiranën

Forcat speciale të RENEA-s ndërhynë në një apartament në një pallat në Astir, aty ku këtë të enjte u ngujua një vajzë e moshës...

Përshpejton plakjen dhe rrit kolesterolin, ky është mishi më i keq për shëndetin tuaj

Është e vështirë për shumë njerëz të imagjinojnë një vakt pa mish, por duhet të mendojmë ta konsumojmë më rrallë, sepse ngrënia e tepërt...

Lajme të tjera

Web TV