Një stacion treni i printuar brenda natës mund të merrte formë vetëm në Japoni , në vendin e Shinkansen dhe ndenjëset e trenit që rrotullohen për t’iu përshtatur drejtimit të udhëtimit. Kompania japoneze hekurudhore West Japan Railway Company (JR West) ka njoftuar përfundimin e stacionit të parë të trenit të printuar plotësisht 3D , i cili do të zëvendësojë një ndërtesë të vjetër prej druri në stacionin në Hatsushima, një ishull në prefekturën Wakayama, në kufi me Osakën.
Nga mbrëmja në mëngjes. Projekti u shpall më 11 mars të kaluar dhe u ekzekutua natën e 26 marsit. Ndërtimi iu besua kompanisë së printimit të shtëpive 3D Serendix, e cila printoi në 3D komponentët e ndryshëm të ndërtesës, si çatia dhe muret, me printera industrialë jashtë vendit.
Pjesët e ndryshme u transportuan më pas në kantier veçmas me tren dhe u mblodhën në një strukturë të vetme në më pak se tre orë , përfshirë në kohën e kaluar midis trenit të fundit të mbrëmjes dhe të parës së mëngjesit. Një montim i shpejtë që bëri të mundur që të mos ndikohej në përpikmërinë legjendare të trenave japonezë, dukshëm më i ulët se sa do të kërkonte një ndërtim normal dhe u përgjysmua në krahasim me gjashtë orët e vlerësuara fillimisht.
Si u ndërtua. Stacioni i ngjan një stacioni të vogël autobusi me një sipërfaqe prej 10 metrash katrorë dhe ka të njëjtat karakteristika antisizmike dhe qëndrueshmëri të një ndërtese të ndërtuar duke përdorur teknika konvencionale ndërtimi. Printimi 3D përfshin kallepin , shtresën brenda së cilës betoni derdhet në gjendje të lëngshme. Kjo matricë u mbush më pas me përforcime betoni dhe çeliku, duke shmangur kështu përdorimin e strukturave tradicionale prej druri dhe çeliku që mbështesin punimet e muraturës.
Qëndrueshmëria. Përveç kursimit të kohës ka edhe atë të materialit. Është vlerësuar se është përdorur gjysma e betonit të armuar që do të ishte përdorur me teknikat “e vjetra” (një material prodhimi i të cilit ka një ndikim të rëndësishëm mjedisor ). Kostot e ndërtimit janë gjithashtu përgjysmuar , ndërsa shpejtësia e montimit e bën teknikën veçanërisht të përshtatshme për punë zëvendësimi të shpejtë në strukturat në linjat hekurudhore dhe rrugët e tjera aktive dhe të ngarkuara të transportit , ose ku mungon fuqia punëtore.
E para e një serie. Zgjedhja e stacionit Hatsushima, në një vend bregdetar, si pikënisje nuk ishte e rastësishme. Ideja është të monitorohet sesi ndërtesa e printuar 3D do të reagojë ndaj ekspozimit të vazhdueshëm ndaj ajrit të pasur me kripë.
Nëse nuk konstatohen probleme strukturore, e njëjta teknikë mund të përdoret gjithashtu për të zëvendësuar ndërtesa të tjera të vjetra në stacione të ndryshme në rrjetin hekurudhor.
Pa hequr dorë nga specifika e vendit: në fasadën e stacionit përshkruheshin produkte tipike të qytetit të Aridës që shërbente stacioni, si mandarinat mikan (të cilat ne i njohim si mijagawa) dhe një lloj peshku që noton në këto ujëra, në mënyrë që të bënte një ndërtesë potencialisht të prodhuar në masë më pak anonime dhe lehtësisht të dallueshme./e.t/focus.it