Rruga nënujore më e gjatë dhe më e thellë në botë

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Norvegjia po ndërton tunelin më të gjatë dhe më të thellë nënujor në botë, një nga projektet inxhinierike më ambicioze të Europës, i cili shpresohet të nxisë lidhjet e transportit dhe infrastrukturën e vendit. Duke vrapuar nën fjordet e vendit, lidhja fikse Rogaland ose Rogfast do të jetë rreth 26.7 km e gjatë dhe 390 m në pikën më të thellë nën det.

Pasi të përfundojë në vitin 2033, lidhja e tunelit do të zvogëlojë kohën e udhëtimit midis dy qyteteve më të mëdha të Norvegjisë, Stavanger dhe Bergen, me 40 minuta. Projekti Rogfast, ndërtimi i të cilit është afër gjysmës së rrugës, është pjesë e autostradës kryesore evropiane E39, e cila kalon përgjatë bregut perëndimor të vendit nordik.

Duke lidhur qytete si Kristiansand, Stavanger, Haugesund dhe Bergen, ai gjithashtu do të zëvendësojë kalimet e trageteve dhe do ta bëjë udhëtimin më të qetë, sipas autoritetit norvegjez të rrugëve që qëndron pas projektit.

“Stavanger është qyteti i katërt më i madh në Norvegji dhe Bergen është i dyti më i madh, kështu që ne shpresojmë që është e mundur që ky projekt të jetë në gjendje të zvogëlojë kohën e udhëtimit për punëtorët gjithashtu kur ata udhëtojnë në Stavanger ose Bergen në baza ditore,” tha Oddvar Kaarmo, menaxher i projektit të projektit Rogfast në Administratën Norvegjeze të Rrugëve Publike.

Rruga nënujore më e gjatë dhe më e thellë në

Një nga tiparet kryesore të projektimit të autostradës së re nënujore është rreth pikës në mes të rrugës ku një shtyllë lidh ishullin Kvitsøy, komuna më e vogël e Norvegjisë, me tunelin kryesor në shkëmbin poshtë tij. Tuneli Rogfast do të ketë dy korsi trafiku në çdo drejtim. Nën Kvitsøy, korsitë takohen nëpërmjet dy rrethrrotullimeve që po ndërtohen 260 m nën nivelin e detit.

“Ne kemi prodhuar rrethrrotullime në tunele më parë. Por ky mund të jetë një nga ndërtimet më të hershme ku kemi këtë zonë të kryqëzimit me dy rrethrrotullime në tunel. Me sa di unë, nuk kam parë më parë dy rrethrrotullime në një zonë tërthore në një tunel,” tha Kaarmo.

Dy rrethrrotullimet nën ishull do të lejojnë qarkullimin e trafikut edhe kur njëra prej korsive është e mbyllur. “Nëse diçka ndodh dhe ne duhet të mbyllim një pjesë të tunelit, ne mund ta drejtojmë tunelin duke përdorur një tubacion dhe trafikun në çdo drejtim në një tubacion,” shtoi ai. Struktura e tubit të dyfishtë është gjithashtu një masë sigurie.

“Nëse një kamion ose një kamion [bie] flakë para jush dhe ju nuk jeni në gjendje të ktheheni dhe të dilni jashtë, thjesht mund të kërkoni këto dyer të gjelbra me tabela daljeje… dhe do të mund të ecni deri në tubacionin tjetër të tunelit. Dhe ne kemi këtë sistem kamerash që [na lejon] të dimë saktësisht se ku jeni. Dhe ne mund t’ju marrim dhe t’ju nxjerrim nga Kamo.”

Projekti Rogfast, i cili po ndërtohet në pjesë me një kosto prej 25 miliardë korona norvegjeze (2 miliardë euro), aktualisht është përgjysmuar pasi toka u prish në 2018. “Në anën veriore, rreth 65 për qind e tunelit prodhohet dhe më pas është vetëm prodhimi i tunelit si shpimi dhe shpërthimi. Dhe në skajin jugor në Randaberg, është rreth 45 për qind [i përfunduar],” tha Kaarmo.

Lexo edhe :  Kryeministri francez në telashe/ E bija boton librin ku rrëfen dhunën që pësoi në shkollë

Ndryshe nga lidhja fikse e brezit Fehmarn që aktualisht është në ndërtim midis Gjermanisë dhe Danimarkës që përdor metodën modulare të ndërtimit, Rogfast po shpërthehet dhe shpohet drejtpërdrejt përmes shkëmbinjve të ngurtë, një metodë që Norvegjia përdor për të siguruar stabilitet dhe qëndrueshmëri nën presionin e ujit.

“Ju jeni duke udhëtuar nëpër shkëmb të fortë. Ne kemi këtë distancë midis çatisë në tunel deri në fund deri në det. Rregulloret tona kërkojnë 50 m. Pra, ju jeni duke udhëtuar në fund të detit. Ne kemi tunele rrugore nënujore që kanë atë ndërtim. Dhe tuneli i ri midis Gjermanisë dhe Danimarkës, atje po vendosin kutitë dhe i vendosin kutitë së bashku dhe ata nuk thamë se nuk shkojnë poshtë”.

“Në Norvegji, ne prodhojmë tunele mjaft të lira, nëse e krahasoni me një urë për shembull. Dhe ne kemi rreth 40 tunele rrugore nënujore në Norvegji dhe jemi të njohur me ndërtimin. Kështu që normalisht është më e lehtë dhe më e lirë të ndërtosh një tunel rrugor nënujor sesa një urë për në të njëjtin ishull,” shtoi ai.

Lidhja fikse Rogfast është planifikuar të përfundojë deri në verën e vitit 2033. “Kjo do të ndihmojë prodhuesin e prodhimit të ushqimeve të detit të arrijë në treg në një mënyrë më të mirë pa tragetet,” tha Kaarmo.

Do të ketë udhëtarë që punojnë, industri dhe ndoshta edhe turizëm.  Sepse bregu perëndimor i Norvegjisë është një pjesë e Norvegjisë që turistët e kërkojnë shpesh. Për shembull, Bergen. Ne kemi shumë turistë në Bergen. Dhe kur të kemi këtë projekt rrugor që do të na lejojë të udhëtojmë në Bergen në një kohë më të shkurtër, ka shumë të ngjarë, turistët do të kenë sytë për këtë pjesë të Norvegjisë edhe më shumë se sot”, vuri në dukje ai. Autoriteti norvegjez i rrugëve vlerëson se 13,000 udhëtime do të jenë çdo ditë për tunelin e ri deri në vitin 2053./     S,M

Të fundit

Pse uji i detit është i kripur?

Fillimisht, uji i detit ishte po aq i freskët sa uji i lumit. Përqendrimi aktual i kripës, rreth 35 gram...

“‘Djathtas për Zhvillim’ nuk del pa mandate”, Shehi: 30% e shqiptarëve do votojnë ndryshe

Nga një prej lagjeve më të vjetra të Tiranës, ajo e “Tregut Elektrik”, kreu i koalicionit “Djathtas për Zhvillim”, Dashamir Shehi, shprehu bindjen se...

Gazetarja Eni Vasili zgjidhet Drejtoreshë e Përgjithshme e RTSH

Gazetarja dhe moderatorja e njohur Eni Vasili është zgjedhur drejtoreshë e përgjithshme e Radio Televizionit Publik Shqiptar. Vasili u zgjodh në votimin e dytë, ku...

Aksident i rëndë në tunelin e Kalimashit, përplasen dy makina, tre persona të plagosur

Një aksident i rëndë ka ndodhur paraditen e kësaj të premteje te tuneli i Kalimashit në rrugën e Kombit. Mësohet se dy makina janë përplasur...

Njerëzit e zgjuar zgjedhin vetminë për një arsye shumë interesante

Shumë njerëz besojnë se vetmia shkaktohet nga paaftësia për t’u socializuar apo mungesa e miqve. Por rezulton se edhe kur jemi të rrethuar nga...

Lajme të tjera

Web TV