Netflix po përgatitet të rrisë çmimet e abonimeve

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Gjigandi i transmetimit fitoi mbi 13 milionë abonentë në tre muajt e fundit të 2023 deri në dhjetor, duke pretenduar se ndalimi i ndarjes së fjalëkalimeve ishte i suksesshëm.

‘Netflix’ sfidoi pritshmëritë e Wall Street në muajt e fundit të 2023 duke fituar 13.1 milionë abonime në tremujorin e fundit të tyre, sipas raportit të ri të fitimeve. Kjo ishte shifra më e mirë tre mujore e regjistruar që nga viti pandemik i 2020-ës dhe i çon abonentët total të Netflix në 260.3 milionë globalisht.

Platforma e transmetimit raportoi gjithashtu një të ardhur operative (fitim minus shpenzimet operative) prej 1.5 miliardë dollarë (1.38 miliardë euro) në tremujorin e fundit të tyre, nga 550 milionë dollarë një vit më parë.

Përveç veprimeve industriale në Hollywood vitin e kaluar, disa aksionerë ishin gjithashtu me pikëpyetje për efektin e goditjes së Netflix për ndarjen e fjalëkalimeve. Në përgjigje të humbjeve të abonentëve në vitin 2022, gjigandi i transmetimit filloi të kufizojë ndarjen e llogarive në mesin e vitit 2023, një strategji që fillimisht provokoi zemërimin e publikut.

Shumë nga klientët e rinj të Netflix po zgjedhin planet më të lira që përfshijnë reklama, sipas raportit të fitimeve. Transmetuesi tha se plani i tyre i reklamave përbën 40% të të gjitha regjistrimeve të reja në vendet me këtë lloj abonimi, që do të thotë se po mendon të heqë abonimin e tij bazë pa reklama.

Planet bazë pa reklama, të cilat kushtojnë 13,49 euro në muaj, mund të anulohen në Kanada dhe Mbretërinë e Bashkuar në tremujorin e dytë të këtij viti. Ky lloj abonimi është dukshëm më i shtrenjtë se plani i mbështetur nga reklamat prej 5,99 € dhe më pak se plani premium prej 19,99 €.

Lexo edhe :  Rolet ekzistenciale: viktimë, persekutor dhe shpëtimtar

Të martën, Netflix njoftoi gjithashtu një marrëveshje 10-vjeçare, 5 miliardë dollarë (4.59 miliardë euro) e nënshkruar me World Wrestling Entertainment, e cila do të sjellë shfaqjen javore WWE Raw në platformë.

Lëvizja e sjell Netflix më tej në tregun sportiv të transmetimit të drejtpërdrejtë, një drejtim i miratuar edhe nga platformat konkurrente si Amazon dhe Apple.

Në nëntor, Netflix debutoi ngjarjen e tij të parë sportive live, “The Netflix Cup”, pasi shfaqi programet drejtpërdrejt “Love is Blind: Brazil” dhe “Chris Rock: Selective Outrage” në fillim të vitit./E.Ç

Të fundit

Programi për gruan, Berisha: Kredi, grante e pagesa shtetërore për fëmijët

Gruaja shqiptare ndodhet në vitet ndër më të vështirat e saj, këtë deklaroi Sali Berisha takimit me gratë dhe...

Ushtria Europiane: Të gjitha skenaret e planit të ri gati 1 trilion euro

Nga Giuseppe Sarcina, Corriere Della Sera Paratë, të paktën në letër, janë. Rreth 800 miliardë euro për të nxitur 27 vendet e BE-së për të...

Punojnë mbi malin ku fshihen 300 mijë tonë ar, por luftojnë për mbijetesë

Në një gropë një metër të thellë, mes pluhurit mbytës të dheut të thatë, Maria Nakoru godet me forcë murin e dheut me një...

Dita e dytë, nis takimi i Ramës me ministrat dhe drejtuesit e qarqeve

Në Pallatin e Brigadave kryeministri Rama ka mbledhur ministrat dhe drejtuesit e qarqeve. Ky është takimi i dytë, si vijimësi i takimit të zhvilluar një...

Rriten tensionet, EUFOR shton ushtarët në Bosnje dhe Hercegovinë

Misioni i Forcës së Bashkimit Evropian (EUFOR) Althea në Bosnje dhe Hercegovinë (BiH) pritet të përforcohet me 400 ushtarë shtesë dhe katër helikopterë, si...

Lajme të tjera

Web TV