Surprizojnë studiuesit, ja pse njerëzit po kalojnë më shumë kohë në rrjetet sociale

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Gjatë publikimit të rezultateve më të fundit, Meta u mburr me rritjen e kohës që përdoruesit kalojnë në rrjetet e tyre sociale.

Llogaritja për të gjitha rrjetet sociale është mjaft e qartë – sa më i madh të jetë numri i përdoruesve dhe sa më gjatë të kalojnë duke lëvizur në ekranet e tyre, aq më shumë reklama do t’u shfaqen. Dhe kjo, natyrisht, do të thotë të ardhura më të larta dhe fitime më të larta, që në fund të fundit është qëllimi kryesor i kompanive private.

Kjo është arsyeja pse kompanitë e teknologjisë kanë kërkuar prej vitesh një formulë magjike që do t’u lejojë përdoruesve të mbajnë vëmendjen dhe shikimin e tyre sa më gjatë në ekrane, të shikojnë sa më shumë përmbajtje dhe reklama.
Për të pasur sukses në këtë, ata duhet të ndryshojnë dhe përmirësojnë vazhdimisht algoritmin, por edhe të jenë të kujdesshëm për llojin e përmbajtjes që do t’u shfaqet.

Për shembull, përmbajtja negative dhe e dhunshme mund të tërheqë shumë vëmendjen e përdoruesve, por një përmbajtje e tillë mund të ketë pasoja të këqija për ta, veçanërisht për adoleshentët.

Meta duket se ka arritur të gjejë një mënyrë për të mbajtur më tej vëmendjen e përdoruesve të Facebook dhe Instagram dhe ky është një algoritëm i bazuar në – inteligjencën artificiale (AI).
Që kur u prezantua, koha që përdoruesit shpenzojnë në këto rrjete sociale është rritur ndjeshëm, u mburr kompania e Mark Zuckerberg.

Që nga prezantimi i algoritmit të ri të AI, koha që përdoruesit shpenzojnë në Facebook është rritur me rreth tetë për qind, ndërsa kjo përqindje për Instagramin është më e vogël, por gjithsesi domethënëse – gjashtë për qind.
Meta përmendi vetëm përqindjet, jo rritjen e kohës aktuale që përdoruesit tani shpenzojnë në ato rrjete. Sipas parashikimeve të ekspertëve nga eMarkter, kjo rritje mund të arrijë në 10 deri në 15 orë më shumë gjatë një viti, raporton theindependent.

Lexo edhe :  Meta heq filtrat e bukurisë në Instagram, ja data e fuqizimit të vendimit

Zuckerberg ka më shumë plane në lidhje me rrjetin social dhe Inteligjencën Artificiale (AI), kështu që javën e kaluar, gjatë shpalljes së rezultateve tremujore, ai njoftoi se shpreson të shtojë një burim krejtësisht të ri në Facebook dhe Instagram, domethënë një kategori përmbajtjesh që do të jetë plotësisht gjeneruar nëpërmjet inteligjencës artificiale ose do të jetë një lloj përmbledhje e përpiluar nga inteligjenca artificiale.

Pritshmëritë për të ardhmen janë, pra, që në krahët e AI, përdoruesit të kalojnë më shumë kohë me rrjetet e Zuckerberg, gjë që do të ketë një efekt pozitiv në shfaqjen e reklamave dhe të ardhurat nga reklamat, por nga ana tjetër, kostot e zhvillimit dhe përdorimi i inteligjencës artificiale mund të rritet ndjeshëm./   S,M

Të fundit

“Katastrofa në Los Angeles, shtyhet sërish shpallja e nominimeve për Oscar”

Akademia e Arteve dhe Shkencave të Filmit ka njoftuar se ka shtyrë për herë të dytë shpalljen e nominimeve...

Të paktën 10 të vdekur nga rrëshqitjet e dheut në Brazil

Të paktën 10 persona kanë mbetur të vdekur si pasojë e rrëshqitjes së dheut në Minas Gerais të Brazilit, raporton BBC. Këto rrëshqitje janë shkaktuar...

Rëndohet bilanci në Palestinë, mbi 5.000 të vrarë që nga 5 tetori

Të paktën 5.000 palestinezë janë vrarë dhe zhdukur në ofensivën e vazhdueshme të Izraelit në Gazën veriore që nga 5 tetori”, raportojnë autoritetet lokale. “Rreth...

Ja ushqimet që duhet të konsumoni nëse jemi me grip apo ftohje

Dihet se vitamina C është “arma” e vitaminës kundër ftohjes. Por përveç portokalleve dhe agrumeve që janë burimet kryesore të tij, ka edhe 5...

Republikanë në Kongres hartojnë projektligj për blerjen e Groenlandës

Aleatët republikanë të Presidentit të zgjedhur Donald Trump në Dhomën e Përfaqësuesve po përpiqen të sigurojnë mbështetje për një projektligj mbi autorizimin e bisedimeve për blerjen...

Lajme të tjera

Web TV