Pandemia COVID-19/Administrata do të punojë nga shtëpia, zbardhet rregullorja që do të zbatohet

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Administrata publike do të punojë në distancë. Gjatë gjithë kohës së pandemisë një pjesë e punonjësve nuk do të shkojnë në zyrë.

Kjo është bërë tashmë zyrtare me anë të një rregulloreje të miratuar javën e shkuar në një pjesë të mirë të institucioneve, ndërkohë që një model është dhënë edhe nga Departamenti i Administratës Publike, në mënyrë që ajo të përshtatet rast pas rasti.

Rregullorja

Rregullorja qartëson se puna në distancë, pra duke mos shkuar në zyrë për disa punonjës të administratës do të shihet rast pas rasti. Kjo do të thotë se do të merren në vlerësim disa elemente.

“Në përcaktimin e nëpunësve ose punonjësve që mund të punojnë në distancë online institucionet duhet të bazohen në: a) Vlerësimin e llojit të detyrave që ushtrojnë nëpunësit ose punonjësit; b) Evidentimin e rasteve të nëpunësive ose punonjësve me patologji të ndryshme, të cilët janë më të rrezikuar në rast infektimi nga COVID-19; c) Evidentimin e nëpunësive ose punonjësve që kanë në kujdestari fëmijë deri në moshën 14 vjeç.”, thuhet në dokument. Sipas rregullores së publikuar dje, puna në distancë online ka të njëjtën kohëzgjatje,si edhe puna në ambientet e punës së institucionit”,thuhet në rregullore.

Detyrimet e punonjësve

Gjatë punës në distancë online nëpunësit ose punonjësit duhet të vënë në dispozicion të eprorëve dhe të njësisë së burimeve njerëzore të institucionit detajet e kontaktit të tyre dhe të jenë të aksesueshëm online gjatë gjithë orarit zyrtar. “Menaxheri i linjës/eprori direkt duhet të: a) përcaktojë rregulla të qarta se sa shpejt nëpunësi/punonjësi që po punon në distancë online duhet t’i përgjigjet një kërkese/detyre të ngarkuar; b) monitorojë nëpunësit/punonjësit në distancë online për punën që ata po kryejnë, nëpërmjet takimeve të detyrueshme në grup, bashkëpunimit me ekipin, raportimeve ditore/javore/ mujore. Nëpunësit/punonjësit që punojnë në distancë online duhet të kenë thirrje në ekip një herë në ditë dhe të informohen e informojnë rreth statusit të realizimit të detyrës së dhënë. Atyre duhet t’u sigurohet mundësia për të shkëmbyer informacion.”, vlerëson rregullorja. Rregullorja përcakton edhe mënyrën se si do të jepen shërbimet për publikun për të evituar kontaktin ose mbipopullimin në zyra, sigurimin e masave shëndetësore, organzimin e mbledhjeve, si dhe të inspektimeve që do të zhvillohen nga Inspektorati i Shëndetit.

Lexo edhe :  Vendi fqinj i Shqipërisë drejt shkurtimit të orarit të punës, synon...

 

Të fundit

Spitali për kafshët dhe spitali për njerëzit

Nga Leonard Veizi Kur dëgjova se në Shqipëri ishte ndërtuar një nga spitalet më të mëdha në Europë për kafshët,...

Dollari dhe paundi në rënie/ Kursi i këmbimit, 30 Maj 2025

Sot, në tregun e këmbimit valutor, një dollar amerikan do të blihet me 86.2 lekë dhe do të shitet me 87.5 lekë. Euro do të...

Policia e Fierit njofton planin e masave për turin e 82-çiklistik, ja rrugët që bllokohen

Policia e Fierit ka njoftuar se ditën e nesërme do të merren masa për garantimin e sigurisë rrugore dhe mbarëvajtjen e etapës së fundit...

SHBA mesazh tjetër për politikën: Vetëm me ata që punojnë

Ambasada Amerikane në Tiranë shpërndan mesazhin e Zëvendës Sekretarit të Shtetit Christopher Landau në Asamblenë Parlamentare të NATO-s 2025, duke theksuar se Shtetet e...

Lajme të tjera

Web TV