Një gomone me mbi 30 emigrantë është fundosur në Kanalin Anglez gjatë orëve të mëngjesit.
Gomonia me emigrantë që transportonte më shumë se 30 njerëz u përmbys në orën 3 të mëngjesit me një operacion të madh shpëtimi në vazhdim.
Urgjencës i është thënë që të përgatitet për ‘viktima të shumta’ ndërsa një operacion shpëtimi ajror dhe detar në Kanalin Anglez vazhdon.
Thirrjet e urgjencës që raportonin një varkë emigrantësh në vështirëse u morën nga roja bregdetare e Mbretërisë së Bashkuar pak para orës 3 të mëngjesit.
Faqja e internetit e radarëve të trafikut detar tregoi një grup anijesh në kanalin midis Lydd në Kent dhe Cap Gris Nez në Francë; si dhe një helikopter i rojeve bregdetare HM në vendngjarje përfshin dy varka shpëtimi RNLI nga Ramsgate dhe Rye, varkën patrulluese të Marinës Mbretërore HMS Severn, një anije patrullimi franceze të rojës bregdetare Kermorvan si dhe dy anije peshkimi.
Një ambulancë u pa të ngrihej në Dover Harbor afër vendit ku zakonisht sillen migrantët në breg në ish terminalin e avionëve rreth orës 7:40 të mëngjesit.
Një zëdhënës i Agjencisë Detare dhe Rojës Bregdetare tha këtë mëngjes: ‘Roja bregdetare HM aktualisht po koordinon një përgjigje kërkimi dhe shpëtimi ndaj një incidenti që përfshin një varkë të vogël jashtë Kentit, duke punuar me Marinën, Forcën Kufitare, Policinë e Kentit dhe partnerë të tjerë.
“Ne kemi dërguar varkat e shpëtimit Dover, Dungeness, Hastings dhe Ramsgate RNLI dhe ekipet e shpëtimit të rojës bregdetare Deal, Dungeness dhe Folkestone, së bashku me komandantin e zonës së rojës bregdetare.
Helikopterët e Rojës Bregdetare HM nga Lydd dhe Lee on Solent dhe një nga Marina Franceze janë të përfshirë. Për shpëtimin po ndihmon edhe një anije peshkimi në zonë. Ambulanca e Bregut Juglindor dhe Policia e Kentit po punojnë me ne dhe një ambulancë ajrore është dërguar.
Mbytja më e rëndë e emigrantëve që kaluan Kanalin ndodhi natën e 24 nëntorit 2021.
Një gomone me 34 persona u mbyt pas thirrjeve të vazhdueshme për ndihmë për shërbimet e shpëtimit në të dy anët e Kanalit.
Në korrik u raportua një hetim paraprak, i kryer nga një firmë ligjore në emër të disa të afërmve, i cili zbuloi komunikime midis shërbimeve britanike dhe franceze të urgjencës, gjë që sugjeron se asnjëra palë nuk mori përgjegjësinë për katastrofën.