Arbana më e paguara në “Instagram”, ja sa merr për një postim moderatorja e njohur

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Në këtë edicion të dytë të spektaklit, moderatorja Arbana Oasmani po vërteton edhe njëherë se mbetet ndër prezantueset më të afta në vendin tonë, duke ia dalë të mbajë mbërthyer audiencën, por edhe të menaxhojë situatat që krijohen.

Natyrisht që edhe për vetë Arbanën, kjo është një periudhë e ngjeshur, por duhet thënë edhe e frytshme. Në rrjetet e saj sociale, shifrat rriten përditë, duke u përkthyer në një biznes për të.

Kështu që nga nisja e “Big Brother”, për të janë shtuar ndjekësit, por edhe kontratat e bashkëpunimit, e për rrjedhojë edhe tarifat e publikimit në rrjetet sociale. Nëse e keni vënë re, në “Intagram”- in e saj, ka një sërë bashkëpunëtorësh, që prej kohësh pasqyrohen prej saj në rrjetet sociale.

Por duket se me famën që “Big Brother” ka, janë shtuar ndjeshëm edhe bashkëpunimet për të, si rrjedhojë edhe çmimet. Aktualisht, Arbana Osmani është ndër personat më të kërkuar për bashkëpunime në rrjetet sociale, por edhe ndër më të paguarat.

Një postim në faqen e saj, kap shifrën e 5 mijë eurove, duke mbajtur kështu fronin sa i përket “Instagram”-it. Një vlerë po e lartë është edhe për “story” e saj në rrjetet sociale, që shkon deri në 1500 euro shkruan Panorama Plus.

Në nisje të këtij spektakli, Arbana Osmani humbi një numër të madh ndjekësish, për shkak të një konflikti të ndodhur brenda në shtëpi. Shumë prej tyre kanë akuzuar produksionin e “Big Brother VIP” të cilët shpreheshin se po i bëjnë një “padrejtësi” Luizit dhe kjo gjë duket se reflektoi dhe tek moderatorja e spektaklit Arbana Osmani.

Prezantuesja humbi plot 2 mijë “followers” në më pak së 24 orë në llogarinë e saj në “Instagram”, ku është dhe tepër aktive. Nga 938 mijë ndjekës, Arbana ka rënë në 936 mijë ndjekës. Kjo gjë nuk ka kaluar pa u vënë re nga moderatorja e cila “shfrytëzoi” dhe një moment gjatë spektaklit për ta treguar këtë.

Lexo edhe :  Kiara Tito u përgjigjet kritikëve për fustanin në ditëlindjen e Lunës

Armaldo i kërkoi që gjatë spektaklit të “Big Brother” të reklamojë “Instagram”-in e Teatrit, mirëpo Arbana iu përgjigj me humor duke i thënë se po humb ndjekësit e saj për fajin e tyre.

Por sot që flasim, Arbana ka në llogarinë e saj më shumë 945 k, duke qenë ndër personazhet më të ndjekur. Kryesisht, “Instagram”-in moderatorja e përdor për bashkëpunimet e saj, duke e shndërruar në biznesin më perfekt.

Natyrisht që deri në fund të këtij spektakli, vëmendja për të do të jetë e madhe, ashtu edhe si kërkesa për të bashkëpunuar. Nëse vitin e shkuar, në këtë periudhë, ajo dhe Bora Zemani mbanin fronin sa i përket pagesave të larta për postimet në “Instagram”, këtë vit, Arbana nuk njeh rivale.

E duket se pas suksesit të “Big Brother”, për të ky është një tjetër sukses që kulmon pikërisht me periudhën kur edhe “reality” transmetohet.

Të fundit

Beteja e trurit me Amerikën, BE ndan 500 mln euro për shkencëtarët

Bashkimi Evropian dhe Franca njoftuan të hënën një paketë stimujsh me vlerë gjysmë miliardi euro për të tërhequr shkencëtarë...

VIDEO/ Moti i keq godet vendin e famshëm arkeologjik, evakuohen qindra turistë

Një valë e fortë moti të keq ka goditur Petrën, vendin e famshëm arkeologjik të Jordanisë, duke i habitur vizitorët me shira të rrëmbyeshëm...

Analiza për qarkun Shkodër: Opozita po zhytet totalisht, PS dhe PSD më lart se në 2021

Qarku Shkodër pritet të sjellë surpriza më 11 maj. Me përjashtim të Tiranës, ky ishte i vetmi qark në vitin 2021 i cili u...

Giro d’Italia vjen në Tiranë/ Bllokohet gjysma e kryeqytetit, pezullohen linjat urbane

Shqipëria bëhet për herë të parë mikpritëse e njërës prej garave më prestigjioze të çiklizmit në Europë, Giro d’Italia, e cila do të nisë më...

Arsyeja pse shumica e markave luksoze kanë hapur kafene ose restorante

Nëse kohët e fundit keni bërë një udhëtim jashtë vendit, duke kërkuar destinacione të njohura për të shijuar kafenë ose ushqimin tuaj, ka shumë...

Lajme të tjera

Web TV