TikTok-u “mbreti” i rrjeteve sociale/ Ja sa kohë shpenzon një përdorues mesatar

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Zhvillimi me ritme të shpejta i teknologjisë dhe përdorimi në masë i rrjeteve sociale ka ndryshuar preferencat audincave.

Sipas studiemeve të fundit njerëzit po shpenzojnë tani më shumë kohë në TikTok se sa në rrjetet e tjera sociale, siç është Facebook, apo Instagram .

Sipas të dhënave të paraqitura nga ekipi Atlas VPN një perdorues mesatar i rrjeteve sociale gjatë viti 2022 ka shpenzuar 23,5 orë (23 orë e 28 minuta) çdo muaj në TikTok , që do të thotë 3 orë e 51 minuta më shumë se një vit më parë.
Koha totale e shpenzuar në TikTok arrin në gati 282 orë në vit.

Kjo është hera e parë që TikTok ka kaluar YouTube për sa i përket kohës që audience shpenzon në rrjetet sociale. Kjo rritje e popullaritetit të TikTok është një dëshmi e formatit unik dhe tërheqës të aplikacionit, i cili ka tërhequr vëmendjen e miliona përdoruesve në mbarë botën.

 

Të fundit

5 këshilla si të shtroni tryezën e festave

Nga ngjyrat te dekorimet, nga tradita te dizajni, një pjesë e mirë e kujtimeve të festave të ndara me...

Rama: Ka një arsye kryesore për fitoret e mia! Ndodhi që u bëra kryeministër…

Kryeministri Edi Rama gjatë fjalës së tij në darkën e fundvitit me trupin diplomatik të akredituar në Shqipëri kishte një përgjigje edhe për ata...

Reshjet e dëborës në Kukës, gjysma e popullsisë pa energji elektrike

Moti i keq në vend dhe reshjet e dëborës gjatë mbrëmjes së djeshme kanë sjellë problemet në qytetin e Kukësit. Mësohet se gjysma e popullsisë...

Ish-Presidenti Bill Clinton del nga spitali

Ish-presidenti Clinton doli nga një spital në Uashington të martën pasi u trajtua për grip, tha zëvendës shefi i kabinetit të tij në një...

Trafik i rënduar në Vlorë nga ardhja e emigrantëve për festat

Makina të shumta, njëra pas tjetrës – kjo është panorama që ka mbushur qytetin e Vlorës këtë të hënë. fluksi i lartë i emigrantëve...

Lajme të tjera

Web TV