Renditja e dhjetë trenave më të shpejtë në botë nga Frecciarossa 1,000 tonë deri te një kampion si japonezi SC Maglev i cili do të arrijë 603 km/h në 2027.
A është e mundur të fluturosh pa krahë?
Patjetër qe po. Thjesht rezervoni një biletë në një itinerar të mbuluar nga një prej trenave më të shpejtë në botë, dhe nuk do të zhgenjehni për zgjedhjen në varësi të vendit ku ndodheni.
Këtu është renditja e dhjetë trenave më të shpejta në botë, të renditura nga shpejtësia që arrijnë në shërbim.
10) ICE 3 (GJERMANI), 300 km/h (shpejtësia teorike: 369 km/h)
Ka shumë trena me shpejtësi të lartë që udhëtojnë me 300 km/h, ndër të cilët gjermani ICE 3, i ndërtuar nga Siemens Mobility në 1999, është miratuar për një shpejtësi maksimale prej 330 km/h, por në testet hekurudhore shkoi deri në 369 km/h.
9) Frecciarossa 1000 (ITALI), 300 km/h (394 km/h)
E ndërtuar nga konsorciumi AnsaldoBreda-Bombardier, ai ka kaluar në Itali nga Torino në Napoli që nga viti 2015 me një shpejtësi të kufizuar në 300 km/h, por është miratuar të shkojë në 360. Në prova arriti në 394 km/h.
8) KTX-Sancheon KTX II (KOREA e Jugut), 305 km/orë (422 km/orë)
Treni më i shpejtë korean udhëton në itineraret që lidhin kryeqytetin Seul me dy qytetet kryesore të vendit, Busan dhe Gëangju, duke arritur në 305 km/h gjatë rrugës, megjithëse ka potencial më të madh: mund të arrijë 422 km/h.
7) AVE S103 (SPANJË), 310 km/h (403,7 km/h)
Trenat Alta Velocidad Española janë të kufizuar në 310 km/h edhe pse modelet më të shpejta arrijnë 350. Shtesa më e fundit, e quajtur S103, është miratuar gjithashtu për 350 km/h por në prova i ka kaluar 400 km/h.
6) Al Boraq RGV-M (MAROKO), 320 km/h
Al Boraq është emri arab për shtrirjen e hekurudhës që lidh Tangier me Casablanca. Treni që operon atje, një RGV-M, punon me potencialin maksimal në seksion, duke arritur një shpejtësi maksimale prej 320 km/h.
5) British Rail Class 374 (Eurostar e320) MBRETËRIA E BASHKUARA, 320 km/h
Ky tren gjerman me shpejtësi të lartë i ndërtuar nga Siemens Mobility gjermane për tregun britanik (operon edhe në Francë, Belgjikë dhe Gjermani) ecën me 320 km/h, që është edhe shpejtësia për të cilën është miratuar.
4) Shinkasen (E5, E6, H5) JAPONI, 320 km/orë (401 km/orë)
Sipas ligjit, trenat në Japoni nuk mund të kalojnë 320 km/h . Megjithatë modelet në shërbim mund të arrijnë 400 km/h.
3) TGV POS (FRANCE), 320 km/h (575 km/h)
Ndër trenat “konvencionalë” është më i shpejti nga të gjithë, duke qenë se mund të shkojë potencialisht deri në 575 km/h, por në linjat në të cilat funksionon për më shumë se dyzet vjet është i kufizuar në 320 km/h.
2) Treni Maglev Shanghai CR400BF (KINË), 350 km/h (420 km/h)
Në vitin 2025 ai do të zëvendësohet nga CRRC Qingdao Sifang 2021 Maglev, i cili preku 600 km/h në prova, por ndërkohë, megjithatë, ky tren në shërbim midis Pekinit dhe Shangait arrin 350 km/h në ditë.
1) Shanghai Transrapid (KINË), 350 km/h (431 km/h)
Ai lidh Shangain me aeroportin e tij duke udhëtuar 30.5 km në 7 minuta e 20 sekonda me një shpejtësi mesatare prej 250 km/h. Është një tren urban, pjesë e rrjetit nëntokësor të qytetit dhe, ndër ata në shërbim, është më i shpejti në botë.
SC Maglev L0 Series (JAPONI), 603 km/h
E ndërtuar nga Mitsubishi dhe e prezantuar 12 vjet më parë, në vitin 2011, kjo rrufe me levitacion magnetik është ende në zhvillim e sipër, por në prova arriti shpejtësinë rekord prej 603 km/h. Do të debutojë në vitin 2027.