10 markat e veshjeve më me vlerë në botë për 2023

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Nike (vlera e markës ulet 6% në 31.3 miliardë dollarë) ruan titullin e saj si marka më e vlefshme e veshjeve në botë, pavarësisht nga humbja e vlerës së markës, sipas një raporti të ri nga konsulenca kryesore për vlerësimin e markës, Brand Finance.

Çdo vit, konsulenca kryesore për vlerësimin e markave Brand Finance vë në provë 5000 nga markat më të mëdha dhe publikon mbi 100 raporte, duke renditur markat në të gjithë sektorët dhe vendet.

50 markat më të vlefshme dhe më të forta të veshjeve në botë përfshihen në renditjen vjetore të Brand Finance Apparel 50 2023.

New Balance (vlera e markës u rrit 11% në 1.8 miliardë dollarë) ka hyrë në renditjen e këtij viti.

Reputacioni dhe popullariteti i markës pritet të rritet pas triumfit të fundit të sensacionit të tenisit Coco Gauff në US Open, ku ajo dhe familja e saj veshën me krenari këmishën e saj “Call me Coco Champion”. Coco Gauff.

Ylli zbuloi gjithashtu këpucën e saj me firmë New Balance, CG1 Vintage, në 2023.

Fitorja e saj pritet të shkaktojë një rritje të shitjeve të këpucëve, duke ndikuar pozitivisht në vlerën e markës së New Balance dhe duke forcuar reputacionin e saj pozitiv në industrinë sportive.

Industria e veshjeve ka luajtur një rol vendimtar në modernizimin e shpejtë të Kinës dhe po përjeton rritje të fuqishme.

Marka më e madhe e veshjeve në Kinë, Bosideng, (vlera e markës u rrit me 12% në 1.9 miliardë dollarë), ka kapërcyer me sukses sfidat e zakonshme me të cilat përballen markat kineze në tregun global duke u lidhur me konsumatorët dhe duke u vendosur si një lojtar i veçantë.

Shtëpia franceze e modës Celine u emërua marka e veshjeve me rritjen më të shpejtë, ndërsa emrat ikonë të luksit mbeten elastik

Lexo edhe :  Meta i jep fund reklamave politike në Facebook dhe Instagram

Celine (vlera e markës deri në 51% në 2.9 miliardë dollarë) ka përjetuar rritje të jashtëzakonshme nën drejtimin krijues të Hedi Slimane, i emëruar si CEO i markës në 2018.

Vizioni inovativ i Slimane dhe përpjekjet për rigjallërimin e markës, të nxitura nga marketingu në media sociale dhe fushatat reklamuese, kanë luajtur një rol vendimtar në rritjen e vlerës së markës Celine.

Veshjet luksoze janë përballur me sfida dhe transformime në epokën pas pandemisë, me tregtinë elektronike dhe mediat sociale duke riformuar peizazhin ndërsa veshjet e rrugës dhe sportet fitojnë popullaritet.

Megjithatë, markat e njohura luksoze si Dior (vlera e markës u rrit me 46% në 13.2 miliardë dollarë), Louis Vuitton (vlera e markës u rrit 12% në 26.3 miliardë dollarë) dhe Chanel (vlera e markës u rrit 27% në 19.4 miliardë dollarë) kanë lulëzuar. , falë rritjes premtuese të shitjeve dhe fuqive të tyre të qëndrueshme të markës, duke ruajtur statusin e tyre ikonik në botën pas pandemisë./  S.M

Të fundit

Trump përmend Kosovën dhe Serbinë: Po të mos isha unë…

Në një takim të zhvilluar kwtw tw hwnw në Britaninë e Madhe me kryeministrin britanik Keir Starmer, Presidenti i...

Daja i Endrit Shabanit bëhet ‘ekspert ligjesh’, letër KQZ-së: Mos prano dorëheqjet!

Zeqir Kordhoni, daja i Endri Shabanit, i cili ishte renditur i nënti në listën e mbyllur të kolicionit “Nisma Shqipëria Bëhet” në Qarkun Tiranë,...

20 mln euro, Granit Xhaka rikthehet në Premier League

Granit Xhaka bën rikthimin e bujshëm në Premier League, por këtë herë jo me Arsenal. Mesfushori shqiptar ka vendosur të mbyllë aventurën me Leverkusen,...

Kompanitë e basteve befasojnë Vllazninë, kuotat e konsiderojnë jashtë Evropës

Vllaznia do të përballet me Vikingurin këtë të enjte. Ndeshja në Islandë do të nisë në orën 20:45. Kompanitë e basteve kanë publikuar kuotat e...

Dalin detajet: gafa nga SPAK, u arrestua “fukarai” në vend të Ilir Lloshit

Gazetari Fatmir Popja ka treguar historinë e Ilir Lloshit, një qytetari të thjeshtë dhe fukara nga Elbasani, i cili u arrestua ditë më parë...

Lajme të tjera

Web TV